Размисли относно моето АГУ
-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Размисли относно моето АГУ
На последната фордовка споделих проблемите си и сега се връщам от сервиза. Там за съжаление не можаха да решът проблема врътвайки нещо.... Сега искат да им я оставя да я гледат по-дълго време.
Та в общи линии проблема ми е, че колата не върви когато е загряла и колкото по-загряла е толкова по лошо е положението. Майстора твърди, че не може да има разлика между топло и студено.
Така и моите мисли;) Почнах да се чудя дали не са забравили да ми сложат емулатор. Доколкото знам компютъра не чете датчици докато колата не загрее мисля че чакаше 70 градуса. Та като се включи компа да се ошашква от показанията на сондата. Но пък другата мисъл е че 70-градуса се достигат бързо а ефекто при мен се получава като позагрее добре. Т.е. да се бърка изпарителя от температурата и като отвори термостата големия кръг и се загрее антифриза и там т.е. се нагрее и водата влизаща в изпарителя. Всъшност незнам на кой кръг е вързан тоя изпарител.
Дали едното от двете ми предположения е вярно или проблема може да е някъде съвсем другаде?
Та в общи линии проблема ми е, че колата не върви когато е загряла и колкото по-загряла е толкова по лошо е положението. Майстора твърди, че не може да има разлика между топло и студено.
Така и моите мисли;) Почнах да се чудя дали не са забравили да ми сложат емулатор. Доколкото знам компютъра не чете датчици докато колата не загрее мисля че чакаше 70 градуса. Та като се включи компа да се ошашква от показанията на сондата. Но пък другата мисъл е че 70-градуса се достигат бързо а ефекто при мен се получава като позагрее добре. Т.е. да се бърка изпарителя от температурата и като отвори термостата големия кръг и се загрее антифриза и там т.е. се нагрее и водата влизаща в изпарителя. Всъшност незнам на кой кръг е вързан тоя изпарител.
Дали едното от двете ми предположения е вярно или проблема може да е някъде съвсем другаде?
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вържи се на малкия кръг, за да загре е по-бързо. Да не се е прецакал нещо изпарителя и като загрее и да намалява подаването на газ. Мисля, че при газ компа е изолиран и се движиш почити като карбораторна машина, но сега какви ли не газови има така, че
от мен толкова. А и не съм много запознат с газовите, само с най-простите ВАЗ и т.н.
Успех, пиши после кво е излязло.

Успех, пиши после кво е излязло.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами...хайде да почнем едно по едно!
Като начало, като почне да ти прави номера, включи си парното на макс, вентилатора на степен 3(може и по-малко) и прозорци (може и врати) отворени
. Покарай така известно време. Ако забележиш промяна в поведението - значи температурата на охладителната течност има значение. Колкото е по-голяма(ако има) разликата в поведението - толкова и тежестта на този фактор е по-голям. Ако, обаче, не се променя ще трябва да търсим другаде. То и аз на градско понякога ми се струва, че губя мощност, но....
Като начало, като почне да ти прави номера, включи си парното на макс, вентилатора на степен 3(може и по-малко) и прозорци (може и врати) отворени

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това не е добре, вързан е на неподходящо място - ства въпрос за отоплението на изпарителя. Само, че незнам къде е подходящото място, сравнявайте с други който го нямат този проблем!Трол написа:и моя "хубавец" като вдигне стрелката над хоризонталното положение губя мнооог мощност.
и изпарителя ми е вързан на малкия кръг(нормално) и като отвори глемия нацяло(в жега по баирите с мн багаж)и изпарителя ми замръзва![]()
да няма и при теб подобно положение...
Небойте се роби Спартак е с вас!
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
бе хора кво говорите аз съм учил двг и знам че малкия кръг е антифриза от блока и радятора на парното а кото загре малкия кръг термостата се отваря и се образува големия кръг блока радятора на парното и вече самия радятор на колата които помага за охлаждането не трябва да ве замръзва изпарителя би могло ако е свързан с големия кръг тогава би логло да мръзне само когато термустата е затворил големия кръг и няма кво да загре изпарителя ме това са ме учили в училище
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
да де, не се връзва за големия кръг, защото докато не отвори термостата няма да може да караш на газ => връзва се на малкия.
И ако охладителната система е тъпа и газаджията е вързал изпарителя паралелно на маркуч, който е само от малкия кръг...
не си спомням моя къде точно беше върза. реших проблема-смених колата
И ако охладителната система е тъпа и газаджията е вързал изпарителя паралелно на маркуч, който е само от малкия кръг...
не си спомням моя къде точно беше върза. реших проблема-смених колата

"It's a triumph of handling over power!"


-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Малко късно се включвам, но сега видях темата. Когато се повиши температурата на двигателя повече от нормалната, въздуха, който влиза в цилиндрите се разширява и влиза по-малко количество въздух от необходимото за горенето в цилиндрите-двигателя гасне, мощността пада, разхода се вдига. Виждал съм един майстор газаджия беше блокирал въздушната клапа на въздушния филтър и двигателя засмукваше само горещ въздух от щита около колекторите-в резултат-и при нормална температура двигателя не работеше добре, гаснеше. Като освободихме клапата-да си работи в топъл и студен режим- проблема изчезна.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Да съгласен съм с тебе но има и нещо друго, когато колата загрее и измине около 20-30км. медната траба която влиза в РИ. (редуктор изпарител) се нагрява около една педя към КГ. (клапан газ) тогава газта се изпарява и по рано и на по висок градус тогава се променя настроиката на РИ. и ДВГ. колата по бавно ускорява, затова има РИ за различни киловати. Когато РИ е студен изпарената газ е спо нисък градус и към ДВГ. отива по обогатена смес и тогава колата (пука гуми
) ускорева по добре... 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта