Газ... и аз!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 14 юни 2005, 15:00

Кефи, ти какви компоненти точно имаш монтирани на колата :?:

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 юни 2005, 15:11

Brock написа:Кефи, ти какви компоненти точно имаш монтирани на колата?
Стандартно АГУ(пръстен) с електронен ключ, емулатор ламбда сонда и екстра - бутилка на мястото на резервната гума :wink: STARGAZ

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 14 юни 2005, 15:36

Аз на първо време ще пробвам без емулатор - казаха ми че нямало да има проблеми, но ако се наложи :? ще хакна един :lol:


:twisted:

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 14 юни 2005, 15:49

kEFi написа:По въпроса.
При монтаж на АГУ пред теб има 2 възможности:
1. АГУ със симулатор ламбда сонда
2. АГУ със ламбда контрол. ...
Само да добавя: Ако сте избрали първия вариант, винаги може да добавите впоследствие и ламбда контрол. Маха се емулатора разбира се.

Така че не се притеснявайте за избора - не е фатален, но е добре да е при същия газаджия, та да е договорено приспадането но емулатора от цената на ламбда контрола след това.

Безсмислено е според мен да се дават 300 лева, по-добре е от тези за 200 лева, като се приспадне емулатора става 160-170 лева. Само дето са малко в дефицит.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 14 юни 2005, 15:59

Brock написа:Аз на първо време ще пробвам без емулатор - казаха ми че нямало да има проблеми, но ако се наложи :? ще хакна един :lol: :twisted:
Мисля, че не е много добре! Компа натрупва грешки и вероятността да те включи много бързо в авариен режим е голяма. Нищо лошо, но това означава влошена динамика, завишен разход, повишено загряване и вероятност за детонации в колекторите....Не че всичко ще ти се сличи накуп, но...

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 14 юни 2005, 16:10

acj написа:
като се приспадне емулатора става 160-170 лева
Аз си мислех че емулатора си остава защото дори и с добра смес на газ според компютъра който е настроен да реагира на бензин данните от ламбдата няма да са добри.
А самия ламбда контрол си чете от сондата и със собствения процесор ще реши бедна или богата е сместа.
А това което казва Кефи за предварението е разковничето защо няма нужда от аванс процесор. Т.е. тези 10 градуса са добра настройка за работа на газ. В смисъл ако при превключване на газ емулатора ако вкара компа в авариен режим то ще имаме предварение от 10 градуса.

Аз вече започвам да си мисля защо не започнат да правят разклонители, които да позволяват да се включват по 2 чипа за компютъра така че първия да работи когато си на бензин а втория да е програмиран да работи на газ. Така ще се използва компютъра на колата и всички датчици които са навързани към него т.е. ще получим газов инжекцион, който ще е да речем равен на моноинжекция.

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 14 юни 2005, 16:45

NIKJAMa написа: Аз си мислех че емулатора си остава
О не, сигнала на симулатора е константен и е фалшив за компютъра. Няма защо да се лъже компютъра по отношение на сместа при наличие на ламбда контрол. Сигнала от ламбда сондата е полезен за компютъра, просто изпълнението на корекцията по отношение на сместа е от изпълнителната част на ламбда контрола за работа на газ. така се осигурява по-адекватна реакция на компютъра по отношение и на предварението на запалването в динамичните процеси, според мен.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 15 юни 2005, 00:20

Аз още първия ден направих 100 км. и я засякох, без да спъвам магаренцата, т.е. развих доста кранчетата, за градско направих 10/100 разход. Като се има предвид че газаджията ме предупреди, че първите 2-3 зареждания ще излиза по-висок разход, защото като пълня до горе, въздуха който е в бутилката няма къде да отиде, а той излиза после по време на горене с газта. Така че съм доста обнадежден!!! :D
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 17 юни 2005, 16:59

Не боляло толкова много.
За сега не усетих разлика за 7-те километра които минах.

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 17 юни 2005, 17:36

NIKJAMa написа:Не боляло толкова много.
За сега не усетих разлика за 7-те километра които минах.
Айде честито, сега и разхода ако ти е добре, супер! :)

ПС. Е видя ли че не е толкова страшно... :)

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 17 юни 2005, 17:45

Специални благодарности към теб.
Сигурно ако не беше ти никога нямаше да си сложа газ :)
Кефито не ми се струваше толкова убедителен макар и пионер в областа :lol:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта