Страница 1 от 1
1,6(1,8) и с пласмасови колектори
Публикувано: 12 сеп 2005, 21:32
от jordj
Колега много го итересуваколко ще му стува газова за ескорт 1,6(1,8 ) 115 коня с пласмасовите колектори и каде може да я монтира.
На едно място са му казали сумата от1800 лв.
Помощ помугнете му.Засега нее един от нас защото няма Компютър иначе е ФЕН на ФОРД.
Публикувано: 12 сеп 2005, 22:26
от NIKJAMa
Моного странен е този двигател от коя година е? Мен ме притеснява да не е от тези с горящите клапани и ако е така и газовия инжекцион няма да помогне. Иначе може да рискува и с обикновенна уредба и да стиска палци да не гръмне.
Публикувано: 13 сеп 2005, 00:08
от disc
Едвали е 1.6 този Ескорт. Като чета 115НР този Ескорт е 1.8 и годината му на производство е след '97(тогава почват да монтират Мондео-вият 115НР двигател на Ескорт). значи неговият случай се отнася към проблема с Мондео-то. Чети няколко теми по-долу:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=691
1.8 - 115 к.с.
Публикувано: 13 сеп 2005, 10:52
от acj
disc написа:Едвали е 1.6 този Ескорт. Като чета 115НР този Ескорт е 1.8 и годината му на производство е след '97(тогава почват да монтират Мондео-вият 115НР двигател на Ескорт). значи неговият случай се отнася към проблема с Мондео-то. Чети няколко теми по-долу:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=691
Да, наистина не може да е 1.6, това ще е 1.8 - 115 к.с.
Обаче не е ясно при него какво е положението с клапаните, защото този 1.8 започва да се слага още от края на 1995 г. и през цялата 1996-та на последното купе Ескорт (паралелно със стария 1.8-105 к.с. до изчерпване на количествата на склад).
Та с други думи, възможно е за първата серия двигатели 1.8 - 115 к.с., произведени 1995 и 1996 все още да са с нормално преоразмерени температурно клапани, макар и с пластмасови колектори, ама кой да ти каже със сигурност.
Нищо чудно наистина едва от 1997-ма да започва слагането на новите клапани, за това говори и факта че дори добре познатия 1.6 се сдобива с пластмасови колектори, т.е. явно през 1997-ма има модификация на двигателите.
А иначе посочената цена от 1800 лева е за газов инжекцион, но това изобщо не влияе за решаване на проблема с кпапаните, а само намалява риска за колекторите.