Проблем с паленето на колата! РЕШЕН! РЕШЕН!
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 21 юни 2011, 20:00
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999
- Status: Извън линия
Проблем с паленето на колата! РЕШЕН! РЕШЕН!
Здравейте, от вчера съм ГОРД собственик на Форд Фокус 1.6 1999 година. Искам от години да си купя, най накрая се сбъдна. Купих го с сложен газов инжекцион БРЦ. Веднага след покупката минах техническа диагностика и газова диагностика. При двете резултата беше отличен. Преди това колата я обслужих от - до + газовите филтри. Проблема ми е че още преди покупката , продавача си каза че колата на студен двигател не пали от "раз". Врътвам ключа, тръгва да се запали и спира, врътвам пак и пак спира при 3ти опит пали на секундата. Днес след работа пак така. След 2-3км каране, спирам и пробвам отново - пали на секундата без "замисляне", това го повторих 5-6 пъти, резултата беше еднакъв - пали веднага. Само от студен двигател или от стоене на колата -6-7 часа е проблема. Ако някой има опит или идея ще се радвам да помогне.
П.П. Нов съм в форума, но скоро ще разберете ще съм редовен. Поздравявам всички тук. Извинете ме за правописните грешки. Приемам критики и корекции, по тях човек се учи.
П.П. Нов съм в форума, но скоро ще разберете ще съм редовен. Поздравявам всички тук. Извинете ме за правописните грешки. Приемам критики и корекции, по тях човек се учи.

Последна промяна от Snuff на 24 юни 2011, 22:52, променено общо 1 път.
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на колата!
Колега така както си го описал проблема много вероятно е да е тръгнала бензиновата помпа или да е запушен
горивния филтър.Но може и да е някои датчик например температурен щом проблема е само при студен двигател.
горивния филтър.Но може и да е някои датчик например температурен щом проблема е само при студен двигател.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на колата!
Вярно, че се отнася за обикновена газова, а не за ГИ, но не пречи да провериш :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%B0%D0%B7" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%B0%D0%B7" onclick="window.open(this.href);return false;
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на колата!
Газовият клапан е сдал багажа, най-вероятно. За да го провериш направи следното(поне аз така направих):
-вечерта затегни кранчето за газта на бутилката, ако не си сигурен кое е точно стрягаш и двете. През едното се пълни бутилката, през другото тече към двигателя.
-сутринта виж дали ще има промяна в паленето. Ако пали от раз, значи сменяш газовия клапан.
При мен явно не затваряше добре и леко-леко цяла нощ пълни с газ колекторите и при палене двигателя се давеше.
-вечерта затегни кранчето за газта на бутилката, ако не си сигурен кое е точно стрягаш и двете. През едното се пълни бутилката, през другото тече към двигателя.
-сутринта виж дали ще има промяна в паленето. Ако пали от раз, значи сменяш газовия клапан.
При мен явно не затваряше добре и леко-леко цяла нощ пълни с газ колекторите и при палене двигателя се давеше.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 21 юни 2011, 20:00
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на колата!
Колеги, благодаря ви. Ще пробвам всичко изброено в темата постната от колегата + това за клапана, ако се оправи ще пиша. През това време се надявам и други да помагат. На сервиз не ми се ходи, не заради парите а защото нямам вече вяра в тези хора.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на колата!
Пробвай първо клапана- най-лесно е!

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 21 юни 2011, 20:00
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 1999
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на колата! РЕШЕН! РЕШЕН!
Колеги благодаря за помоща. Днес се стигна до решението че най вероятно резервоара е пълен с боклуци, тъй като започна да ми придърпва по време на движение. След като свалихме резервоара открихме че буксата закачена за бензиновата помпа (тази подаваща напрежение) е дала дефект. Излгеждаше чее все едно я е ударило гръм. Кабелчетата се бяха оголили и явно при преминаване през неравност се допират и дават на късо. Проблема е решен с 8лв за нови клеми и кабелчета.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 31 дек 2007, 00:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 V
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на колата
[quote="Snuff"]Здравейте, от вчера съм ГОРД собственик на Форд Фокус 1.6 1999 година. Искам от години да си купя, най накрая се сбъдна. Купих го с сложен газов инжекцион БРЦ. Веднага след покупката минах техническа диагностика и газова диагностика. При двете резултата беше отличен. Преди това колата я обслужих от - до + газовите филтри. Проблема ми е че още преди покупката , продавача си каза че колата на студен двигател не пали от "раз". Врътвам ключа, тръгва да се запали и спира, врътвам пак и пак спира при 3ти опит пали на секундата. Днес след работа пак така. След 2-3км каране, спирам и пробвам отново - пали на секундата без "замисляне", това го повторих 5-6 пъти, резултата беше еднакъв - пали веднага. Само от студен двигател или от стоене на колата -6-7 часа е проблема. Ако някой има опит или идея ще се радвам да помогне.
П.П. Нов съм в форума, но скоро ще разберете ще съм редовен. Поздравявам всички тук. Извинете ме за правописните грешки. Приемам критики и корекции, по тях човек се учи.
[/q
Колеги и аз го имам същият проблем само че при топъл двигател /зетек мотор 2л BRC- ГИ/
П.П. Нов съм в форума, но скоро ще разберете ще съм редовен. Поздравявам всички тук. Извинете ме за правописните грешки. Приемам критики и корекции, по тях човек се учи.

Колеги и аз го имам същият проблем само че при топъл двигател /зетек мотор 2л BRC- ГИ/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта