Форд С-мах с 2.0i с газов инжекцион - мнения
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 18 мар 2013, 14:54
- Модел на автомобила: Хонда Сивик
- Status: Извън линия
Форд С-мах с 2.0i с газов инжекцион - мнения
Здравейте колеги, Предстои ми да си сменя колата и си търся, а и попаднах, на един С-мах с 2.0i с газов инжекцион. Има ли някой наблюдения на този двигател, особенности, проблеми..., и поносимостта му към газов инжекцион???? Благодаря и Наздраве
Владо
Владо
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Форд С-мах с 2.0i с газов инжекцион - мнения
Потърси във форума. Има теми за газифицирането на двигателите и колегите са обяснили много подробно. Като цяло бензиновите двигатели са надеждни и могат да се газифицират. Аз съм с 1.8
Копирам ти мнение на един колега отнасящо се за 1.8 (не знам как е за другите двигатели) "Газифицира се без проблем. Компютъра не е претенциозен и може да работи с всеки газов инжекцион. При качествен монтаж и настройка, работи без да записва грешки и други проблеми. За съжаление както при повечето съвременни автомобили, двигателят не е с хидравлични повдигачи и хлабините на клапаните трябва да се следят по-често. Регулирането им не е много лесно и евтино, но ако не се прави на време има вероятност някой от изпускателните клапани да прегори. Според мен регулирането трябва да се направи още при монтажа на газовия инжекцион, за да се избегнат проблеми още в самото начало, понеже не е ясно на колко километра ще е конкретния автомобил и дали вече няма да има нужда от регулиране, дори и да е каран само на бензин."
Копирам ти мнение на един колега отнасящо се за 1.8 (не знам как е за другите двигатели) "Газифицира се без проблем. Компютъра не е претенциозен и може да работи с всеки газов инжекцион. При качествен монтаж и настройка, работи без да записва грешки и други проблеми. За съжаление както при повечето съвременни автомобили, двигателят не е с хидравлични повдигачи и хлабините на клапаните трябва да се следят по-често. Регулирането им не е много лесно и евтино, но ако не се прави на време има вероятност някой от изпускателните клапани да прегори. Според мен регулирането трябва да се направи още при монтажа на газовия инжекцион, за да се избегнат проблеми още в самото начало, понеже не е ясно на колко километра ще е конкретния автомобил и дали вече няма да има нужда от регулиране, дори и да е каран само на бензин."
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Форд С-мах с 2.0i с газов инжекцион - мнения
Мдам много добре си се спрял колега.
Здрави корави и почти безпроблемни.
2.0 е корав мотор и ще имаш много добра динамика.
Но както е написал по-горе колегата задължително проверка и реглаж клапани на не повече от 30хил км.
Аз съм с Фокус 2.0 и сега тази интервенция ми предстои.
Поздрави и Добре дошъл в сектата
Здрави корави и почти безпроблемни.
2.0 е корав мотор и ще имаш много добра динамика.
Но както е написал по-горе колегата задължително проверка и реглаж клапани на не повече от 30хил км.
Аз съм с Фокус 2.0 и сега тази интервенция ми предстои.
Поздрави и Добре дошъл в сектата

По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 яну 2015, 22:27
- Модел на автомобила: Ford C max 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Форд С-мах с 2.0i с газов инжекцион - мнения
здр взех си такъв но за сега мога да ти кажа че разход извън града ми даде 8.0 газ като го опозная по добре ще пишаBladimir написа:Здравейте колеги, Предстои ми да си сменя колата и си търся, а и попаднах, на един С-мах с 2.0i с газов инжекцион. Има ли някой наблюдения на този двигател, особенности, проблеми..., и поносимостта му към газов инжекцион???? Благодаря и Наздраве
Владо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта