Страница 1 от 1

плюсове и минуси на плочката

Публикувано: 22 мар 2009, 23:01
от slaf4u
здравейте колеги,
реших се и аз да газифицирам колицата, и сега се чудя дали да слагам плочка или да оставя майстора да дупче. всъщност не знам изобщо какви са възможностите за докарване на газта до моноинжекциона, чувал съм че се дупчат карбовете но не знам как стоят нещатата с моното. обогатете ме с малко инфо моля...малко тъп въпрос но кои датчици се байпасват при работа на ДВГ на газ? колоко парици излиза един от онея готините ключове (и чарковете към него) дето като минеш 2500 оборота прехвърлят автоматично на газ? има ли нужда моя двг от ламбда сонда емулатор/симулатор/не знам си какво...
както разбирате от въпросите, аз съм пълен профан в тая област и искам да се осведомя малко преди да отида при майстора.

Re: плюсове и минуси на плочката

Публикувано: 24 мар 2009, 16:01
от g.taskov
Сложи си плочка преи теб не е нужно да ти дупчат тротъла.Не ти трябва емулатор а едно реле руско че е по-яко от 5лв.и си готов.Когато ти слагат плочката да я пришлайфат на стъкло с цел да е гладка и равна от двете страни че отливките на са много читави.Това се прави да не гълта въздух от там.

Re: плюсове и минуси на плочката

Публикувано: 24 мар 2009, 16:26
от vladislav
g.taskov написа:Това се прави да не гълта въздух от там.
А как се познава че гълта въздух, че ме съмнява моята, макар на 4 год. и уплътнена със силикон. И кое се шлаифа?

Re: плюсове и минуси на плочката

Публикувано: 24 мар 2009, 20:20
от g.taskov
Шлайфат се повръхностите където лягат към тротъла - плоската част и от двете страни. Когато дърпа въздух
се чува свистене от мястото.