Страница 1 от 2

Проблем обороти

Публикувано: 01 дек 2006, 00:09
от mtel11
Карам Мондео 2.0 газовата ми е Ловато слагана в Италия.Имам следния проблем.Преди като я запаля сутрин колата пали на бензин и държи 1300-1400об/мин и автоматично минава на гас след 5 секунди.След като мине на газ оборотите почти не се променят и колата си работи перфектно. А сега като я запаля в момента на преминаване на газ колата изгасва веднага.Паля е отново минавам на газ и колата не ще даржи никакви обороти(ако си махна крака от газта веднага гасне). След като колата загрее малко всичко се оправя.И си работи перфектно на 1000об/мин.Някой има ли представа от какво може да е това.

Публикувано: 01 дек 2006, 10:55
от kEFi
студ=>твърди мембрани=>гасне+неравномерна работа
Съвет: преминавай на газ след като позагрее поне малко.

Публикувано: 01 дек 2006, 11:12
от Brock
Не е зле да си провериш и филтъра за газ - обикновено се намира на клапана, който прекъсва подаването на газ.
Също така източи гадостите от изпарителя - има една пробка, която се отвива и от там изтича една миризлива, кафеникава, гъста течност - добавка в газта.

:twisted:

Публикувано: 01 дек 2006, 11:53
от IVAN_SA
kEFi написа:студ=>твърди мембрани=>гасне+неравномерна работа
Съвет: преминавай на газ след като позагрее поне малко.
Да бе,да! В Пловдив не е толко студено!Тази сутрин моята си работи на газ съвсем нормално(даже и на газ запалих,щото бях забравил да мина на бенцз :P така,че не е от студа!)
П.П. С ренцо съм и мембраните са набори на ....... ае на Paci старата кола...да речем. :D *00134* :-B: дето той им вика "дърти" :D .Ама за съвета на Brock съм съласен 100%
П.П.2.....Запали си мойта колица на третата секунда без да натискам педала на газчицата и си влезе в обороти все едно за газова е правена :!: :D

Публикувано: 01 дек 2006, 11:55
от mtel11
Колеги изпаритела е ремонтиран преди 1000км всичко вътре е сменено и газовия клапан е почистен.Възможно ли е да е от стъпковия мотор. Ама аз си мисля че ако е то него и на бензин нямаше да държи обороти.Миналата зима всичко беше ок не съм е чакал да загрява пък и сега е 10+ градуса .Един вакумен маркуч беше изкочил и мислих че е от него ама след като го закачих не се оправи.Някой запознат ли е с вакумите по тоя мотор.

:)

Публикувано: 04 дек 2006, 23:08
от zelen4uka
Ще ти кажа аз какъв проблем имах и ти си реши.Сложих газовата преди 3000км ловато сам си я реголирам до колкото мога.Двигателя подържаше 850 оборота на бензин.Акумулатора свъши тока като се опитах да запаля и изгасна всичко.Въведох кода на радиото и взех ток от друк колега и запалих.сега оборотите са над 1300 и немога да си обесня защо стана така. Сиера 2.0и ДОХЦ 91г. пълна инжекция.
Ако тресе когато е на ниски обороти значи трябва да обогатиш сместа като подадеш повече газ чрез пласмасовия болт.Немага да ти кажа нищо конкретно защото и аз още не съм я реголирал добре.Още не са се олегнали мембраните и затова ти се променя настроиката.
Успех

Публикувано: 06 дек 2006, 14:04
от ewgeny
И аз имам такъв проблем, даже вече дигах оборотите от карбуратора, но те пак падат с времето, и пак са на около 500
Но: Сутрин паля - обороти ОК, след като я форсирам 1-2 пъти, падат на 500 аха и ще изгасне, и така 4ак докато загрее напълно, и вече като загрее са на около 750-800. А преди месец като я регулирах, от карбуратора я направих при загрял двигател да е на около 950.
Ако това е от мембраните, лесно ли се сменят.
А, също и градско разход е към 20 :shock: :shock: :evil:

Публикувано: 06 дек 2006, 20:29
от mtel11
Вчера излизам с колата (пак докато загрее родилни мъки) и след това всичко ок.Врътнах някъде около 20км и изведнъж като каза че няма да работи нито на газ нито на бензин и тва е. Освободиш ли от скорост и гасне.Ходих в един сервиз ама там лудница.Както и да е прибирам се и пред нас откачих буксата на Маф-а и на температурния датчик.Запалих абе горе долу работи след това ги закачих и всичко се оправи.Кво беше това нещо и как се оправи никога няма да разбера.


Изображение

Публикувано: 07 дек 2006, 13:54
от bigdady
Скорпио 2.0 carb същите проблеми сутрин паля на бензин за 100 метра прахвърям на гас и ако не поддържам с педала гасне веднага аз мисля че това е от мембраните щото не са сменяни от както съм зел колата а това са повече от 7 год.
А знаете ли каде има добър газаджия да ги смяни с оригинални и колако струва това удоволствие да не ти гасне колата

Публикувано: 07 дек 2006, 13:58
от petkoff_pl
bigdady написа:А знаете ли каде има добър газаджия да ги смяни с оригинални и колако струва това удоволствие да не ти гасне колата
Пълен комплект мембрани и гарнитурки + газовият филтър + труд + ГТП на газовата 45 лв

Публикувано: 07 дек 2006, 17:52
от bigdady
а каде се намира този газаджия

Публикувано: 08 дек 2006, 20:13
от bigdady
Колега би ли ми казал каде е този газаджия каде ми го каза за 45 лева и добър ли е
щото мисля тия дни да хода да си реша проблема

Lovato

Публикувано: 11 дек 2006, 14:43
от zelen4uka
Колеги няма ли някой да обясни как точно да си реголираме изпарителите .Като знае човек ще се оправя сам.

Публикувано: 11 дек 2006, 14:51
от petkoff_pl
bigdady написа:Колега би ли ми казал каде е този газаджия каде ми го каза за 45 лева и добър ли е
щото мисля тия дни да хода да си реша проблема
Ами в Ловеч се намира майстора под Болницата Летеца му викат

Публикувано: 13 дек 2006, 09:49
от penataa
Като гледам тея обороти и аз искам да попитам сутрин паля колата пали на бензин и прехвърля след като мине 2000 оборота всичко е ок на газ докато колата не загрее като загрее започва да придърпва препуква (един филтър сцепих вече) смених свещи кабели замислям се да сменя датчика на перката да държа колата по студена . Детонациите са доста гадни.Мотора е 1.4 или 1.6 моноинжекция ако някой знае ..........

Публикувано: 13 дек 2006, 16:25
от vladislav
penataa, Моята е пълна инжекция и незнам колко ще съм полезен, но колата за да не предърпва и да не гасне на празен ход трябва да се регулират оборотите когато е загряла колата (включва перката), според мен щом като са сменени кабели и свещи. Аз я бях регулирал когато беше студена и след загряване гаснеше на място, но пък не е "гърмяла". :roll:

Публикувано: 14 дек 2006, 13:46
от penataa
vladdko написа:penataa, Моята е пълна инжекция и незнам колко ще съм полезен, но колата за да не предърпва и да не гасне на празен ход трябва да се регулират оборотите когато е загряла колата (включва перката), според мен щом като са сменени кабели и свещи. Аз я бях регулирал когато беше студена и след загряване гаснеше на място, но пък не е "гърмяла". :roll:
В събота ще откача компа ще я обуча и ще пробвам това да я загрея и тогавяа да настроя газта ---добро хрумване :D

Публикувано: 14 дек 2006, 15:23
от vladislav
Дано съм полезен :) , според мен може и без рестарт на компа, има писано много за рестартирането, аз не съм рестартирал :) , незнам при теб кое регулира празния ход, щото на моя има едно т.нар. "стъпково моторче" което се зацапва, но не моторчето а една джаджа с една пружина която се регулира от моторчето и пуска или спира въздуха, писано е във форума за почистването, аз лично го направих с обезмаслител и кореселин и се почисти.
Много почнах да се обяснявам, гасненето на газ идва или от много бедна или много богата смес, ако на бензин не угасва това с почистването може и да го прескочиш, успех 8)

Публикувано: 14 дек 2006, 21:30
от bigdady
Абе пичове някои незне ли добър газаджия в софия да ми смени мембраните бе

Публикувано: 15 дек 2006, 10:48
от penataa
bigdady написа:Абе пичове някои незне ли добър газаджия в софия да ми смени мембраните бе
На горубляне имаше един пламен работеше в двора на бившето ЛЯТНС е той бате е много добър.Другия сервиз е на реката преди Ьаджи Димитър като идваш от Орландовци