Страница 1 от 1

дупчене на колекторите вместо плочка

Публикувано: 13 юли 2011, 21:52
от kabalo86
Не че съм тръгнал да го права , а си мислиме с един приятел дали ,ако забиеме 4 щуцера на колекторите и от двойника направо забиеме газта там ще има ефект.Идеята ни се породи от това ,че примерно дюзите на инжекционите са именно там .Дали болните ни мозъци са измислили нещо което би подобрило работните характеристики на една обикновенна газова или сме в много грешна посока :D

Re: дупчене на колекторите вместо плочка

Публикувано: 13 юли 2011, 23:04
от sierr4otoo
Колега бъркаш нещата газта трябва да се подаде между възд.филтър и дросел клапата.Дупченето на колекторите е за газ.инж. ма там друго управлява сместа.

Re: дупчене на колекторите вместо плочка

Публикувано: 14 юли 2011, 00:32
от kabalo86
абе аз знам ,че не се прави така .........просто некви глабоблъсканици .щом на инжекционите е така би трябвало да е по добре колкото е по близко смесообразуването до двигателя знам ,че е в плюс

Re: дупчене на колекторите вместо плочка

Публикувано: 14 юли 2011, 08:58
от tropper
Представи си какво става, когато спускаш на скорост и си на примерно 2500 оборота (принудителен празен ход ППХ, или някой му викат "двигателна спирачка"). Дроселовата клапа е затворена щото си си вдигнал крака от педала и поради тази причин налягането в колекторите е много ниско - около 0,2-0,3 атмосфери - т.е. има вакуум. Този вакуум дали няма да си смуче газ на поразия? При ГИ имаш клапан (т.нар. инжектор) за всеки цилиндър, който отваря колкото е необходимо, а при ППХ въобще не отваря (или поне е минимално). Без инжектор да вкарваш газта след дросела очаквай двигателя да се дави от много богата смес и разхода да е над 150л/100км че и повече :mrgreen: :mrgreen:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка

Публикувано: 14 юли 2011, 20:55
от kabalo86
след кратка мисъл и аз осъзнах ,че няма как да се случат нещата като газта е след дроселовата клапа :oops:


темата може да се трие :D
Да бе, и после някой друг да отвори нова тема, не че не може да се случи ама...

Re: дупчене на колекторите вместо плочка

Публикувано: 16 ное 2011, 03:11
от ivo_asenov
Това е възможно само ако имаш 4 дросела и 4 плочки за газта , мислил съм го като идея и мисля, че ще има ефект , но проблемът е, че тези 4 дросела трябва да се синхронизират перфектно, идеята на този мод е да има еднакво количество гориво в 4те цилиндъра (което не се случва при нормалната схема с дросел до 1 или 4 цилиндър , или между 2и3)+ много по лесен достъп на въздух !, и предполагам по пъргав мотор или така наречения респонс ..
Трябва само да са синхронизирани 4те дросела от към механика т.е да се движат еднакво без луфтове, еднаква дължина на 4те маркучета които ще са между съответния дросел и "тройника" за регулиране на високите обороти на газовата.
Общо взето за тези пари не си струва :)
Поздрави !