Връзване на ТЕРМО ДАТЧИК към КОМУТАТОР ГАЗ-БЕНЗИН

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Връзване на ТЕРМО ДАТЧИК към КОМУТАТОР ГАЗ-БЕНЗИН

Мнение от Brock » 29 сеп 2006, 13:51

Интересува ме дали е възможно и КАК да се включи термодатчик къв всеки ключ ГАЗ-БЕНЗИН с автоматично преминаване на газ?
Става въпрос за подобно нещо:
Изображение
Служи заподаване на информация за подходяща температура на двигателя и изпарителя за работа на ГАЗ, предназначено е за монтаж с комутаторите за ГАЗ-БЕНЗИН.

Монтира се на корпуса на изпарителя, и се свързва към комутаторите ГАЗ-БЕНЗИН. При работа в автоматичен режим на превключване на комутаторите ГАЗ-БЕНЗИН датчика подава информация за благоприятен температурен режим /+40C толеранс ±3C/ на изпарителя за преминаване на ГАЗ.


Преди някой да ме е попитал за какво ми е такова нещо - Ами просто удобство.

Често ми се случва /зимата/ да карам през цялото време на бензин, защото съм се отнесъл и съм забравил да включа на газ. А когато съм на автоматичен режим, почти винаги преминава на газ още на излизане от паркинга.
Аз затова си сложих и един трицветен диод на таблото, който ми свети зелено като съм на газ и червено за бензин /ключът ми е ниско долу и не го виждам/.

Пък и когато колата не е загряла и мина на газ, просто не върви като хората - поема до към 3000об и не иска повече.

Та затова се интересувам дали някой го е правил и знае как става - та да не си блъскам главата. Но ако никой не отговори, ще взема да си отворя ключа и да го разгледам подробно, за да реша как да го "излъжа"

:twisted:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 29 сеп 2006, 15:14

Лъженето ще стане с примерно с контактор :idea: , но къде ще го завреш датчика?
Идеята е добра, но при карбураторните май няма как да стане :(

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 29 сеп 2006, 15:31

Датчика се закрепва/залепва върху изпарителя. За да функционира, колата трябва да е моно или пълна инжекция, а ключа да е автоматичен - при мене са налице и двете.

:twisted:
Прикачени файлове
temp_switch.jpg
Последна промяна от Brock на 03 окт 2006, 11:00, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 сеп 2006, 12:16

Без да съм специалист си мисля, че връзката трябва да ти е на пътечката/ите, които активни в положение на ключа "автоматично"...
Но докато го пиша това се сетих, че момента на преминаване се командва от датчик (кабел) за оборотите...така че ако на тази линия е включен твоя датчик и след достигане на определената му температура сработи....би трябвало това да означава, че вече си на газ :roll:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта