Страница 1 от 1
проблем при извънградско (вече и при градско)
Публикувано: 13 юни 2006, 11:04
от jack71
проблемата е следния: като изляза извънградско (Варна Дружба) и набера (70-80) почва едно давене и пресичане. все едно че газта свършва. няма никаква тяга и скоростта намалява. смених въздушен филър и филтър на газта (на клапана) който между другото бе мноооого мръсен и даже чашката на клапана бе пълна с боклучетата от газта. обаче проблема не се оправи. за около седмица се влоши и вече дори на градско не върви. отворих изпарителя за да проверя мембраните , но и те са ок. между другото се скъса едно болче от капака на изпарителя откъм водата и сега май трябва да го хвърля на болкука и да купувам нов. ама както и да е. и с друг изпарител пак ги прави тия мизерии!!! Вече нямам идея какво още да проверявам и да сменям.
забравих да спомена : колата е 1.6 моно инж. обикновено просто газово. на бензин е огън.
Публикувано: 13 юни 2006, 13:45
от Dundee
Като карах ориона на брата, ми се случи същото. И понеже изпарителя беше супер стар, решихме да не го мъчим повече с ремонти. С новия вече нямаше никакви проблеми. Stargas, за 130 лв. с монтажа, при един ловешки майстор-газаджия.
Публикувано: 13 юни 2006, 13:52
от jack71
ама и с друг изпарител пробвах - същите проблеми?!?!?!

Публикувано: 13 юни 2006, 14:05
от The seven
Недостиг на газ ? Запушени тръби ?
Публикувано: 13 юни 2006, 14:11
от jack71
Лично духах

всичките ги продухах. няма! тръбите са ОК. Клапана е ОК. филтрите са нови(възд. и газов) изпарител друг сложих за проба, и кранчетата въртях - нулев резултат
Публикувано: 13 юни 2006, 14:13
от Любо
А електромагните клапани? Газ-Бензин?
Публикувано: 13 юни 2006, 14:14
от petkoff_pl

Не че се бъзикам щом всичко си проверил защо не пробваш да смениш газостанцията да не се окаже от скапана газ да го прави.

Публикувано: 13 юни 2006, 14:20
от jack71
работят бе хора! като натисна копчето за газ се чува как тече през изпарителя и насмърдява. като мина на бензин газта спира и си пуска бензинче. ако ги изключа и двата колата изгасва като свърше бензина в карбуратора или ако е на газ..... абе работят си. има ли накъде нещо си друго освен бутилка (която е пълна), тръбички (които са продухани, клапан(работещ с нов филтър) изпарител (пробван с друг) .ааааааааа има една плочка в което влизат маркучите от изпарителя!!

тя може ли да се прецаква??? как да я проверя?? мога ли да я промия с бензин или да я продухам??
Публикувано: 13 юни 2006, 17:16
от kEFi
...ми то единствено остана клапана на самата бутилка (и тя вкл. с поплавъка и другата там карантия) и настройката на запалването...как си с предварението? На бензин-огън, на газ-мъка....
Публикувано: 13 юни 2006, 17:29
от red
има и друго свещи и MAF(ако имаш такъв)
Публикувано: 14 юни 2006, 21:49
от 2v6
jack71,
За коя кола все пак става въпрос? Веднъж говориш за моноинжекцион, после за карбуратор!
Първо трябва да разбереш дали е от богата или бедна смес. С плочка под карбуратора ли си или дифузор след филтъра?
Като почне да го прави "номера" при 70-80, ако отпускаш леко газта оправя ли се?
Публикувано: 15 юни 2006, 10:47
от jack71
моноинжекцион е . 1.6
нови свещи. няма MAF
имам плочка над карбуратора. то тоя моноинж е малко хибриден все ми се пулят майсторите като го видят. това е междинен модел правен между 91 и 92. от МП ми бяха казвали че няма такава кола и е присаждан двг. но съм съвсем сигурен че не е присаждан.Екзотика ви казвам
като почне да прави проблема ако пусна газта докрай и леееко почна да натискам се пооправя но след като почна пак да набирам пак почва.
Публикувано: 15 юни 2006, 21:32
от 2v6
Може и самия клапан за газта да заяжда и да не отваря добре. Веднъж ми се беше получило подобно нещо със стоп клапана на изход от изпарителя. Не можеше да вдигне повече от 80 км/ч на равно. Разхода ми падна от 12 на 8/100 извънградско.
Ако клапана за газта заяжда, той и тръбичката след него ще се изстуди.
Публикувано: 22 юни 2006, 19:52
от viper
Бедна смес поради:
- евтин филтър (пропуска много въздух);
- кофти монтирана плочка;
- запушена такава;
- нехерметичност на входящия колектор (гарнитури, тампон под инжекциона/ако има/, вакуумни маркучета)
Публикувано: 23 юни 2006, 00:26
от paci
viper написа: - евтин филтър (пропуска много въздух);
Тва е за КАФЕНЕ за темата FUN

Публикувано: 23 юни 2006, 11:05
от jack71
Въпроса решен. излезе прецакан клапан на бутилката (изходящ) просто си въртиш а то не отваря , следователно пропуска съвсем малко газ и т.н. само дето купувах изпарител.

Публикувано: 23 юни 2006, 11:20
от kEFi
jack71 написа:Въпроса решен. излезе прецакан клапан на бутилката (изходящ) просто си въртиш а то не отваря , следователно пропуска съвсем малко газ и т.н. само дето купувах изпарител.

Ами...безаварийно каране!

Публикувано: 23 юни 2006, 21:56
от viper
paci написа:viper написа: - евтин филтър (пропуска много въздух);
Тва е за КАФЕНЕ за темата FUN

Извинявай, забравих, че имаше дисертация на тема "ДВГ и газовите уредби"

А и другото - изключително ценно мнение си дал - човека от прочетеното там си е оправил колата...

Публикувано: 24 юни 2006, 00:07
от paci
viper написа:...
Па убуу де стиа се нерви
Да съм се изсмял на всичко ?
Само за филтъра !!!
споко

Някъде някога да съм писал че съм КОМПЕТЕНТЕН ?
Че с това си изкарвам хляба ?
Навсякъде до сега каквото съм писал ми е минало през главата.
4-ри години с газова уредба която палеше и зимата при минус много.
Последно турих един ефтин въздушен филтър Шампион и понеже пускаше много въздух го духах 5 пъти за 5000 км.
Сега по-спокоен ли си ?
