Страница 1 от 1

Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 16 окт 2011, 10:53
от Slavi_
Здравейте колеги, ето че дойде първия студен ден и го посрещнах сутринта с проблем.Колата запали от раз на бензин обаче нямах много бензин и обърнах почти веднага на газ поработи около минута и тръгнах да излизам назад, подадох рязко газ и колата угасна и после не можа да запали.Мъчих я на газ не щеше после пробвах на бензин запали, но угасна почти веднага.И предните зими е правила така ,но винаги е палела. Предполагам, че съм я задавил и искам да попитам има ли някакво решения за тоя проблем, че не ми се иска цяла зима да ходя пеш. Мерси предварително _friends_

Re: Проблем още с първия студен ден...

Публикувано: 16 окт 2011, 11:26
от Didibao
Не си я задавил, а по скоро ти е замръзнал изпарителя, когато изпарителя замръзне се подават едновременно и газ и бензин, поради факта, че клапана на изпарителя не може да спре притока на газ, тогава става много трудно паленото, случвало ми се няколко пати, изхода е да облееш изпарителя с топла вода по възможност или да изчакаш да се поразмръзне.

Re: Проблем още с първия студен ден...

Публикувано: 16 окт 2011, 12:27
от Slavi_
Didibao написа:Не си я задавил, а по скоро ти е замръзнал изпарителя, когато изпарителя замръзне се подават едновременно и газ и бензин, поради факта, че клапана на изпарителя не може да спре притока на газ, тогава става много трудно паленото, случвало ми се няколко пати, изхода е да облееш изпарителя с топла вода по възможност или да изчакаш да се поразмръзне.
Какво имаш предвид да се поразмръзне дано не се налага да чакам до напролет :)

Re: Проблем още с първия студен ден...

Публикувано: 16 окт 2011, 12:42
от Didibao
Имам в предвид, че като ти го направи пак тоя номер виж изпарителя, ще станал целия бял и в скреж.

Re: Проблем още с първия студен ден...

Публикувано: 16 окт 2011, 12:58
от Slavi_
Didibao написа:Имам в предвид, че като ти го направи пак тоя номер виж изпарителя, ще станал целия бял и в скреж.
Работата е там ,че не беше защото го погледнах .

Re: Проблем още с първия студен ден...

Публикувано: 18 окт 2011, 10:52
от madboy
Може да не е в скреж, но ще е много студен.

Re: Проблем още с първия студен ден...

Публикувано: 01 дек 2011, 13:32
от Slavi_
Ами намерих му цаката. Чакам да загрее малко (докато почне да духа леко топличко) на бензин и тогава превключвам на газ.

Re: Проблем още с първия студен ден...

Публикувано: 02 дек 2011, 11:30
от kokala
Slavi_ написа:Ами намерих му цаката. Чакам да загрее малко (докато почне да духа леко топличко) на бензин и тогава превключвам на газ.
браво намерил си му цаката иначе това с топлата вода е истина от личен опит ти го казвам

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 02 дек 2011, 17:01
от HACKO
Че то с такава оправия, по-добре си карай на Бензин. Оправи си изпарителя. Аз паля на Бензин само първия път за деня, изчаквам 20-30сек. докато се стабилизира работата на мотора и минавам на Газ, и да угасне после пали на газ веднага. На жената Фиестата откакто миналата Зима сложихме уредбата не е помирисвала Бензин.

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 08 дек 2011, 23:47
от Slavi_
HACKO написа:Че то с такава оправия, по-добре си карай на Бензин. Оправи си изпарителя. Аз паля на Бензин само първия път за деня, изчаквам 20-30сек. докато се стабилизира работата на мотора и минавам на Газ, и да угасне после пали на газ веднага. На жената Фиестата откакто миналата Зима сложихме уредбата не е помирисвала Бензин.
Значи след като замръзва изпарителя има някакъв проблем така ли? Като чета във форумите е доста често срещан проблем. Според теб какъв може да е проблема в изпарителя? И между другото кормилния прът, за който те питах не е на втулки, а има един вграден лагер, който е много ситен (само един е). Поздрави _friends_

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 09 дек 2011, 19:58
от HACKO
Не, не е проблем, всички замръзват (чиста Физика), просто някои са по-чувствителни към това състояние и угаснат ли в първите няколко минути няма палене докато не се размразят. Когато е студен изпарителя не може да работи правилно на тихи обороти и също така не може да осигури достатъчен дебит за голямо натоварване, затова и гасне като подадеш рязко газ.

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 10 дек 2011, 17:03
от Slavi_
HACKO написа:Не, не е проблем, всички замръзват (чиста Физика), просто някои са по-чувствителни към това състояние и угаснат ли в първите няколко минути няма палене докато не се размразят. Когато е студен изпарителя не може да работи правилно на тихи обороти и също така не може да осигури достатъчен дебит за голямо натоварване, затова и гасне като подадеш рязко газ.
Затова са ми казали, че трябва да карам на газ след като колата загрее(вдигне от 40 градуса нагоре) преди това не работел както трябва. Пък и смятам, че не е много рентабилно да се кара на студен изпарител защото не смея да си помисля какъв ще е разхода.

И да питам: Четох някъде. че не било хубаво да се полива замръзнал изпарител с топла вода, защото това водело до изкривяване на самите части на изпарителя (външните ламарини (корпуса)), което водело до проблеми после. Има ли нещо такова?

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 10 дек 2011, 18:53
от HACKO
Завишава, но не е чак толкова драстично, по груби сметки 0.5-1л.
За поливането с топла вода има хора дето го правят постоянно със години.

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 10 дек 2011, 21:27
от Slavi_
HACKO написа:Завишава, но не е чак толкова драстично, по груби сметки 0.5-1л.
За поливането с топла вода има хора дето го правят постоянно със години.
Склонен съм да ти вярвам за разхода. По приказки съм чувал за нещо от сорта на 15 до 20 литра разход на студен изпарител. Но до литър е екстра. :D

Re: Проблем още с първия студен ден.../РЕШЕНО/

Публикувано: 10 дек 2011, 21:31
от HACKO
При мене е така, за други изпарители не знам.