Страница 1 от 1

Форд Ескорт проблем

Публикувано: 25 фев 2011, 21:47
от Jenkarche
Здравейте колеги значи колата е Форд Ескорт 1.6 88г.ПРоблема е,че на газ не иска да върви.Сутрин като я запаля държи много ниски обороти и трудно ги качва,при което ако я изфорсирам гасне.Когато вече потръгне върви до едно положение и после почва да придърпва,след което ако я оставя за няколко секунди да поработи на място пак тръгва.Има и друго нещо значи този маркуч където продължава от въздушния филтър сме го извадили и там сме сложили някава тапа с по-малък отвор,и от тогава колата тръгна като преди това въобще не искаше да вървви,ноо върви пак до едно положение и след пак почва да придърпва и спира,но не гасне.Аз мисля,че може да влиза въздух от някъде и затова да не иска да върви,но когато запуша този отвор на тапата колата пак се реже яко и след някой километър почва да придърпва.Майстора казва,че от никаде не влиза въздух,кабелите са добре,свещите също,изпарител и т.н.,но защо не иска да върви?Сега във понеделник ще меним карбуратора,защото майстора се съмнява,че може да е от него.Когато натисне рязко гаста след това я отпусне и пак я натисне почва да придърпва и няма мощност.Та майстора се съмнява това да не би да е от карборатора понеже е с автоматичен смукач и когато натисне той да се задържи и да не се връща и колата да се дави,а след като спре на място да работи да се връща.Ако някой може да ми помогне много ще съм му благодарен.

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 28 фев 2011, 10:28
от madboy
Като е загрят двигателя, как е?

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 28 фев 2011, 12:34
от danielkar
значи си смени майстора ,тоа явно неразбира от газови уредби ,това ми е съвета,ако на бензин върви добре нее от карбуратора не го слушай тоз ,само май ти взема парите.......според мен ще иска още един маркуч от изпаритела към пло4ката ли незнам къде се прика4ат там

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 28 фев 2011, 20:16
от Nikola Iordanov
Карборатора не е виновен не се набутвай с друг .Провери филтарчето за газта да не е запушено и да не пуска достатъчно газ ,отдолу на испаритела ако е ловато трябва да има пробка отвии я може да е пълен със утайки по някога изтича масло а се случва да е гъсто като мазут .Наистина когато колата е с карбуратор трябва да се намали отвора на входящия въздух , но това се прави постепенно докато се уцили най оптималния режим на работа на двигатела .И друго когато колата работи на газ откачи маркуча за бензина от карборатора за да провериш да не би клапана да пропуска бензин и да дърпа едновремено бензин и газ и да я дави . *00147*

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 04 мар 2011, 16:48
от Jenkarche
като е загрят двигателя върви върви и след това почва да придърпва и не иска като я спра на место или пък запуша дупката от филтара към маркуча пак тръгва,след това пак придърпва и така :shock:

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 04 мар 2011, 17:28
от Jenkarche
В понеделник сложихме нов изпарител ама пак същата работа,не е от изпарителя.Карбуратор търсих и не можах да намеря.Вече не знам какво може да и е на тази кола (кошница).Сега и запуших напълно отвора от филтъра към маркуча и в понеделник като тръгна на по-дълъг път ще я видя дали пак ще създава проблеми.Иначе колата на бензин ми гори много извънградско около 11-12/100 като се има в предвид,че я карам леко до 80 км/ч.Ще намеря карбуратор и ако не се оправи ще ходя при друг майстор.

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 04 мар 2011, 19:03
от Nikola Iordanov
На въздушния филтар има ли разклонение от което да дърпа топал въздух от търбите на генерацията :?: Ако има разклонение във него има една клапа която се управлява със вакум извади и маркучето ,а самото маркуче го затапи със нещо може и с едно пиронче отвора му е много малък .Така клапата ще остане затворена и от нея няма да ти дърпа допълнително въздух .Но със сигорност не е причината във карборатора както ще да гори бензин ,когато си на газ използваш само клапите му .

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 06 мар 2011, 11:04
от fordmaniac
При този разход на бензин имаш проблем с двигателя и после с карбуратора. Не ти трябва газаджия, а добър диагностик.

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 06 мар 2011, 11:42
от HACKO
Jenkarche написа:В понеделник сложихме нов изпарител ама пак същата работа,не е от изпарителя.Карбуратор търсих и не можах да намеря.Вече не знам какво може да и е на тази кола (кошница).Сега и запуших напълно отвора от филтъра към маркуча и в понеделник като тръгна на по-дълъг път ще я видя дали пак ще създава проблеми.Иначе колата на бензин ми гори много извънградско около 11-12/100 като се има в предвид,че я карам леко до 80 км/ч.Ще намеря карбуратор и ако не се оправи ще ходя при друг майстор.
Иди на майстор бе човек, така както е тръгнало ще смениш цялата кола. За да се налага смяна на карбуратор, той трябва да е счупен механически, във всички останали случаи е въпрос на ремонт и настройка.

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 06 мар 2011, 13:53
от Jenkarche
Утре пак ще я карам понеже до сега бяха почивни дни.Ако някой познава свестен майстор от Благоеград или околността нека да каже.

Re: Форд Ескорт проблем

Публикувано: 31 мар 2011, 18:48
от krasi7474
най вероятно проблема е в плочката за карбураторите е много по сложно и трябва да се сложи точната плочка и много зависи от дифузьора на плочката , не си сменяй карбуратора