Всичко което си го намислил е добре...
Въпроса е какво точно ще се получи в крайна сметка! Да кажа че това упражнение вече съм го правил и не останах доволен. Има няколко основни препятствия. Вече си разбрал за инжекторите. Принципно MS-a може да упралява и нискоомни инжектори посредством PWM curent limiting или чрез допълнителна Flyback платка. Идеята и на двата метода е да лимитира и гаси токовете на самоиндукция от инжекторите при затварянето им и ограничаване на консумираният ток. И двата метода съм ги пробвал, сякаш вторият е по-успешен но и двата са достатъчно непостоянни в резултатите си - иначе казано горят транзисторите или на MS-a или на Flyback платката, при все правилни настройки

.
Това със резисторите не е никаква опция, защото по този начин инжекторите стават много бавни

. Injector opening time няма да ти стигне за да ги накараш да работят добре

След като ги забавиш, допълнително ЕФЕКТИВНО ще намалиш дебита им.
Преди години един познат ми каза, че без грижи подкарва каква да е кола на газ със MS, като не прави никакви магарии специално за газовите инжекторите, просто слага по-мощни транзистори в MS-a (IRFZ34N, Pulsed Drain Current=100A). Не си спомням какви точно инжектори ползваше. Макар 99,9% от газовите инжектори да са нискоомни, те не са еднакви! Същото важи и за бензиновите! От както изчезнаха от пазара IRFIZ34N, ползвам като заместител IRFZ34N, за всеки случай.
Да кажем, че по някакъв начин прескочиш проблема с инжекторите - следващото "грешно" нещо е принципа на работа на газовия инжекцион. Нещата доста се различават от бензиновия, най-вече заради самото естество на горивото. Бензина почти не променя качествата си при промяна на температурата си, докато LPG е доста "динамичен". Когато температурата на газта е ниска, той е в течно състояние, трудно се изпарява във всмукателнителните колектори, като при тази промяна на агрегатното си състояние увеличава обема си, и по точи начин ефективно променя съотношението гориво/въздух със страшна сила. Това което казвам, накратко звучи така: при бензина от студен двигател към топъл сместта я обедняваш от богата. При газта би следвало да се направи същото, но защото двигателя не е загрял достатъчно редуктора, газта е концентрирана (сместта е по-богата) и това комбинирано със трудното управление на газовите инжектори дава много лош резултат в работата на двигателя до загряване. Тук вземи под внимание, че моя ГИ примерно вклюва на газ при температура на двигателя 38 градуса и двигателя работи отлично. това мисля ще го постигнеш трудно с МС.
Да кажем, че и този проблем го решиш, като превключваш на газ, чак когато двигателя загрее достатъчно. Остава ти още един проблем за решаване. Двигателя ти е загрял и работи на газ, всичко е ок. Но налягането на газта започва да се променя - независимо дали от температурата на околната среда, или от това че газта в бутилката намалява, или пък от друга причина. МС-а нама да може да компенсира това! Дори и с широколентова ламбда сонда и с включена корекция по ламбда сонда - просто диапазона ще е достатъчно голям за да не се получи както трябва.
МС1 няма алгоритъм за корекция по налягане на горивото, или пък по температура на горивото, което е недостатък в случая.
Комбинирай всички тези проблеми и крайният резултат няма да ти хареса, или поне на мен не ми звучи добре

МС3 например има корекция по налягане на горивото както по температура на горивото, достатъчно настройки за да поизгладиш нещата, но МС3 може да прави всички тези неща само и единствено в комбинация с MS3X, а цената на двете ще прескочи значително цената на стандартен газов инжекцион

Можеше да ти отговоря накратко - Няма да стане!
Но понеже искаше мнение реших да понапиша нещо от мойте съждения и опит. Във всекидневната ми кола (Фокус) работи стандартен газов инжекцион (Фобос, ако това има значение), имам кабел с който да го настройвам (Фобоса работи по много сходен начин като МС-а, има си карта на горивото, обогатяване до загравяне, обогатявяне при ускорение и т.н.) когато и както си пожелая, но от както е монтиран съм го настроил еднократно и от тогава кабела стой неизползван жабката - просто не се налага. Такъв резултат с МС много трудно ще постигнеш!!!
Не искам да ти похабявам мерака и желанието да чоплиш нещо - ако толкова желаеш може да си поиграеш и да похарчиш някой лев за инжектори и пр., може да намериш начин цялата работа да се подкара и работи задоволително

Поздрави!
П.С.: Хардуерната промяна в МС-а ти е лесна. Прави се модификацията за двойни таблици като към копчето за смяна на картите връзваш релето за газовия клапан и спираш захранването на бензиновите инжектори. В същото време пускаш захранването на газовите инжектори. Смяната на двойните таблици ти дава възможност да избереш да имаш и две насторйки за Engine constants! Това ти е нужно за да може да си настроиш газовите инжектори
отделно и различно от бензиновите (това включва injector opening time, battery voltage correction, PWM curent limit, PWM Time threshold и най-важното - Required fuel, защото дебита на газовите и бензиновите дюзи не еднакъв!). Като резултат от това единият инжекторен канал се ползва за управление на бензиновите дюзи, а другият инжекторен канал е за управление на газовите. Това налага промяна в ел. инсталацията!