Страница 1 от 1

Връзване на ТЕРМО ДАТЧИК към КОМУТАТОР ГАЗ-БЕНЗИН

Публикувано: 29 сеп 2006, 13:51
от Brock
Интересува ме дали е възможно и КАК да се включи термодатчик къв всеки ключ ГАЗ-БЕНЗИН с автоматично преминаване на газ?
Става въпрос за подобно нещо:
Изображение
Служи заподаване на информация за подходяща температура на двигателя и изпарителя за работа на ГАЗ, предназначено е за монтаж с комутаторите за ГАЗ-БЕНЗИН.

Монтира се на корпуса на изпарителя, и се свързва към комутаторите ГАЗ-БЕНЗИН. При работа в автоматичен режим на превключване на комутаторите ГАЗ-БЕНЗИН датчика подава информация за благоприятен температурен режим /+40C толеранс ±3C/ на изпарителя за преминаване на ГАЗ.


Преди някой да ме е попитал за какво ми е такова нещо - Ами просто удобство.

Често ми се случва /зимата/ да карам през цялото време на бензин, защото съм се отнесъл и съм забравил да включа на газ. А когато съм на автоматичен режим, почти винаги преминава на газ още на излизане от паркинга.
Аз затова си сложих и един трицветен диод на таблото, който ми свети зелено като съм на газ и червено за бензин /ключът ми е ниско долу и не го виждам/.

Пък и когато колата не е загряла и мина на газ, просто не върви като хората - поема до към 3000об и не иска повече.

Та затова се интересувам дали някой го е правил и знае как става - та да не си блъскам главата. Но ако никой не отговори, ще взема да си отворя ключа и да го разгледам подробно, за да реша как да го "излъжа"

:twisted:

Публикувано: 29 сеп 2006, 15:14
от valboy
Лъженето ще стане с примерно с контактор :idea: , но къде ще го завреш датчика?
Идеята е добра, но при карбураторните май няма как да стане :(

Публикувано: 29 сеп 2006, 15:31
от Brock
Датчика се закрепва/залепва върху изпарителя. За да функционира, колата трябва да е моно или пълна инжекция, а ключа да е автоматичен - при мене са налице и двете.

:twisted:

Публикувано: 30 сеп 2006, 12:16
от kEFi
Без да съм специалист си мисля, че връзката трябва да ти е на пътечката/ите, които активни в положение на ключа "автоматично"...
Но докато го пиша това се сетих, че момента на преминаване се командва от датчик (кабел) за оборотите...така че ако на тази линия е включен твоя датчик и след достигане на определената му температура сработи....би трябвало това да означава, че вече си на газ :roll: