Агу дефектира. Въпрос
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 апр 2006, 11:31
- Модел на автомобила: ford
- Контакти:
- Status: Извън линия
Агу дефектира. Въпрос
Колеги от няколко дни форда с двигател 1.3 карбуратор и агу ланди започна да дави и като включа на газ гасне. Без да работи двигателя като включа на газ и контакт испарителя пуска газ към двигателя което ясно се чува. Знае ли някой на какво се дължи това? мембрани ли? или друго? Последните ги сменях пролетта преди 5000км. Благодаря ви предварително.[/list]
zdraveite kolegi
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какво имаш предвид под дави? Като дадеш газ и падат оборотите ли?
Без да подаваш газ как работи? Аз имах проблем като подам газ над 2000 оборота почваше да глъхне и бута оборотите. Оказа се затлчен филтър на клапана. Отворих го изчистих го и всичко се оправи.
Без да подаваш газ как работи? Аз имах проблем като подам газ над 2000 оборота почваше да глъхне и бута оборотите. Оказа се затлчен филтър на клапана. Отворих го изчистих го и всичко се оправи.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
В общи линии причините може да са няколко:
1. Избягали настройки или по-специално кранчето за ниските обороти се е поотворило
2. Спукана мембрана на изпарителя
3. Много запушен въздушен филтър...
4. Електромагнитния клапан да е дефектирал...да продължава да подава бензин при положение газ...
Ако можеш - елиминирай едно по едно в избран от тебе ред или отиди на газ-анализатор.
1. Избягали настройки или по-специално кранчето за ниските обороти се е поотворило
2. Спукана мембрана на изпарителя
3. Много запушен въздушен филтър...
4. Електромагнитния клапан да е дефектирал...да продължава да подава бензин при положение газ...
Ако можеш - елиминирай едно по едно в избран от тебе ред или отиди на газ-анализатор.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
При превключване на газ трябва да ти пръсне малко газ и да спре. Откачи всички жици от изпарителя и подай контакт. Ако не "духа" в двигателя проблемът е в електрониката за управление. Ако пак духа, най-вероятно е заседнал клапан на обогатителя или там както му казват газаджийте. Може и пробита мембрана и т.н. Там в общи лини е лостова система управлявана с вакуума на двигателя. Не е сложно...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта