Страница 1 от 1

NLP

Публикувано: 01 юли 2012, 13:41
от lubomirov89
Здравейте колеги, понеже не успях да намеря мнения за изпарител NLP, пускам една темичка. Предстои ми поставяне на такъв изпарител и искам да се допитам до хора, които карат с такъв изпарител. Като разход на газ как е, поддръжка, проблеми и т.н. Понеже цената му ме устройва, пък и има 1 година гаранция реших да се доверя, но това ще стане чак след 5-ти юли. Благодаря предварително на отзовалите се!

Re: NLP

Публикувано: 06 юли 2012, 17:01
от lubomirov89
Здравейте от мен. Днеска ми бе поставен въпросният изпарител за който става въпрос от темата. Явно никои не е карал с изпарител на толкова безизвестна марка и искам да кажа, че на външен вид са го докарали. Пича го постави днеска и съм много очарован от него, но може би защото предишния беше много калпав. Като засека разход и допълнителни впечетления ще споделя. Това е от мене за сега.

Re: NLP

Публикувано: 06 юли 2012, 21:21
от dreadx
А какво представлява въпросният изпарител? Дай някоя снимка.

Re: NLP

Публикувано: 07 юли 2012, 19:56
от lubomirov89
Добре колега, ще кача снимки за да видите за какво става въпрос, но утре.

Re: NLP

Публикувано: 10 юли 2012, 15:21
от DEZNAM
Аз съм с Газов инжекцион на NLP тя е турска фирма.Иначе от както съм я монтирал преди 5 хиляди км до сега не дава проблеми всичко е наред.Мисля ,че и като цена и като работа е добре . Изпърителя ако издаде багажа има ремонтен комплект мембрани те са по 25-30 лв комплекта и това е _friends_

Re: NLP

Публикувано: 26 юли 2012, 14:10
от lubomirov89
Eто и снимките които казах че ще кача. Малко късно, но имах малко ангажименти.
Нещо не иска да се качват снимките.... http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... -mi.691882" onclick="window.open(this.href);return false; , ето тук има сниммките на изпарителя, и малко занимавка с един подлакътник, който го сложих малко нависочко, и е малко протрит , но на мен ми е що годе удобно.

Re: NLP

Публикувано: 26 юли 2012, 14:25
от lubomirov89
И само да добавя, че впечатленията от изпарителя са добри, с едно НО гори пак като ламя и нема оправия и туи е. Ония ден си я засякох 18/100. Просто прекрасен разход за който никога даже не съм си и мечтал.

Re: NLP

Публикувано: 27 юли 2012, 14:46
от lubomirov89
Смених няколко изпарителя, нови, стари и всичките са читави и си гори кат ламя и нема оправия. Какво е това животно.....нямам си и представа.

Re: NLP

Публикувано: 02 авг 2012, 18:48
от dimbatami
Колега ти като си сменил толкова изпарители не ти ли иде че мотора ти гори много не заради изпарителите а от самото двг .Как е при тебе с автоматичен смукач или ръчен :?: Според мен ти работи като на смукач и затова гори много сподели как е при тебе _friends_

Re: NLP

Публикувано: 02 авг 2012, 19:45
от peigera
Вариант е и да е калпава газта. Трябва да гори около 10

Re: NLP

Публикувано: 02 авг 2012, 20:31
от lubomirov89
Зареждал съм на много места, но не е от това и мисля, че открих проблема за разхода ми, но ще споделя с вас ако успея да го елиминирам.

Re: NLP

Публикувано: 06 авг 2012, 15:04
от lubomirov89
Така колеги, днес ходих до Плевен и по конкретно до моторкрафт магазина и бяха закупени свещи и въздушен филтър. Като се прибрах последва тяхната смяна, сглабям всичко и паля и едни неравномерни обороти, двигателя се тресе и само си викам мамка му отново нещо не е в ред, но аз съм упорит и злезнах на малка разходка. Спирам пред нас мотора мърка, имах чувството, че не свещи и филтър съм сменил, ами целия двигател. Оборотите се бяха вдигнали до 1200, регулирах ги и сега да чукна на дърво върви на оса. В ниските вече като подам не се чуди да тръгва ли да пресецва ли или да спира, ами направо си се набира прилично. Сложих шампионки и се чудя дали не сгреших но само времето ще си покаже понеже все още не съм финансово стъбилен, но моторкрафт на следваща смяна на маслото. Между другото стария филтър които ми дадоха преди да го сменя днеска беше по широки не беше за нея но това загрях едва оня ден (след около 8000 км :D ), но здраве да е . Надявам се разхода ми да падне, защото вече ще ме побърка тази кола. Поздрави от мен и ще докладвам какъв е разхода при следващо зареждане.

Re: NLP

Публикувано: 06 авг 2012, 15:16
от lubomirov89
dimbatami написа:Колега ти като си сменил толкова изпарители не ти ли иде че мотора ти гори много не заради изпарителите а от самото двг .Как е при тебе с автоматичен смукач или ръчен :?: Според мен ти работи като на смукач и затова гори много сподели как е при тебе _friends_
смукача е автоматичен.

Re: NLP

Публикувано: 06 авг 2012, 18:18
от dimbatami
Били снимал карбуратора и по точно смукача :roll:

Re: NLP

Публикувано: 06 авг 2012, 19:09
от lubomirov89
http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... 2.28028593" onclick="window.open(this.href);return false; http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... 2.28028594" onclick="window.open(this.href);return false; Понеже нямам фотоапарат пък с телефона не ми харесва как става, свалих изображенията от нета, но моя карбуратор е същия.

Re: NLP

Публикувано: 06 авг 2012, 19:35
от dimbatami
Колега малък съвет от опита ми с форд карбуратори тип weber следствие на времето и голямата употреба тези карбове започват да работят на смукач понеже се разчита на биметална пластина а тя променя чуствителноста си и работи неправилно тоест на смукач от там и разхода скача.Практика е да се преправят от авт.на ръчни със жило тогава разхода и вървенето се възвръщат . _friends_

Re: NLP

Публикувано: 06 авг 2012, 20:34
от lubomirov89
Колега чесно казано го следя редовно понеже се изменят оборотите и не е от него, изключва си когато почне да излиза от бялото, но не ми пречи да развия клапата от стеблото което я държи за пробата.