Газов инжекцион - ужасен проблем
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Газов инжекцион - ужасен проблем
Преди около месец-два си сложих газов инжекцион. В началото (първите 600-700км) колата вървеше супер. Разликата между газ и бензин не се усещаше освен извънгардко, когато трябваше да набирам над 120км/ч но пак вървеше прилично.
От тогава насам като и стана нещо на пуста газова уретба...щом колата види малко зор (примерно карам някъде извънградско над 120-130км/ч) и почва да губи мощност. Получава се така, че като карам с 100км/ч и настъпя леко педала (или малко повече) двигателя само почва да бучи и не набира (набира де, но толкова малко, че едвам се усеща). Чак след натискане на педала до края се усеща някакво ускорение. След като се получи тази липса на мощност колата продължава да върви ужасно през цялото време, дори и градско когато си ускорявам на 2-ра, на 3-та, на 4-та....се ущета така, все едно и липсват 20-30 конски сили.
Също така като е на празен ход и на газ (тогава когато е загряла и мощността е паднала) оборотите не са равномерни, а стрелката на оборотомера се клатушка между 700 и 900 оборота. Като подкарам колата на първа и пусна газта и съединителя, вместо колата да се движи бавничко тя почва да придърпва и да се тресе (ако я оставя така сигурно ще изгасне)
Ходих при майсторите които ми я поставяха, включиха компютъра, настроиха нещо, обаче резултат никакъв. Бях около 10-те хиляди километра, та ми казаха, че може да е от филтъра - смених и 3-те филтъра (маслен, въздушен и бензинов), както и маслото, но пак не се оправи. Казаха ми, че свещите можело да са лоши и да си купя нови от мото пфое - така и направих. Днес дадох 55лв. за свещи от мото пфое (моторкрафт - уж най-добрите за форд), сменига ги, но разлика нямаше абсолютно никаква.
Сега вече не знам какво да права
Почнах вече да се чувстам кофти, че толкова ги притеснявам хората.
Компютъра на газовата уретба взимал данни от 3 датчика (от ланда сондата, не съм сигурен, но доколкото рабрах има и датчици които мерят температурата и налягането на маслото). Баща ми подозира, че може някой датчик да се шашка и един вид просто да има дефектен датчик, но майсторите от газовата казаха, че немогло да е датчик.
Май забравих да спомена, но на бензин колата си върви идеално винаги. Даже си правих експеримент - карам с 100км/ч настъпвам педала за газта почти до последно, на газ не набира, а щом щракна копчето на бензин веднага тръгва.
Аз малко се поулях с писането, но от 1 седмица съм в депресия заради пуста газ и всече не знам какво да правя. Утре пак ще ходя при майстора да включи компютъра и този път да караме и да е настройва докато се движи, но мен лично ме съмнява само с настройка на компютъра да се оправи този проблем.
Това е за сега
Надявам се, ако някой е имал същия проблем да даде акъл или просто някой който разбира и знае какво може да е да ме посъветва как да постъпя.
От тогава насам като и стана нещо на пуста газова уретба...щом колата види малко зор (примерно карам някъде извънградско над 120-130км/ч) и почва да губи мощност. Получава се така, че като карам с 100км/ч и настъпя леко педала (или малко повече) двигателя само почва да бучи и не набира (набира де, но толкова малко, че едвам се усеща). Чак след натискане на педала до края се усеща някакво ускорение. След като се получи тази липса на мощност колата продължава да върви ужасно през цялото време, дори и градско когато си ускорявам на 2-ра, на 3-та, на 4-та....се ущета така, все едно и липсват 20-30 конски сили.
Също така като е на празен ход и на газ (тогава когато е загряла и мощността е паднала) оборотите не са равномерни, а стрелката на оборотомера се клатушка между 700 и 900 оборота. Като подкарам колата на първа и пусна газта и съединителя, вместо колата да се движи бавничко тя почва да придърпва и да се тресе (ако я оставя така сигурно ще изгасне)
Ходих при майсторите които ми я поставяха, включиха компютъра, настроиха нещо, обаче резултат никакъв. Бях около 10-те хиляди километра, та ми казаха, че може да е от филтъра - смених и 3-те филтъра (маслен, въздушен и бензинов), както и маслото, но пак не се оправи. Казаха ми, че свещите можело да са лоши и да си купя нови от мото пфое - така и направих. Днес дадох 55лв. за свещи от мото пфое (моторкрафт - уж най-добрите за форд), сменига ги, но разлика нямаше абсолютно никаква.
Сега вече не знам какво да права

Компютъра на газовата уретба взимал данни от 3 датчика (от ланда сондата, не съм сигурен, но доколкото рабрах има и датчици които мерят температурата и налягането на маслото). Баща ми подозира, че може някой датчик да се шашка и един вид просто да има дефектен датчик, но майсторите от газовата казаха, че немогло да е датчик.
Май забравих да спомена, но на бензин колата си върви идеално винаги. Даже си правих експеримент - карам с 100км/ч настъпвам педала за газта почти до последно, на газ не набира, а щом щракна копчето на бензин веднага тръгва.
Аз малко се поулях с писането, но от 1 седмица съм в депресия заради пуста газ и всече не знам какво да правя. Утре пак ще ходя при майстора да включи компютъра и този път да караме и да е настройва докато се движи, но мен лично ме съмнява само с настройка на компютъра да се оправи този проблем.
Това е за сега

Надявам се, ако някой е имал същия проблем да даде акъл или просто някой който разбира и знае какво може да е да ме посъветва как да постъпя.
- Паци
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
- Status: Извън линия
Незнам дали ще съм ти от помощ но абсолютно същото поведение е имало и при моя дъртофелник.
Начи сещаш се, че за газов инжекции не може и да става дума, двигателя е върха на технологията от миналия век но е железен а изпарителя е вакуумен (MARINI е цялото газово)
Проблема при мен се оказа водна мембрана, която всъщност имала и друга роля освен да е преградата с антифриза, просто е комбинирана нещо. Като я свалиха (даже още я пазя) се вижда, че е деформирана. Зимата нямам проблеми с паленето на ГАЗ и може би от това се е деформирала заради температурните разлики, но 15 лв. на пролет с работата и смяната си заслужава да си паля и карам само на ГАЗ дори и през зимата
Начи поведението какво беше
На ниски обороти уж нямаше проблем обаче настъпиш ли газта рязко бучи и неще, трябва лекичко да ускоряваш и да сменяваш предавките с ники обороти иначе не става ... бучи и не набира. После почна да си гасне когато си иска ... губи обороти и гасне при залични положения на единствената врътка която имам на изпарителя ... развиам оправя се ... после почва пак мизерии ... завивам и пак карам малко и пак мизерии и всичко до колкото си спомням на загрял двигател. След оправянето на следващата година пак почна да гасне но вече беше друго.
Сега е 6-тица
Майстор му е майката
Чуеш ли диагноза ФОРД не се връщай
П.С. Извинявам се но незнам точно какво са ръчкали по изпарителя но и някакви "пъпки" имало и тях сменяват ли ги незнам и не ме интересува по 2 пъти в годината да се налага да му давам на тоя човек по 15 лв. (работи с жена си тя ми сваля и разглобява изпарителя) но ще ги давам, много съм доволен от тях.
Начи сещаш се, че за газов инжекции не може и да става дума, двигателя е върха на технологията от миналия век но е железен а изпарителя е вакуумен (MARINI е цялото газово)
Проблема при мен се оказа водна мембрана, която всъщност имала и друга роля освен да е преградата с антифриза, просто е комбинирана нещо. Като я свалиха (даже още я пазя) се вижда, че е деформирана. Зимата нямам проблеми с паленето на ГАЗ и може би от това се е деформирала заради температурните разлики, но 15 лв. на пролет с работата и смяната си заслужава да си паля и карам само на ГАЗ дори и през зимата

Начи поведението какво беше

На ниски обороти уж нямаше проблем обаче настъпиш ли газта рязко бучи и неще, трябва лекичко да ускоряваш и да сменяваш предавките с ники обороти иначе не става ... бучи и не набира. После почна да си гасне когато си иска ... губи обороти и гасне при залични положения на единствената врътка която имам на изпарителя ... развиам оправя се ... после почва пак мизерии ... завивам и пак карам малко и пак мизерии и всичко до колкото си спомням на загрял двигател. След оправянето на следващата година пак почна да гасне но вече беше друго.
Сега е 6-тица

Майстор му е майката

Чуеш ли диагноза ФОРД не се връщай

П.С. Извинявам се но незнам точно какво са ръчкали по изпарителя но и някакви "пъпки" имало и тях сменяват ли ги незнам и не ме интересува по 2 пъти в годината да се налага да му давам на тоя човек по 15 лв. (работи с жена си тя ми сваля и разглобява изпарителя) но ще ги давам, много съм доволен от тях.
Последна промяна от Паци на 06 апр 2006, 01:00, променено общо 1 път.
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мерси много за мнението! Утре ще ги питам майсторите за тази водна мембрана.
Аз не знам по-горе дали уточних, но като си изкарам колата от гаража си върви екстра. Даже може да измина 10-20км и ако не я настъпвам (примерно карам си я с 90км/ч) не пада мощността.
Газовата уретба ми се води BRC Sequent с някакви "Кехан" (или нещо такова) клапани, които пускат газта на всеки цилиндър.
Майсторите казаха, че до сега на който са сложили такава уретба повече не се е върнал (в смисъл - нямали са никакви проблеми).
Само аз излезнах карък
Аз не знам по-горе дали уточних, но като си изкарам колата от гаража си върви екстра. Даже може да измина 10-20км и ако не я настъпвам (примерно карам си я с 90км/ч) не пада мощността.
Газовата уретба ми се води BRC Sequent с някакви "Кехан" (или нещо такова) клапани, които пускат газта на всеки цилиндър.
Майсторите казаха, че до сега на който са сложили такава уретба повече не се е върнал (в смисъл - нямали са никакви проблеми).
Само аз излезнах карък

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това бучене е признак само на едно - недостатъчно количество гориво (в случая газ). Предполагаеми причини:
1. Лош монтаж и настройки
2. Проблем по изпарителя (за г.инжекцион по принцип е по-различен)
3. Лош или неточен софтуер на модула към ЕКУ-то...
4. Моторчето дава дефекти (това, което управлява дебита на газта, а сомото то се управлява от компа, който пък получава инфо от допълнителния модул на АГУ-то...
1. Лош монтаж и настройки
2. Проблем по изпарителя (за г.инжекцион по принцип е по-различен)
3. Лош или неточен софтуер на модула към ЕКУ-то...
4. Моторчето дава дефекти (това, което управлява дебита на газта, а сомото то се управлява от компа, който пък получава инфо от допълнителния модул на АГУ-то...
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Газов инжекцион - ужасен проблем
Това с което казваш двигателя бучи но не набира само на газ ли го прави или и на бензин, защото това е един от признаците за отиващ си съединител. Просто идея ти давамtoto написа:От тогава насам като и стана нещо на пуста газова уретба...щом колата види малко зор (примерно карам някъде извънградско над 120-130км/ч) и почва да губи мощност. Получава се така, че като карам с 100км/ч и настъпя леко педала (или малко повече) двигателя само почва да бучи и не набира (набира де, но толкова малко, че едвам се усеща). Чак след натискане на педала до края се усеща някакво ускорение. След като се получи тази липса на мощност колата продължава да върви ужасно през цялото време, дори и градско когато си ускорявам на 2-ра, на 3-та, на 4-та....се ущета така, все едно и липсват 20-30 конски сили.
.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Предполагам защото като всяка газова след определен първоначален пробег трябва да се донастрои. Дано да нямаш повече проблеми.
Пиши колко ти е разхода на газ като я засечеш (градско извън градско).
И ако си доволен от тези газаджии им дай координатите тук във форума (все пак Пазарджик е на час път
)
Пиши колко ти е разхода на газ като я засечеш (градско извън градско).
И ако си доволен от тези газаджии им дай координатите тук във форума (все пак Пазарджик е на час път

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ти сам знаеш - върви до определени обороти. После дебита не стига.toto написа:Днес май я оправиха газаджиите. Вдигнаха доколкото разбрах с 15% притока на газ. След това изтествах колата на магистралата и колкото и да я мъчех все вървеше.
Сега съм много щастлив
Само немога да разбера, как преди ако не и е стигала газ е вървяла добре когато е студена...
- Паци
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
- Status: Извън линия
Начи и при мен е бил същия проблем НЕДОСТИГ НА ГОРИВО и не е била тази водна мембрана ами "пъпките" явно те играят роля за дебита на газта ?!?!? 
П.С. пиша ги в кавички тея пъпки щото изобщо незнам за какво служат и дали така се казват просто така са ми казани. Поне да си бях видял изпарителя от вътре ми седя на вън и пуша
Пък и да го видя кво? Няма да тръгна аз да го ръчкам при условие, че си намерих къде да го ръчкат и съм доволен и от работа и цена 

П.С. пиша ги в кавички тея пъпки щото изобщо незнам за какво служат и дали така се казват просто така са ми казани. Поне да си бях видял изпарителя от вътре ми седя на вън и пуша


- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте отново! Не съм писал от месеци, защото все нямаше време да седна да се поровя из форума, но сега намерих малко 
Както споменах в няколко поста по-горе газаджиите оправиха газовата. Но сега ще ви разкажа друга случка:
Трябваше да ходя на София. Газта ми беше свършила. Отидох на лукойл и сипах 30 литра (газаджиите ми казаха от лукой да сипвам). През целия път до София и обратно колата ми скъса нервите. След пътуването карах още 2 дена докато свърши газта и пак нерви...все едно проблемът от преди - няма мощност. Свърши ми газта и отидох на една друга бензиностанция (не ми се разкарваше - при нас в Пазарджик лукойл е почти на края на града). Щом сипаха газта и излезнах от бензиностанцията веднага усетих мощност...все едно имах още 10-20к.с.
И до сега колата върви супер - като на бензин.
Изводът който си извадих лично за мен - повече на лукойл НЕ!
По нагоре някой искаше да препоръчам майсторите, ако са добри...ами не са за препоръчване. Мързеше ги да включат лаптопа и да направят някои експерименти и направо ме пратиха в мотопфое за нови свещи - с пътя до там (до Пловдив и обратно) ми излезнаха 65лв. След смяната на свещите разлика никаква. (това за свещите се чудя дали не го обяснявах и по-нагоре, но моля да ме извините ако се повтаеям).

Както споменах в няколко поста по-горе газаджиите оправиха газовата. Но сега ще ви разкажа друга случка:
Трябваше да ходя на София. Газта ми беше свършила. Отидох на лукойл и сипах 30 литра (газаджиите ми казаха от лукой да сипвам). През целия път до София и обратно колата ми скъса нервите. След пътуването карах още 2 дена докато свърши газта и пак нерви...все едно проблемът от преди - няма мощност. Свърши ми газта и отидох на една друга бензиностанция (не ми се разкарваше - при нас в Пазарджик лукойл е почти на края на града). Щом сипаха газта и излезнах от бензиностанцията веднага усетих мощност...все едно имах още 10-20к.с.

Изводът който си извадих лично за мен - повече на лукойл НЕ!
По нагоре някой искаше да препоръчам майсторите, ако са добри...ами не са за препоръчване. Мързеше ги да включат лаптопа и да направят някои експерименти и направо ме пратиха в мотопфое за нови свещи - с пътя до там (до Пловдив и обратно) ми излезнаха 65лв. След смяната на свещите разлика никаква. (това за свещите се чудя дали не го обяснявах и по-нагоре, но моля да ме извините ако се повтаеям).
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Значи един съвет от мен като потребител на Газов инжекцион BRC-Sequent 24
Ако имате проблем с уредбата винаги заподозирвайте датчика за налягането на газта който се намира на рейката с инжекторите ...
-първият път като избуши ,колата вървеше само с над 100км/час, при по ниска скорост придърпва ,гасне нямамощност и др.
-вторият път както си карах по инерция колата изгасна ....и после не можа да мине въобще на газ-виновник пак тоя датчик
-сега съм със трети...пък да видим

-първият път като избуши ,колата вървеше само с над 100км/час, при по ниска скорост придърпва ,гасне нямамощност и др.
-вторият път както си карах по инерция колата изгасна ....и после не можа да мине въобще на газ-виновник пак тоя датчик

-сега съм със трети...пък да видим

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта