Дали да добавя ламда контрол???

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Дали да добавя ламда контрол???

Мнение от S@sel@ » 17 авг 2005, 14:32

Чудя се дали да добавя стъпковото моторче (то аз така му викам де) към газовата. Разхода ми е... хммм ми зависи как карам в диапазона 6-8.5 зависи... градско/извънградско или смесено,а и от ръчкането... даже успях да докарам градския разход същия като извънградския :cry: Да речем, че градското ми е 7-7.5 то нали съм сложил и по- големи гуми та сигурно е и по-нисък даже :wink: поне така се утешавам.

Та чуденето ми е дали разхода ще се намали дотолкова, че да оправдае тази инвестиция от 200-250 лв. А ако се питате колко карам от монтажа на газовата до сега /монтирах на 20.05/ съм заредил газ за към 400 лв, ама не помня километража... та това са към 500 литра газ, значи около 6650 км...
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 17 авг 2005, 14:59

Според мен - нямаш нужда. Допълнителна икономия...о,хх% :wink: Разлика има в ефективността на горивния процес при различни режими на работа. Подходящо ако често караш в диапазона над 3000 об/мин или над 120км/ч....

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 17 авг 2005, 16:08

А бе и аз се замислям за ламбда контрол, точно заради работата на двигателя в различните режими. Според мене настройката на газовата може да се направи само в определен режим на работа /който е прекалено тесен/ - например за работа на 3000 оборота. Всяка работа под и над този диапазон вече не е оптимална. Като си под 3000об. колата гори повече - като си над тези обороти, вече нямаш мощност. А и незнам как седи въпроса със задръстванията, в които седя на едно място минимум по половин час на ден - дали с ламбда контрола ще харчи по-малко?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 17 авг 2005, 16:59

Не! Няма! Настройките се правят на:
1.Празния ход
2.На високите обороти (3000)
3.На ниските обороти (2ххх)

Проблем са оборотите над 3000 заради скоростта на горене на газта. В този случай ламбда-контрола спомага за намаляне на количеството гориво и предполагам за увеличение на предварението с цел горенето да не завършва в колекторите :wink:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта