Избор на редуктор за газов инжекцион
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Избор на редуктор за газов инжекцион
Явно смяната на мембраните на томасетото ми не беше успешна след 1000км редуктора отново не реагира при опит за регулиране на налягането и при настъпване на газта пада, решил съм да го сменявам и се чудя с какъв, колата е 136коня, а томасетото работеше по принцип на ръба дават го 100кВт, както и да е мисля да ползвам по мощен редуктор, гледам Magic 3 compact който е до 250коня, но се чудя дали няма да има проблем, като не му се използва пълния капацитет?

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
На фиестата съм с подсилен изпарител.
По принцип за 140 киловата.Нема никви ядове с това че не му ползваш пъл ия потенциал.
По принцип за 140 киловата.Нема никви ядове с това че не му ползваш пъл ия потенциал.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Колега няма никакъв проблем като не му ползваш пълния капацитет, принципа е като при мечо пух. Бих ти препоръчал ако от доста време ти е монтирана газовата да си провериш тръбата за газта да не е запушена или с намалено сечение и от там да ти идва проблема.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Едва ли е от тръбата, иначе е от доста време, но в момента редуктора не подлежи на регулиране на налягането, същото беше преди 1000км српря да се регулира и обръщаше на бензин, след смяна на мембраните се оправи и сега отново е мъртъв.

- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Сега се сещам, че преди доста години имах проблем с газовата на Ескорт. Не искаше да работи добре на газ, не помня точно симптомите, но знам, че се бях видял в чудо тогава. Дойде момент в който въобще отказа да работи на газ. Сменихме медните тръби и като разрязах едната от тях се оказа тотално запушена. А преди това мислехме че е от изпарителя проблема и го бях сменил с нов, и се бе оказала напразна смяната му.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Е значи не може да изкара достатъчно газ - прав е deathstorm от къде да започнеш - може да не стига достатъчно до редуктора. От друга страна ако има стеснение, на края ще има и разширение и ендотермичен ефект. Закрепи я да работи на макс. дебит, малко преди да превключи на бензин и виж по тръбите нещо подозрително да не се охлажда.Didibao написа:..иначе е от доста време, но в момента редуктора не подлежи на регулиране на налягането, същото беше преди 1000км срря да се регулира и обръщаше на бензин
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Редуктора вече е сменен с меджик 3, но истинския проблем се оказа в датчика за налягане на газта, това е.

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Ей сега като написа какъв е проблема,че и на ена елантра го имаше същия яд..
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Подведоха се аз, че миналия път си беше гръмнал, и не проверих датчика, впрочем от време на време работи датчика де, също така вече имам ревизирано ненужно томасето.

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Избор на редуктор за газов инжекцион
Дюзите са ми рейл-боди 3 ома а испарителя е некъв меджик. Температурен датчик фобус.
А колко ти ДФ налягане
А колко ти ДФ налягане
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта