Страница 1 от 1
Проблеми при палене на газ с пластмасови колектори ?
Публикувано: 15 яну 2007, 11:53
от TIN
Типично за мондео, пластмасови колектори+ задължително палене на бензин.....
Дали тези колектори са причината за паленето на бензин ?
И..защо не само на газ ?
Тръгваш сутрин палиш на бензин 6-7 км докато позагрее отиват около 0,7 -1 литър при около 10/11 на сто при студен двг!
При къси разтояния, къде е смисъла от газова уредба питам аз ?!!
И къде отива икономията ?!
П.С. Има ли някой идея какво представлява ключето което автоматично превключва газ-бензин ( като схемно решение), на около 2000 оборота, и как мога да го шунтирам и опитам да паля само на газ?
А какви са възможните последици ?

Публикувано: 15 яну 2007, 15:19
от snaiperisto
На "
ключето" има малко бутонче за аварийно палене само на газ , натискаш го и палиш.
Публикувано: 15 яну 2007, 15:44
от nikolovvd
И внимавай с тези пласмасови колектори, ако АГУ не е за пълна инжекция.
Защо ли?

Снайпера ще ти каже, ако го попиташ по подходящия начин.

Публикувано: 15 яну 2007, 15:54
от orlinm
Няма ли да е малко опасно за пластмасовите колектори да палиш колата на газ? Не е ли по-възможно да получиш детонация точно тогава, докато въртш и чакаш да запали?
Публикувано: 15 яну 2007, 15:55
от mrdds
TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин

а си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
Публикувано: 15 яну 2007, 15:57
от orlinm
mrdds написа:TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин

а си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
Разбира се снайпериста не му пука (а съм 100% че знае, че като палиш на газ има детонации повече).
Снайперисте - не е хубаво така да заблуждаваш хората баце, ама не се учудвам де.
Публикувано: 15 яну 2007, 16:05
от vladislav
Пали на бензин и когато тръгнеш натисташ копчето за аварийното палене на газ и вече си на газ, но трябва да си на скорост за да не угаснеш, аз така правя от около 2 год. и още не ми е гърмяла.
Публикувано: 15 яну 2007, 16:22
от TIN
vladdko написа:Пали на бензин и когато тръгнеш натисташ копчето за аварийното палене на газ и вече си на газ, но трябва да си на скорост за да не угаснеш, аз така правя от около 2 год. и още не ми е гърмяла.
Нямам такова копче, свалих и огледах отвсякъде ключето!!!
Уредбата е Ланди Ренцо и е слагана в Италия!
Бензина ми се свиди защото някак на къси разстояние се обезмисля газовата уредба и икономията която тя дава особенно зимата, защото лятото паля и веднага на газ....
Дали не може да се сложат метални колектори от ескорт и много ли пригаждане трябва ?
И дали това би решило проблема или от това евентуално гърмене може да се скапе и нещо друго ?
Публикувано: 15 яну 2007, 16:28
от snaiperisto
orlinm написа:mrdds написа:TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин

а си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
Разбира се снайпериста не му пука (а съм 100% че знае, че като палиш на газ има детонации повече).
Снайперисте - не е хубаво така да заблуждаваш хората баце, ама не се учудвам де.
Чшшш , баце-маце...и баш ми дреме дали се учудваш.
Човека пита : "КАК ДА ШУНТИРАМ И ДА ПАЛЯ САМО НА ГАЗ" , и аз му отговарям.
Това с детонацийте го знаят и децата...за колекторите също , а и ТОЙ (ако прочетеш въпроса му внимателно) го знае.
За тая работа се слагат клапи.
Ако детонацията е много силна , първо ще му счупи кутията на въздушния филтър.
A ако свещите и кабелите са му "ОК" едва ли ще "гърми".
А ти не ми коментирай мненията.
Публикувано: 15 яну 2007, 16:30
от TIN
Да, знам, посъветвах се и с disc,сега "идвам" от онзи форум, и той казва че ако свещите и кабелите са наред няма да има проблеми и да паля смело, а и нямало да е скъпа подмяната с ескортов колектор!
Публикувано: 15 яну 2007, 20:16
от kEFi
....и за икономисани десетина кила бензин ще сменяш комплекти мембрани (най-малко).... нещо не ми се връзва къде е кирията?!?
Като караш къси разстояния кво го мислиш?
Има и алтернативи - мотор или колело!
Публикувано: 16 яну 2007, 02:06
от TIN
kEFi написа:....и за икономисани десетина кила бензин ще сменяш комплекти мембрани (най-малко).... нещо не ми се връзва къде е кирията?!?
Като караш къси разстояния кво го мислиш?
Има и алтернативи - мотор или колело!
Карам предимно дълги!!
Въпроса е принципен!
Това за 10-тината кила не го разбрах.....до сега съм минал 20 000 не съм сменял мембрани......така че едва ли ще икономисам само 10л бензин!
Публикувано: 16 яну 2007, 09:17
от Brock
TIN написа:Карам предимно дълги!!
Въпроса е принципен!
Това за 10-тината кила не го разбрах.....до сега съм минал 20 000 не съм сменял мембрани......така че едва ли ще икономисам само 10л бензин!
Въпросът може и да е принципен, но не е правилен.
За да караш на газ, колата трябва да е загряла поне докъм 40 градуса, за да може газта да се "изпарява" - да преминава от течно в газообразно състояние в изпарителя.
Иначе и разхода на газ е по-висок, мембраните замръзват и се прецакват по-бързо, има опасност от замръзване на охладителната течност в изпарителя и съответно неговото повреждане и т.н.

затова всеки си прави сметката дали си заслужава да слага АГУ и дали ще му се изплати в задоволителен срок.

Публикувано: 16 яну 2007, 17:39
от vasilnikov
ми аз така палех на моя ескорт ма от личен опит ти го казвам пали си на бензин после миже да го превключиш ако искаш и на газ като тръгнеш ма иначе думкат колекторите

Публикувано: 18 яну 2007, 22:34
от evg2
Аз досега не съм разбрал на някой да са му думнали колекторите,на Форда съм виждал пръснат въздухосборник над инжекциона но колектори не..?Май само се плашите.
Публикувано: 08 фев 2007, 20:06
от brslv
Мойта я карах почти 1г. само на газ/докато я накарам да тръгне на бензин/. Гърмяла е 3-4 пъти, когато не щте да запали от раз и въртя повечко. Сега съм си сложил ел. превключвател/36лв.-кат дигни някакви обороти минава на газ/. Копчето е с 3 позиции-на бензин/на газ/автоматично. Кото е студено карам около 2-3км. на бензин. Като е топла докато припали и минава сама на газ/на около 1900-2000об. дето и без да подаваш газ при палене си ги дига/. Иначе ако имаш клапа що да не палиш на газ.