АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от dimkar » 13 фев 2014, 20:23

kito написа:...ама в крайна сметка като сложиш преждевременно смяна на масла, филтри, изпарители, реглажи клапани и не знам си какво и излизало танту за кукуригу.
Та, вие какво мислите?
Маслото не се сменя преждевременно, точно обратното. Изпарители да се сменят, не съм чул, пък и не ми се е случвало да сменям. За клапаните не знам. Аз досега не съм регулирал.

bbhsoft
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 26 апр 2010, 13:19
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Hatchback 2008, Ford Focus 1.6 115 ps 2008 (не трябваше да продавам дизела!)
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от bbhsoft » 27 фев 2014, 11:37

Колега dimkar,

Колко км имаш на газ без регулиране?

Поздрави

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от dimkar » 27 фев 2014, 16:50

На Фиестата около 70 000 км, а на Примерата - 110 000 км.

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от Eastbourne » 10 мар 2015, 10:48

kito написа:Имам въпрос относно поставянето на газ на този двигател. Колко струват регулирането на тия хлабини в крайна сметка и ако ти изгорят клапаните колко струва това? Обикновен газов инжекцион ли е или трябва да е с допълнително смазване?
Моята я карам на бензин вече 1 година и съм минал 15 000 км. В София за целия Януари съм минал 600 км градско и ми дава разход на гориво 9,1-9,2 литра на 100 км, лятото ми даваше около 8 литра на 100 км. Извънградско ми дава 7,2 при 120 км/ч на магистралата и 6 ако я карам по републиканската. Много съм се чудил дали да слагам и като изключим факта, че изпитвам страх от газови уредби много мои познати, които са били на газ ми казват да не слагам, защото уж евтино ама в крайна сметка като сложиш преждевременно смяна на масла, филтри, изпарители, реглажи клапани и не знам си какво и излизало танту за кукуригу.
Та, вие какво мислите?
Мен също ме вълнува написаното от колегата. Колко излиза едно регулиране на хлабините. Моята е фокус ц-макс 2004 и вече навъртях 15 000 км на газ от както съм я взел и съответно колко ако изгорят клапаните?

До колкото знам при смяната на масло няма значение дали си на газ или бензин. Просто следваш интервала на изминати км или на 1 година.
Май въздушния филтър е препоръчително да се сменя по-често от колкото ако е на бензин.
Газовия филтър се сменя на всеки 10 000 км поне при мен е така - на всеки 10 000 иначе ти отпада гаранцията.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от synthez 3D » 10 мар 2015, 12:31

Цената на регулирането е много относително понятие, защото зависи от много фактори. Ще дам няколко примера за различни варианти, за да придобиете представа за ориентировъчна цена. За да се прецени дали има нужда от регулиране е необходимо само да се свали капака на главата и да се измерят съответните хлабини при температура на двигателя около 20 градуса. Тази операция е елементарна и не би трябвало да струва много. Капаците на главите на всички двигатели са с гумена гарнитура, която няма нужда от смяна и позволява многократно отваряне, стига да не е много стара. Основната променлива е броят на необходимите пулове, които ще искат смяна. Обикновено със смукателните няма проблеми, така че първите 8 броя отпадат. Понеже изпускателните не са износени равномерно, а и самите пулове са различни на всеки клапан, когато се прави регулирането могат да се разместват помежду си за постигане на правилната хлабина. По този начин в повечето случаи се налага да се закупят максимално 3, или 4 броя пулове със съответния размер. Цената за различните двигатели е различна като е в границите от 10 до 50лв. за брой. За 1,8 например могат да се поръчват от Mazda, като цената е доста по-ниска, отколкото ако се поръчат от МП. На 1,6 мисля в МП са на добра цена, но трябва да се уточни. Съществуващите пулове могат да се шлайфат от вътрешната страна до желания размер и по този начин да се избегне поръчването. Така може да се спести чакането и двойното разглобяване, а и цената. При всички двигатели, за да се достигне до пуловете трябва да се свали съответния разпределителен вал, което може да се калкулира като разглобяване. При 1,8 е предвидено веригата да се освободи без да се маха предния капак и свалянето на вала става по-лесно и с по-малко разглобяване. При 1,6 се сваля ангренажния ремък, за да се свали разпределителния вал. Цената на съответните операции зависи от сервиза и от това дали е запознат с необходимите действия по регулирането на конкретния двигател. Затова казах, че всичко е много относително и не е възможно да се даде конкретна цена за самото регулиране.
Изображение

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от Eastbourne » 10 мар 2015, 16:27

Мерси за изчерпателния отговор.

Трябва човек, който разбира от тези неща, че такива майстори има, че ще направят голям проблем ако се захванат с такава процедура

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от dimkar » 10 мар 2015, 16:40

Eastbourne написа:...Газовия филтър се сменя на всеки 10 000 км поне при мен е така - на всеки 10 000 иначе ти отпада гаранцията.
Само да вметна, че филтрите са 2 - един в изпарителя, който струва 2 лв и аз го сменям на 5000 км и един на газовата рейка, който струва 8 лв. Той изкарва повече, сменям го на 15000 км, заедно с маслото.

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от koinov_bg » 10 мар 2015, 22:50

На 31 години съм от 13 имам книжка и карам само на газ.
Имал съм 2 коли на дизел и вярвай ми,няма нищо по хубаво нещо от АГУ-то.
Аз съм човек който обича да пътува приятели тв ми,жена ми и роднините ми много добре го знаят,когато имам възможност да не съм тук в Сф значи съм по родните пътища.
Та по въпроаа ти kito слагай АГУ и хич не му мисли.Като изпразниш първата бутилка газ и като видиш колко км си минал за колко пари ....няма да искаш да слезеш от колата.
Сега с тези модерни ГИ-та автомобила няма почти никаква разлика на газ и на бензин и разхода е почти същия само парите са 50% надолу.А това с киро на кирия не е така с ГИ обслужването на автомобила е същото и на въздушен и на масло+маслен филтър както и на бензин като я иараш.Единатвено имаш оскъпяване от около 15-20 лв за още два газови филтъра които се сменят.
Ония митове и легенди въжат за коли с обииновенна газ.Да там въздушния филтър се сменя на не повече от 5хил км,щото колата почва да харчи.Свещи кабели и дистрибутори и палци и бобини по често щот колата иначе гърми,да но това е при обикновенна газ при ГИ такова животно нема.
Дали караш на газ или бензин,реглаж клапани трябва да правиш задължително.
Пък и да ти изгори клапан рвмонт на глава с нови клапани труд + части е не повече от 800-1000 лв( вече е пробвано на фокус 1.6 115 коня автомобила е такси и на метан мина 120 хил км и гръмна клапан щото нямаше реглаж клапани)
Газифицирай се смело няма сбъркаш.
Поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от HACKO » 11 мар 2015, 02:21

koinov_bg написа:......
Пък и да ти изгори клапан рвмонт на глава с нови клапани труд + части е не повече от 800-1000 лв.....
Ха, на мене на старата Фиеста, това Лято, ми излезе около 60лв :D:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от koinov_bg » 11 мар 2015, 08:56

Ееее фиестата коя година е бре? :-)
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от dimkar » 11 мар 2015, 16:49

Хм, да се надявам, че на "новата" ти Фиеста няма да се наложи такъв ремонт.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: АГУ на Фокус 2008 1.6 115 к.с.

Мнение от HACKO » 11 мар 2015, 18:44

dimkar написа:Хм, да се надявам, че на "новата" ти Фиеста няма да се наложи такъв ремонт.
Времето ще покаже, в момента чакам кабела за настройка да дойде от великия Китай и почвам с извращенията :mrgreen:

*00118* Вече си има 4 степени на вентилатора, стойност на ремонта 0.00лв ;): :D
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта