Страница 1 от 1

Мембрани на изпарителя

Публикувано: 29 сеп 2006, 09:30
от tseco
Имам форд фиеста с газ. уредба Старгаз.Напоследък ми прави проблеми.Може ли някой да ми каже по какво се разбира че мембраните са за смяна.Благодаря.

Публикувано: 29 сеп 2006, 22:05
от vasilnikov
Ами най често когато няма мощност не може да се изфорсира и няма друга причина за това.Това се случва когато мембраната се е раздула тя е от два слоя (първата голямата мембрана).или пък ако ти сменя оборотите и като я регулираш на ниски обороти и е ок след няколко километра пробег оборотите пак се менят там вътре не е една мембрана а са няколко и има клапани за налягането които също не са за пренебрегване.но на мембраните им дават най-добра производителност да 25-30 000 км.поне така аз знам надявам се да съм полезен:)
П.С. АЗ СЪМ СЪС ЛОВАТО, НО АКО ИСКАШ ЩЕ ТИ КАЧА СНИМКИ ДА ВИДИШ КАКВИ СА НА ВИД : 3бр. МЕМБРАНИ И 2 бр. КЛАПАНЧЕТА.

Публикувано: 01 окт 2006, 02:24
от sharo_baro
ако си над 35000 км си ги смени
ако не си прожери филтара ж газовия клапан

Публикувано: 01 окт 2006, 11:27
от valboy
На мен са ми казвали, че мембраните са за смяна, ако не може да се регулират оборотите от врътката на изпарителя.. :-B:

Публикувано: 01 окт 2006, 17:26
от vasilnikov
е ми значи сме на едно мнение,за оборотите и аз съм го споменал :lol:
но по принцип не е нужно да се чака да се скапе на 100% изпарителя и тогава да се ремонтира защото като тръгнат мембраните започва да вдига
разхода на гориво :!:

Публикувано: 02 окт 2006, 10:12
от The_Machine
Дам , а и комплект мембрани варира в ценовия диапазон 12-20 лв , все ще ви се откъснат от сърцето :P :D

Публикувано: 02 окт 2006, 12:38
от tseco
Мисля че си абсолютно прав и при мен нещата са точно такива.В един момент се вдигат много оборотите а в следващия падат много.Без да има причина и не могат до се контролират от врътката на изпарителя.Ще ги сменям тези мембрани-време им е.

Публикувано: 02 окт 2006, 14:25
от The_Machine
С карбуратор ли си или с инжекцион?
Първо хвърли един поглед на стъпковия мотор (ако имаш такъв)...
Налице е нужда от смяна на мембраните например ако изпарителят не може да влезе в норми за настройка на количеството вредни емисии в изгорелите газове , или пък влиза в норми , но след няколко форсирания вече ги е променило коренно.

Ловато

Публикувано: 11 окт 2006, 21:08
от zelen4uka
Здравейте!Аз карам Сиера инжекцион и съм с газова Ловато.Как да си я реголирам сам? Ниските обороти мириши на газ и са около 700.
Как става реголирането ? Искам сам да го направя.
Благодаря предварително.

Публикувано: 01 ное 2006, 23:59
от mtel11
Ако колата ти дава голяма разлика в разхода в града и извън града значи мембраните са за смяна.Когато мембраната устарее става много трърда и в града на малки разтояния не може да се отпусне и колата гори много( както при мен 15 ) а когато караш продължително време извън града мембраната се отпуска и гори нормално.


Изображение

Публикувано: 14 ное 2006, 14:28
от qwert
А колко километра издържат мембраните (над 30 000 х.км.), за смяна ли са ако при различните бензиностанции (шел, омв, лукойл) трябва да правя различна настройка на оборотите на празния ход - не гасне но се получава едно неприятно тресене, четох че ако са за смяна не върви на газ и неможе да се изфорсира - върви си нормално, само че разхода е нещо е много голям - 14-15 градско.

Публикувано: 09 дек 2006, 09:10
от bigdady
кажете добър газаджия в софия че и мойте са а смяна