Форд Ескорт проблем

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Jenkarche
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 11 юли 2010, 15:31
Модел на автомобила: Форд Куриер
Status: Извън линия

Форд Ескорт проблем

Мнение от Jenkarche » 25 фев 2011, 21:47

Здравейте колеги значи колата е Форд Ескорт 1.6 88г.ПРоблема е,че на газ не иска да върви.Сутрин като я запаля държи много ниски обороти и трудно ги качва,при което ако я изфорсирам гасне.Когато вече потръгне върви до едно положение и после почва да придърпва,след което ако я оставя за няколко секунди да поработи на място пак тръгва.Има и друго нещо значи този маркуч където продължава от въздушния филтър сме го извадили и там сме сложили някава тапа с по-малък отвор,и от тогава колата тръгна като преди това въобще не искаше да вървви,ноо върви пак до едно положение и след пак почва да придърпва и спира,но не гасне.Аз мисля,че може да влиза въздух от някъде и затова да не иска да върви,но когато запуша този отвор на тапата колата пак се реже яко и след някой километър почва да придърпва.Майстора казва,че от никаде не влиза въздух,кабелите са добре,свещите също,изпарител и т.н.,но защо не иска да върви?Сега във понеделник ще меним карбуратора,защото майстора се съмнява,че може да е от него.Когато натисне рязко гаста след това я отпусне и пак я натисне почва да придърпва и няма мощност.Та майстора се съмнява това да не би да е от карборатора понеже е с автоматичен смукач и когато натисне той да се задържи и да не се връща и колата да се дави,а след като спре на място да работи да се връща.Ако някой може да ми помогне много ще съм му благодарен.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от madboy » 28 фев 2011, 10:28

Като е загрят двигателя, как е?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

danielkar
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 26 фев 2008, 22:27
Модел на автомобила: ford eskcort 1.4i- 1995god.
Местоположение: стара загора
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от danielkar » 28 фев 2011, 12:34

значи си смени майстора ,тоа явно неразбира от газови уредби ,това ми е съвета,ако на бензин върви добре нее от карбуратора не го слушай тоз ,само май ти взема парите.......според мен ще иска още един маркуч от изпаритела към пло4ката ли незнам къде се прика4ат там

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от Nikola Iordanov » 28 фев 2011, 20:16

Карборатора не е виновен не се набутвай с друг .Провери филтарчето за газта да не е запушено и да не пуска достатъчно газ ,отдолу на испаритела ако е ловато трябва да има пробка отвии я може да е пълен със утайки по някога изтича масло а се случва да е гъсто като мазут .Наистина когато колата е с карбуратор трябва да се намали отвора на входящия въздух , но това се прави постепенно докато се уцили най оптималния режим на работа на двигатела .И друго когато колата работи на газ откачи маркуча за бензина от карборатора за да провериш да не би клапана да пропуска бензин и да дърпа едновремено бензин и газ и да я дави . *00147*

Jenkarche
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 11 юли 2010, 15:31
Модел на автомобила: Форд Куриер
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от Jenkarche » 04 мар 2011, 16:48

като е загрят двигателя върви върви и след това почва да придърпва и не иска като я спра на место или пък запуша дупката от филтара към маркуча пак тръгва,след това пак придърпва и така :shock:

Jenkarche
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 11 юли 2010, 15:31
Модел на автомобила: Форд Куриер
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от Jenkarche » 04 мар 2011, 17:28

В понеделник сложихме нов изпарител ама пак същата работа,не е от изпарителя.Карбуратор търсих и не можах да намеря.Вече не знам какво може да и е на тази кола (кошница).Сега и запуших напълно отвора от филтъра към маркуча и в понеделник като тръгна на по-дълъг път ще я видя дали пак ще създава проблеми.Иначе колата на бензин ми гори много извънградско около 11-12/100 като се има в предвид,че я карам леко до 80 км/ч.Ще намеря карбуратор и ако не се оправи ще ходя при друг майстор.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от Nikola Iordanov » 04 мар 2011, 19:03

На въздушния филтар има ли разклонение от което да дърпа топал въздух от търбите на генерацията :?: Ако има разклонение във него има една клапа която се управлява със вакум извади и маркучето ,а самото маркуче го затапи със нещо може и с едно пиронче отвора му е много малък .Така клапата ще остане затворена и от нея няма да ти дърпа допълнително въздух .Но със сигорност не е причината във карборатора както ще да гори бензин ,когато си на газ използваш само клапите му .

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1628
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от fordmaniac » 06 мар 2011, 11:04

При този разход на бензин имаш проблем с двигателя и после с карбуратора. Не ти трябва газаджия, а добър диагностик.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от HACKO » 06 мар 2011, 11:42

Jenkarche написа:В понеделник сложихме нов изпарител ама пак същата работа,не е от изпарителя.Карбуратор търсих и не можах да намеря.Вече не знам какво може да и е на тази кола (кошница).Сега и запуших напълно отвора от филтъра към маркуча и в понеделник като тръгна на по-дълъг път ще я видя дали пак ще създава проблеми.Иначе колата на бензин ми гори много извънградско около 11-12/100 като се има в предвид,че я карам леко до 80 км/ч.Ще намеря карбуратор и ако не се оправи ще ходя при друг майстор.
Иди на майстор бе човек, така както е тръгнало ще смениш цялата кола. За да се налага смяна на карбуратор, той трябва да е счупен механически, във всички останали случаи е въпрос на ремонт и настройка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Jenkarche
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 11 юли 2010, 15:31
Модел на автомобила: Форд Куриер
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от Jenkarche » 06 мар 2011, 13:53

Утре пак ще я карам понеже до сега бяха почивни дни.Ако някой познава свестен майстор от Благоеград или околността нека да каже.

krasi7474
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 20 фев 2011, 12:29
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: Форд Ескорт проблем

Мнение от krasi7474 » 31 мар 2011, 18:48

най вероятно проблема е в плочката за карбураторите е много по сложно и трябва да се сложи точната плочка и много зависи от дифузьора на плочката , не си сменяй карбуратора

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта