Гърмеж при рязко подаване на газ на escort 1.6 16v
Публикувано: 14 окт 2011, 02:02
Гърмеж при рязко подаване на газ на escort 1.6 

КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
ivan_racing написа:Прекалено бедна смес,затова гърми , причините много(неточна плочка;кабели свещи;самата настройка,състоянието на мотора,и още неща),може да бъде всичко почти.А на бензин проблеми има ли прекъсване?!
Поздрави: Иван
работа на газ......avtomorga.iv написа:ivan_racing написа:Прекалено бедна смес,затова гърми , причините много(неточна плочка;кабели свещи;самата настройка,състоянието на мотора,и още неща),може да бъде всичко почти.А на бензин проблеми има ли прекъсване?!
Поздрави: Иван
не на бензин няма проглеми .
Не си уточнил къде гърми - във всмукателния колектор или в ауспуха.avtomorga.iv написа:Гърмеж при рязко подаване на газ на escort 1.6 16v Zetec 95 год .какъв може да бъде проглемът.Испарител BRC,![]()
OgiDogi написа:Не си уточнил къде гърми - във всмукателния колектор или в ауспуха.avtomorga.iv написа:Гърмеж при рязко подаване на газ на escort 1.6 16v Zetec 95 год .какъв може да бъде проглемът.Испарител BRC,![]()
Идва ми една леко еретична идея на ум, по отношение регулировката на изпарителя. Примерно ти е развит повечко регулаторът за празен ход, а е ограничен дебитът от големия болт. Това позволява при ниски обороти и малък дебит на въздух, да се натрупа повечко газ пред дросела и като настъпиш педала, газта насища целия колектор. В момента след изхвърляне на изгорелите газове и започване на такт пълнене, когато двата клапана са едновременно отворени, натрупаната в колектора газ се пали и гърми.avtomorga.iv написа:OgiDogi написа:Не си уточнил къде гърми - във всмукателния колектор или в ауспуха.avtomorga.iv написа:Гърмеж при рязко подаване на газ на escort 1.6 16v Zetec 95 год .какъв може да бъде проглемът.Испарител BRC,![]()
гърмежите са в смукателния колектор на бензин нямам проглеми .
на 3 и 4 цилиндър имах черни резки по керамиката на свеща ,първо смених свещи защото чаках доставка на кабели и се оправи но за по сигурно сменяш и кабели но не разни ТЕСЛИ и лопати а Моторкрафт .Didibao написа:Преди да се чудите плочки ала бала, му провери свещите и кабелите, виж изолатора на свещите дали е на черти от прехвърляне на искра.
baro написа:Имал съм го проблема.Решението е смяна на свещи и кабели.Както каза колегатана 3 и 4 цилиндър имглемах черни резки по керамиката на свеща ,първо смених свещи защото чаках доставка на кабели и се оправи но за по сигурно сменяш и кабели но не разни ТЕСЛИ и лопати а Моторкрафт .Didibao написа:Преди да се чудите плочки ала бала, му провери свещите и кабелите, виж изолатора на свещите дали е на черти от прехвърляне на искра.
Невярно!Didibao написа:По принцип заводското разстояние на тези свещи е 1.3мм, но за газта е добре да се намали на 0.8-0.9мм.