Страница 1 от 1

проблем с оборотите и друго

Публикувано: 08 сеп 2006, 09:55
от tseco
Имам форд фиеста 1,4 с карбуратор.От 5 години сам с АГУ,но такав карък не съм имал.От 2 седмици започна проблема и няма решение за сега.Когато подадеш газ на 1,2,3 скорост колата започва да предърпва. Друго-при каране с висока скорост ако намалиш на кръстовище угасва и не може да я запалиш на газ/трябва да минеш през бензин първо/.Стрелката на обортомера се движи нагоре надолу както си иска,но понякога е в идеална позиция.И най-странното е че когото отида на газаджия и я включи на уреда тя заспива-работи като нова.После пак започват проблемите.Смених свещи ,кабели и филтри и какво ли още не ,но ефект няма.Някой ми каза че може да е проблема в клапаните на газта/тя е с клапан на газ и на бензин отделно/,да не се отварят напълно.Вече не знам.Ако имате някакво мнение ще ви бъва благодарен.

Публикувано: 08 сеп 2006, 09:59
от valboy
Да не би клапана за бензин да не се затваря добре, да пропуска по малко и двигателя да се дави?

Публикувано: 08 сеп 2006, 10:13
от tseco
Как може да го проверя

Публикувано: 08 сеп 2006, 10:55
от buhap
На бензин работи ли нормално?Испарителя може да се амортизирал или запушил от бозите по газ станциите както и газовиа клапан.Може да има пробойна да смуче въздух от някаде и т.нБензиновиа клапан можеш да провериш като свалиш маркуча преди бензиновата помпа и видиш дали се оправя .Успех

Публикувано: 08 сеп 2006, 13:36
от tseco
[БЛАГОДАРЯ ЩЕ ПРОБВАМ

Публикувано: 15 сеп 2006, 21:35
от The_Machine
Напротив , махни маркуча откъм бензиновия клапан и като запалиш на газ виж дали пропуска :)

Публикувано: 16 сеп 2006, 18:19
от wr6
разглоби си газовия клапан и си смени филтъра в него
моя на 3 мес. го чистя
това е от Убавата ни газ

Публикувано: 16 сеп 2006, 18:28
от stangen
Ако е със стандартен превключвател със 3 позиции (газ/нищо/бензин) не е ли по-лесно да превключи както е на скорост във средно положение и ако мотора почне да забива а не се мъчи да върви, проблема е ясен ;)

Публикувано: 24 окт 2006, 17:29
от geniy
stangen написа:Ако е със стандартен превключвател със 3 позиции (газ/нищо/бензин) не е ли по-лесно да превключи както е на скорост във средно положение и ако мотора почне да забива а не се мъчи да върви, проблема е ясен ;)

При мен в средно положение / нищо / колата си върви даже някога по добре от колкото на газ.Това означава, ли че бензиновия клапан е запушен?

Публикувано: 24 окт 2006, 17:32
от valboy
Е в средно положение на какво караш?? Бензиновия клапан няма филтър доколкото знам...

Публикувано: 24 окт 2006, 19:08
от geniy
valboy написа:Е в средно положение на какво караш?? Бензиновия клапан няма филтър доколкото знам...
На газ!!!Нямам бензинов клапан.Когато работи на бинзин и дам в средно положение / нищо / колата гасне.Когато е на газ и дам в средно положение малко сваля оборотите,но си работи / мислех си че изгаря газта ,която е останала по тръбите,но найсе,не гасне и след 5 минути.Когато обаче я загася в това положение и след това искам да я запаля -пали само за секунда и гасне.Явно е много умна количката :D

Публикувано: 24 окт 2006, 19:41
от kEFi
geniy написа:
valboy написа:Е в средно положение на какво караш?? Бензиновия клапан няма филтър доколкото знам...
На газ!!!Нямам бензинов клапан.Когато работи на бинзин и дам в средно положение / нищо / колата гасне.Когато е на газ и дам в средно положение малко сваля оборотите,но си работи / мислех си че изгаря газта ,която е останала по тръбите,но найсе,не гасне и след 5 минути.Когато обаче я загася в това положение и след това искам да я запаля -пали само за секунда и гасне.Явно е много умна количката :D
Е това означава, че нещо не е на ред с клапана! На положение нищо в двата случая трябва да гасне. Щом си продължава....явно пуска или газ или бензин, а трябва да е нищо...

Публикувано: 24 окт 2006, 19:59
от geniy
kEFi написа:
geniy написа:
valboy написа:Е в средно положение на какво караш?? Бензиновия клапан няма филтър доколкото знам...
На газ!!!Нямам бензинов клапан.Когато работи на бинзин и дам в средно положение / нищо / колата гасне.Когато е на газ и дам в средно положение малко сваля оборотите,но си работи / мислех си че изгаря газта ,която е останала по тръбите,но найсе,не гасне и след 5 минути.Когато обаче я загася в това положение и след това искам да я запаля -пали само за секунда и гасне.Явно е много умна количката :D
Е това означава, че нещо не е на ред с клапана! На положение нищо в двата случая трябва да гасне. Щом си продължава....явно пуска или газ или бензин, а трябва да е нищо...

Бензин, не е защото инжекцията е прекъсната.А газта както обясних спира в средното положение,но след като изключа запалването и искам пак да запаля.Нямам емулатори и т.н. Не мога да си го обясня.Имам два клапана,единия е на самия изпарител / БРЦ /,а другия е на магистралата от бутилката.Масата ми е о.к. клапаните си бачкат / е ако има боклуче застанало на входа няма да може да затвори хубаво,но защо след гасене и опит за запалване спира газта /