Страница 1 от 1

Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 20 ное 2010, 21:55
от xapubg
Здравейте фордаджи,
имам проблем с разхода на газ (градски, София) и както повечето писали и дъвкали темата, вдигнах ръце от майстори ...
проблема е следния:
колата си върви перфектно (почти няма разлика газ/бензин), но на бензин ори 13/100 а на газ 25+/100 това на градско,
извънградско при нормално каране - трип-а на 90 и на 130 по магистралата на бензин 8 - 8.5 на гас пак толкова (сега стигна 11 ама не съм сменял филтъра за гаста).
Това е така от както е сложена газовата и "майсторите" успяха само да скопят вървежа малко - пазхода си е същия (ако някой има идея да си слага газова в BRC София, да пита за приключения)
Преди да започнете със "смени свещи, кабели, бобини" всичко е ново и проверено - работи! Не е и от каде зареждам - кадето и да сипя газ разхода е над 25 градско :(
Другата тъпотия е, че извънградския си е събсем наред ??!!!??? та не знам какжо да мисля/правя вече ...
Ако някой има идея или читав сервиз за BRC да каже ... МНОГО благодаря за всяко мнение по въпроса !

Сега и малко инфо да дам се пак да избегнем излишен спам, колата е от профила ми, но все пак Скорпио 2.0i 16v 136 Hp, газовата е BRC Sequent 24, изпарителя е за 100Kw (не му знам на изус модела, ама е BRC и той)
Ако трява друга информация кажете ще погледна под капака ... и без това съм в процес на згобяване на колата след смяна на радиатора на парното (тук приемам съчувствие и въздишки ;) )

П.С.
Не пращайте към търсачката на форума моля, прочетох го половината и не попаднах на такива симптоми при ГИ .... т.е. да си върви нормално и да се държи нормално и градския разход да е кански
Така е 3 та година вече (не съм милионер споко :lol: ) и няма решение да не казвам че в общия случай като ида на газаджия и казват "те от BRC какжо казват" и " те ако не знаят аз как да го оправя" :evil:

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 22 ное 2010, 21:35
от kEFi
Здравей колега,
Прочетох описанието ти и като за начало си оформих едно предположение, формулирано като въпрос:
Колко тежък ти е десния крак на светофар?

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 23 ное 2010, 12:41
от tropper
По колко км. средно на ден правиш градско? Да не би да е вечно студена колата?
Директно на газ ли палиш или я чакаш сама да смени след определена температура?
Да не би да имаш теч? Ако имаш възможност зареди до горе, покарай 50-60км градско (което си е тежка работа за цял ден... :) )и след това зареди пак на същото място догоре и виж разхода.
Другото е - както каза колегата - да ти е прекалено тежък крака при тръгване... ама чак пък толкова... ?!!??

Ако на бензин си на 13/100, на газ - 25 - нямаш никакъв смисъл на газ да караш - тъпо.....

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 03 яну 2011, 15:21
от TIN
Отиди в БРЦ Пловдив на околовръстното на тракия.
Аз съм със същата уредба и нямам проблем....като съм говорил с хора каращи инжекциони всички казват разход 8, а моята гори 10 това на дълго...
карах така 2-3 години...после се замислих каква е причината и реших веднъж да карам с 90 за да проверя колко ще падне колата (обикновенно кара мс 120-130), и о чудо 8/100....засякох пак и отново 8-8,3....при това през прохода шипка но нормално каране и най-много до 90....сега съм спокоен че всичко и е наред и с ия карам по стария начин...:)

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 03 яну 2011, 19:39
от schrack
Има едно нещо за което много хора не го знаят или си затварят очите за него защото струва пари, зависимост дали ДВГ е със една или две-двойни бубини, това нещо е ТАП-тайминг аванс процесор. Има голямо значение на какво алтернативно гориво караш дали е метан или пропан-бутан, при метана градуса е около 10-15 а при про-бутана е от 8-10. Така дали си със второ или трето поколение АГУ има нужда от корекция на запалването от заводското когато си на алтернативно гориво. Когато имаш такава електроника и караш грацко при подаване на газ ти дава предварение на запалването достатъчно за да изгори сместа пълноценно без загуби като се увеличава ускоряването и съответно намаляне на разхода. Монтирал съм такива на различни автомобили японски, немски, италиянски и др. При правилна насройка на ТАП разхода намаля от литър до два зависи от автомобила и шофьора, като казвам настройка на ТАП не означава че само той се настройва и толкова, прави се пълна синхронизацияна на смес и аванс.

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 04 яну 2011, 14:40
от TIN
schrack написа:Има едно нещо за което много хора не го знаят или си затварят очите за него защото струва пари, зависимост дали ДВГ е със една или две-двойни бубини, това нещо е ТАП-тайминг аванс процесор. Има голямо значение на какво алтернативно гориво караш дали е метан или пропан-бутан, при метана градуса е около 10-15 а при про-бутана е от 8-10. Така дали си със второ или трето поколение АГУ има нужда от корекция на запалването от заводското когато си на алтернативно гориво. Когато имаш такава електроника и караш грацко при подаване на газ ти дава предварение на запалването достатъчно за да изгори сместа пълноценно без загуби като се увеличава ускоряването и съответно намаляне на разхода. Монтирал съм такива на различни автомобили японски, немски, италиянски и др. При правилна насройка на ТАП разхода намаля от литър до два зависи от автомобила и шофьора, като казвам настройка на ТАП не означава че само той се настройва и толкова, прави се пълна синхронизацияна на смес и аванс.
лошо няма слагаш....аз се питам обаче веднага не са ли чували БРЦ за това чудо на техниката....?
някак им имам доверие да ти кажа...особенно след газифицирани 3 коли при тях :)

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 04 яну 2011, 15:04
от schrack
TIN написа:
schrack написа:Има едно нещо за което много хора не го знаят или си затварят очите за него защото струва пари, зависимост дали ДВГ е със една или две-двойни бубини, това нещо е ТАП-тайминг аванс процесор. Има голямо значение на какво алтернативно гориво караш дали е метан или пропан-бутан, при метана градуса е около 10-15 а при про-бутана е от 8-10. Така дали си със второ или трето поколение АГУ има нужда от корекция на запалването от заводското когато си на алтернативно гориво. Когато имаш такава електроника и караш грацко при подаване на газ ти дава предварение на запалването достатъчно за да изгори сместа пълноценно без загуби като се увеличава ускоряването и съответно намаляне на разхода. Монтирал съм такива на различни автомобили японски, немски, италиянски и др. При правилна насройка на ТАП разхода намаля от литър до два зависи от автомобила и шофьора, като казвам настройка на ТАП не означава че само той се настройва и толкова, прави се пълна синхронизацияна на смес и аванс.
лошо няма слагаш....аз се питам обаче веднага не са ли чували БРЦ за това чудо на техниката....?
някак им имам доверие да ти кажа...особенно след газифицирани 3 коли при тях :)

Да BRC са хубави ГИ автомобила минава повече километри без ревизия и допълнителни настройки.

Re: Скорпио 2i 16v и BRC Sequent 24 въпрос

Публикувано: 28 апр 2012, 20:03
от xapubg
Малко да съживя темата след незнам колко години ходене по мъките, един познат започна работа в БРЦ и ми направи услуга да я погленде, оказа се че като мечо пух и аз колкото повече толлкова повече та изпарителя ми е до 150 киловата и инжекторите също, мам майсторите я оставили на самоубучени каквото и да значи, момчето намали прихода на газ с 20% и проблема се реши 13/100 градско без жертви в динамиката и движението на автомобила!
Жалкото е че трябваше 3-4 години да плащам торба пари заради некадърна настройка :( пък и жерната не ми даде да си купя кабел и да си я настроя сам :( ... ама и аз слушам жени :)
сега мисля да се "упгрейдна" на косурт ... че ми писна дами дават гас докатo изпреварwам и да връщам 3-та за "наказание"