Прекъсване на мап сензор на газ инжекцион

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
tacho
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 01 май 2009, 13:38
Модел на автомобила: ескорт 96 1.8 Ghia zetekE комби
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Прекъсване на мап сензор на газ инжекцион

Мнение от tacho » 04 юли 2014, 00:48

Здравейте имам следния проблем. Колата когато е студена,35-40 гр. мапа на газта работи, но като загрее прекъсва и няма данни за вакум,отделно променя и данните за налягането на изпарителя.Като е наред връзката налягане 1 бар,като прекъсне 1.3бара. питането ми е следното:
1 Ако карам колата с прекъснал мап и грешно налягане може ли да увредя нещо мотора.
2 Как ще се отрази на разхода на гориво, изключвам неудобството с придърпването забиване на муцуна, и че някой ще ме блъсне защото не мога да се изтегля.Това го прави от време на време но все в неподходящия момент.
Газовата е KME Diego G3.
Предстои ми инцидентно пътуване и нямам време да отстраня проблема. Отделно и финансовата страна 90лв. и на горе.
Също така приемам оферта за съдействие на някой от Пловдив,който е на ясно как се настройва газов инжекцион и знае какво прави.Имам кабел,софтуер но нещо не ми е ясна материята,плюс това не мога сам да си карам и да настройвам едновременно.Благодаря предварително на отзовалите се.

vladoiko
потребител
потребител
Мнения: 169
Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
Местоположение: Vidin
Status: Извън линия

Re: Прекъсване на мап сензор на газ инжекцион

Мнение от vladoiko » 04 юли 2014, 23:01

Нищо няма да му стане на мотора.Като не работи МАП-а колата ще гори много,все едно си с изцяло отворена дроселова клапа.Не знам как е на Ескорта,но при мен на Галаксито този проблем се получи защото се съсипа копчето за циркулация на въздуха в купето.Оттам ми избяга вакуума на МАП-а,не гореше кой знае колко само около 20-22/100градско.Взех си вакуум директно от колектора и до ден днешен си карам без проблем.Ако ти бяга вакуума виж да не е същия проблем,или по добре си вземи вакуум за МАП-а директно от колектора,настроиките като оправиш вакуума няма да има нужда да ги пипаш те с си останали както са си били.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта