HHO Горивни клетки
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
HHO Горивни клетки
Здравейте колеги. Интересува ме Много, понеже не съм много технически кадърен
а разбрах че не е било кой знае какво като инвестиция но с големи позитиви след поставянето на такава горивна клетка. Може ли някой от вас да ми каже дали си е поставял такава клетка. И към кого мога да се обърна евентуално за да ми направи и на мен такъв вид инсталация в колата. Бях свидиетел на 1 бмв, което за 650 киломентра изгори средно 3.1 , 3.2 не съм сигурен за обема на двигателя но беше 3-ка... а 3 на 100 си е доста добро постижение ...
но ... въпреки че не сме се движили със 150 през цялото време имаше моменти в които се сдижехме дълго време със 100-110, което за мен е изключително добър резултат. Благодаря ви предварително.


-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
потърси във фиат форума има немалка тема по въпроса. пиши в търсачката "браунов"MyxomopeC написа:Здравейте колеги. Интересува ме Много, понеже не съм много технически кадърена разбрах че не е било кой знае какво като инвестиция но с големи позитиви след поставянето на такава горивна клетка. Може ли някой от вас да ми каже дали си е поставял такава клетка. И към кого мога да се обърна евентуално за да ми направи и на мен такъв вид инсталация в колата. Бях свидиетел на 1 бмв, което за 650 киломентра изгори средно 3.1 , 3.2 не съм сигурен за обема на двигателя но беше 3-ка... а 3 на 100 си е доста добро постижение ...
но ... въпреки че не сме се движили със 150 през цялото време имаше моменти в които се сдижехме дълго време със 100-110, което за мен е изключително добър резултат. Благодаря ви предварително.
бмв-то дизел ли е?
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
100% съм сигурен че беше бензиново. Но доколкото прочетох няма проблем какъв е типа на колата.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
Имаме си тема и тук, преди седмици беше отгоре.
Точно във Варна имаше забавления с един мерцедес, голяма забава и подхилване стана. Покрай разходите и поправянето на генератора и инсталацията не сварих да разбера колко е икономията. Човекът не беше много доволен. Трябва да питам накъде се е развила историята.
Точно във Варна имаше забавления с един мерцедес, голяма забава и подхилване стана. Покрай разходите и поправянето на генератора и инсталацията не сварих да разбера колко е икономията. Човекът не беше много доволен. Трябва да питам накъде се е развила историята.
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
проблема с генератора става, заради липсата на импулсен модулатор, който да контролира притока на ток в системата. Очаквам да пишеш ако си дочул нещо какво е станало с мерцедеса ...diesel1.6 написа:Имаме си тема и тук, преди седмици беше отгоре.
Точно във Варна имаше забавления с един мерцедес, голяма забава и подхилване стана. Покрай разходите и поправянето на генератора и инсталацията не сварих да разбера колко е икономията. Човекът не беше много доволен. Трябва да питам накъде се е развила историята.
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
докато си чоплих във форума на БМВ намерих нещо от 8-ми март, което си заслужава да се следи
Запитване:
Цитат:
Здравейте!
Интересува ме ННО комплекта за двигател с работен обем до 3000куб.см.
Моята кола е BMW 325tds, работен обем 2450 куб.см., разход на гориво(нафта) извънградско около 6л/100км.
Склонен съм да купя комплекта ако действително разхода на гориво пада с минимум 20%.
Ето моето предложение:
1)монтираме устойството;
2)изминаваме около 100км извънградско на нормален режим на двигателя за да се засече разхода на гориво;
3)изминаване на същия маршрут с включен ННО генератор;
4)изчисляване на спада на разхода на гориво в %. Ако е над 20% => купувам комплекта. Ако е по-малко ще трябва да демонтирате устройството.
Отговор:
Цитат:
Вариант за такава проба е извънградска дистанция с включен круиз-контрол по един и същи маршрут.
Без монтаж на автомобила, с клетката някъде в багажника или на пасажерска седалка.
Утре пристигат клетките. Ще е необходим процес на запускане, след което сме готови за експеримента.
Поздрави
![]()
Мисля тия дни да тествам и да видим има ли ефект или няма.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
Виж колегата какво е писал:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 44#p342044" onclick="window.open(this.href);return false;
Подкрепям го напълно. Цялата работа е ала "перпетуум-мобиле".
Все пак ми е интересно да видим дали няма да си имаме Нобелов лауреат от БМВ-форума
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 44#p342044" onclick="window.open(this.href);return false;
Подкрепям го напълно. Цялата работа е ала "перпетуум-мобиле".
Все пак ми е интересно да видим дали няма да си имаме Нобелов лауреат от БМВ-форума

- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
Съгласен съм с теб. Лошото, че никъде не видях да казват ... "Да, не става" ... Или "Да, става" До колкото чета това си има както своите привърженици така и ... доста скиптично настроени хорица. Поне от това, което съм виждал ми направи добро впечетление. Въпреки това искам да съм още малко по - сигурен за тази система, преди да си купя такава (или да не )tropper написа:Виж колегата какво е писал:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 44#p342044" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Подкрепям го напълно. Цялата работа е ала "перпетуум-мобиле".
Все пак ми е интересно да видим дали няма да си имаме Нобелов лауреат от БМВ-форума


-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
Ето, виж тук - не става. Има вреда. 40% икономия може да имаш като си сложиш газово устройство.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 31 авг 2011, 02:01
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
Добре,струва ми се че ми стана ясно какво прави клетката,но на мен проблема ми е кои ги слага тези клетки ? В тунинг центьри ли каде? Хаиде някои да ми каже ..... за предпочитане в Пловдив !!
- metalon
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
- Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
Доколкото съм запознат с технологията става дума за така наречения Water Fuel Cell. Най най най накратко молекулата на водата се разделя посредство магнетични полета (положителни и отрицателни) който знае от химията за да се сформира една молекула трябва положително и отрицателно заредени атоми. Става дума за чисто механично разкъсване на молекулата посредством магнетизъм. Това не е електролиза. Проблема когато се постави в автомобил е именно "импулсния модулатор" защото тока от акумулатора се подава с по-голяма честота и по тоя начин можеш да гръмнеш буркана в който си сложил цялата работа (случи се на батко ми който го слагаше на трактор и после на баща ми в домашни условия). Получения водород и кислород се внасят в двигателя през мястото откъдето двигателя си поема въздух. Според мен тука е проблема защото е нужна точна калибрация. Ако ОП знае английски може да порови из разни сайтове в които се предлагат такива неща. Не са скъпи и аз възнамерявам да си поръчам от някой стайт но трябва да не е някой измамник. Щото и такива явно много има.
Прочетох по тоя казус още и разбрах за още един вид модификация който не е през въдушния вход ами чрез замяна на свещите. Поставят се нещо като дюзи които едновременно запалват и след това внасят водорода в камерата в която се извършва горенето. Проблема е че трябва да се сложи компютър който да регулира процеса прецизно. Има и още един основен проблем че когато се постигне резонанс (процес в който електрическото подаване се спира но процеса продължава да се осъщестява) може също да провали цялата идея.
Прочетох по тоя казус още и разбрах за още един вид модификация който не е през въдушния вход ами чрез замяна на свещите. Поставят се нещо като дюзи които едновременно запалват и след това внасят водорода в камерата в която се извършва горенето. Проблема е че трябва да се сложи компютър който да регулира процеса прецизно. Има и още един основен проблем че когато се постигне резонанс (процес в който електрическото подаване се спира но процеса продължава да се осъщестява) може също да провали цялата идея.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: HHO Горивни клетки
А магнетични полета от предното мнение има ли нещо общо с магнитни? Защото ако има, с разбиването на молекулите със слаби магнитни полета ще изядете хляба на бизнеса с ускорители за физични изследвания.
Като чета несвързаните обяснения по тези теми, някой се е вдъхновил като е прочел какво е циклотрон. Вдъхновил се е да направи измама.
Интересно, след като казвам, че цялата работа води до загуба, защо се търси къде се слагат? Аз слагам, няма проблеми
Съвсем съвестно ще ви монтирам, във Варна.
Като чета несвързаните обяснения по тези теми, някой се е вдъхновил като е прочел какво е циклотрон. Вдъхновил се е да направи измама.
Интересно, след като казвам, че цялата работа води до загуба, защо се търси къде се слагат? Аз слагам, няма проблеми

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта