Страница 1 от 1
Мембраната ли е за смяна?
Публикувано: 07 окт 2012, 09:28
от valerko1
На газ от време на време гасне. Мине не мине 10-20 км и затихва и гасне, като обърна на бензин и покарам малко и обърна пак на газ се оправя за 10-20-30 км и после пак така. Мирише на газ в купето, на бензин си върви като пич колата от подписа. От мембрана може ли да става така, че не е сменяна от около 4 г на 35000 км. е, зимата все на газ е палена?
Re: Мембраната ли е за смяна?
Публикувано: 07 окт 2012, 23:00
от S_C
4 години...за мен си е цяло чудо,че още пали тая кола.Явно не караш много.При мен изпарител повече от две години не е изкарвал до сега без да му сменя поне мембрани.
Re: Мембраната ли е за смяна?
Публикувано: 07 окт 2012, 23:12
от diesel1.6
зависи какъв точно е изпарителят. По-вероятно е износена гумичката на клапата за пускане на газта, която се управлява от мембраната. Сменя се след разглобяване. И ще трябва и почистване след като се разсипят всичките сажди и вероятно и смяна на мембрани, които вече са втвърдени и няма да може да се сглобят правилно.
Re: Мембраната ли е за смяна?
Публикувано: 08 окт 2012, 00:00
от dreadx
При мен мирише на газ в купето, когато карам с преобогатена смес. Това може да се получи и от гумичките на клапаните. Има два такива клапана - на мембраните за високото и за ниското налягане. Така и така ще отваряш изпарителя, добре ще е хубаво да го почистиш. Мембраните ако са здрави и са оригиналните не бързай да ги сменяш, понеже не се знае на какви ще попаднеш. Гумички има и се продават отделно. Само когато купуваш си носи твоите за сравнение. Може и от прокъсана мембрана за високото налягане да мирише на газ в купето.
п.с.: Понеже знам, че си с изпарител Ловато - на българските мембрани - тази за ниското налягане има едно метално кръгче, което правят от ламарина за консервени кутии. Даже отзад на ламарината си е отпечатано за какви точно консерви е била предназначена. След като поработи мембраната кръгчето се изкривява естествено. Тази за високото налягане (БГ) по мой спомен май си изглеждаше читава. Ако имаш някоя мембрана за подмяна по-вероятно е да е тази за високото налягане - може да си купиш едно БГ-комплектче и да смениш само нея + гумичките на клапаните. Ако мембраните изглеждат здрави опитай само с почистване и гумички.
Re: Мембраната ли е за смяна?
Публикувано: 09 окт 2012, 11:09
от valerko1
Смених ги вчера...така я спънаха, че моста на бакърената го качвам на трета, гасне няколко пъти, все едно 20 коня са умрели. Иначе едната мембрана си беше доста добре, другата /една по-дебела, не знам за кое налягане е/ се беше вкочанила.
Re: Мембраната ли е за смяна?
Публикувано: 09 окт 2012, 17:09
от madboy
Развърти тия кранчета на маркуча и тествай.