Landi Renzo въпрос
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Landi Renzo въпрос
Здравейте, имам това : http://lrenzo.hit.bg/Bulgarian%20Version.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Модела е SE81
Въпроса ми е дали ако ламбда сондата не работи както трявба ще ми се увеличи разхода ?
Модела е SE81
Въпроса ми е дали ако ламбда сондата не работи както трявба ще ми се увеличи разхода ?
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Код: Избери всички
LPG System с изпарител SE 81
и Lambda Control System V05
за двигатели и инжекционна Система и катализатор


-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Ами, след посещение в сервиз и нулиране на компютъра, ми се вдигна разходя....в сервиза чистиха инжекторите, и както колата гореше 7,5 до 8 на газ започна да гори 10....предполагам че е възможно ламбдата да е била забила, т.е. да е подавала едни и същи данни или знам ли...но колата вървеше и гореше добре...
при диагностика в мото пфое ми казаха ламбда.....
но имайки предвид специалистите там...
За това реших да попитам...
Дали при качествени майстори на газ ще можем да хванем проблема от къде е ..или трявба на диагностика да се ходи първо...!!
при диагностика в мото пфое ми казаха ламбда.....
но имайки предвид специалистите там...
За това реших да попитам...
Дали при качествени майстори на газ ще можем да хванем проблема от къде е ..или трявба на диагностика да се ходи първо...!!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Малко доуточнение - стъпковия мотор е СЛЕД изпарителя /на местото на тройника или кранчето при АГУ без ламбдаконтрол/.red написа:Имайки предвид, че контролът върху входящата газ е от стъпково електромоторче преди изпарителя то при некоректна индикация от ламбда сондата (при положение, че и то самото е работещо) само един господ може да ти каже какво ти став с подаването на газ

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
А какв ое това на снимката :Brock написа:Малко доуточнение - стъпковия мотор е СЛЕД изпарителя /на местото на тройника или кранчето при АГУ без ламбдаконтрол/.red написа:Имайки предвид, че контролът върху входящата газ е от стъпково електромоторче преди изпарителя то при некоректна индикация от ламбда сондата (при положение, че и то самото е работещо) само един господ може да ти каже какво ти став с подаването на газ
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=1047" onclick="window.open(this.href);return false;
Имам предвид този маркуч който отива към смукателните колектори ...
това газов клапан ли е и ще оказва ли влияние на разхода или само прекъсва газта, когато колата работи на бензин ?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това е въпросния клапан със стъпково моторче, който е след изпарителя, както Brock вече каза. Ролята му е да редучира подаването на газта в зависимост от положението на педала на газта.
А при работа на бензин спирането на подаването на газ става от електромагнитен клапан преди изпарителя, който клапан е най вероятно на (в) самата гадова бутилка. При всички положения е преди изпарителя, но не е и на самия изпапрител. На него има друг електромагнитев клапан, от който могат да се правят някакви настройки, май, но не съм сигурен какви.
А при работа на бензин спирането на подаването на газ става от електромагнитен клапан преди изпарителя, който клапан е най вероятно на (в) самата гадова бутилка. При всички положения е преди изпарителя, но не е и на самия изпапрител. На него има друг електромагнитев клапан, от който могат да се правят някакви настройки, май, но не съм сигурен какви.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Добре де, тогава ако го "навия", "затворя" дали ще намаля разхода ?Любо написа:Това е въпросния клапан със стъпково моторче, който е след изпарителя, както Brock вече каза. Ролята му е да редучира подаването на газта в зависимост от положението на педала на газта.
А при работа на бензин спирането на подаването на газ става от електромагнитен клапан преди изпарителя, който клапан е най вероятно на (в) самата гадова бутилка. При всички положения е преди изпарителя, но не е и на самия изпапрител. На него има друг електромагнитев клапан, от който могат да се правят някакви настройки, май, но не съм сигурен какви.
Или по този начин се обезмисля май ламбда контрола....?
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Ами всъщност мога, опитах, запалих ДВГ-то и започнах да въртя по чесовниковата стрелка, в резултат на което оборотите започнаах да се колебаят и изгасна....Любо написа:Хмм, при мен няма механичен реглаж на този клапан, но пък и майто уредба е Vialle. Въпреки това немисля, че можеш да правиш каквато и да е настройка от този клапан, защото иначе се обезмисля стъпковото моторче.
т.е. спира газта!!
Но след като намалих притока на газ се оказа че колата започна да гори повече, а не вървеше.....така че се върнах на 10 на сто смесен разход и оставих така....поне дърпа добре.....
Виждам, че си с "моя" двигател, какъв ти е разхода на газ ?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Градско в София разхода ми е 12,5-13,5.TIN написа:Виждам, че си с "моя" двигател, какъв ти е разхода на газ ?
Извън градско (най-често го засичам по маршрута София-Вълче Дръм-София, през Петрохан) - 9,5-10 на 100
П.П. Разликата между двигателите ни е 3kW (моя го водят 85kW, добавих го в профила си), но това мисля, че е от софтуера.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Всъщност моя също е 85Любо написа:Градско в София разхода ми е 12,5-13,5.TIN написа:Виждам, че си с "моя" двигател, какъв ти е разхода на газ ?
Извън градско (най-често го засичам по маршрута София-Вълче Дръм-София, през Петрохан) - 9,5-10 на 100
П.П. Разликата между двигателите ни е 3kW (моя го водят 85kW, добавих го в профила си), но това мисля, че е от софтуера.

просто когато писах в профила не бях наясно още

Сега го оправям!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта