Отключване на БРЦ
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Отключване на БРЦ
Колеги какви са опциите за отключване на фабрично БРЦ извън оторизираните сервизи? И каква е опцията за смяна на един инжектор без да се отключи компютъра? Благодаря предварително!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Отключването е в оторизираният сервиз около 150 лВ по спомен. Проблема е скъп кодочетец и много скъп софтуер фирмен, за да се бърка успешно в компа.
Ако имаш проблем с дюза, мой съвет смени ги и четирите. Дюзи те са доста надеждни и правят проблем от километри и години, затова и другите са пред фалит, експеримента не си заслужава.
Поздрави.
Ако имаш проблем с дюза, мой съвет смени ги и четирите. Дюзи те са доста надеждни и правят проблем от километри и години, затова и другите са пред фалит, експеримента не си заслужава.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 11 окт 2019, 14:19
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Тук украинците какъв софтуер използват?
https://youtu.be/-BmkqWHfFSI
Тук има доста софтуер за газови уредби включително и Sequent за БРЦ:
https://motorstate.com.ua/info/programm-diagnostik-gbo
https://youtu.be/-BmkqWHfFSI
Тук има доста софтуер за газови уредби включително и Sequent за БРЦ:
https://motorstate.com.ua/info/programm-diagnostik-gbo
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Прав си за четирите инжектира, за сега ще чакам този да се предаде тотално и ако имам възможност ще ги сменя и четирите! Все пак цената за всички мисля че е към 400 - 450 лв. Мой познат ми предлага евтин вариант, като замени всичките с Баракуда, били аналог на БРЦ, но нещо не ми харесва да побългаряваме! После 100 % ще имам ядовеfordmaniac написа: ↑14 окт 2019, 08:24Отключването е в оторизираният сервиз около 150 лВ по спомен. Проблема е скъп кодочетец и много скъп софтуер фирмен, за да се бърка успешно в компа.
Ако имаш проблем с дюза, мой съвет смени ги и четирите. Дюзи те са доста надеждни и правят проблем от километри и години, затова и другите са пред фалит, експеримента не си заслужава.
Поздрави.

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
То, за по-малко пари ще вземеш нов комплект от ниския клас на Fobos OBD II с окабеляване, копче, сензори, изпарител и рейка. Само да има за останалото някой да ти подмени заключеното BRC и ще си спестиш мнооооого главоболия. Особено с корекцията на газовите времена по тримовете на бензиновия компютър - няма да има трудно палене или давене с гориво сутрин, тресене при смяна на горивата и т.н.
Монтирал съм над 20 такива и единственият проблем беше изгорял транзисторен ключ за управление на газовите клапани в една Корса на някакви СОТ-аджии, защото като мятали инструменти и други джунджурии в багажника, успели да наранят и окъсят проводника към клапана на бутилката. Въпреки всичко, от Фобос смениха контролера гаранционно.
Една Meriva B, на която преди повече от 2 години слагах такава уредба, идва преди месец за смяна на масла и от любопитство закачих да видя какво е положението - газовите тримове бяха отишли на -7%, явно инжекторите с времето са почнали да тропат и да пускат повечко. Питах собственика има ли забележки - колата вървяла перфектно, никаква разлика между газ и бензин.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Колега АДДимитров. пред теб има няколко пътя, които да избереш- 1.Взимаш 4 нови инжектора БРЦ ,сменяш ги и забравяш за проблема си.Ако почакаш скапалия се газов инжектор да се скапе тотално, ще станеш клиент на колегата Фордманиак,които после ще включи и твоя автомобил в колекцията си автомобили Форд с кашкавалени клапани и легла. Втори път: Сменяш газовите инжектори с примерно Баракуда,както те е посъветвал твоя приятел и те наистина са добри, но има един ,,малък проблем" . Софтуера ти е заключен, дебита на Оригиналните ти инжектори и Баракуда нямат нищо общо. От софтуера няма как да настроиш тази разлика и си пак на изходна позиция. Трети път: Сменяш както те е посъветвал колегата ОгиДоги целия преден кит. Само че тук пак има един ,,малък проблем" , с който можеш да се сблъскаш.В момента имаш на колата си ГИ, който има одобрението на Форд, да се монтира на фабрично нови автомобили,и да се запази заводската гаранция. Горивната карта е разработка на БРЦ , и е резултат на много часове работа на дино стендове и пътни тестове. Затова и компютъра е заключен, защото този файл в него е интелектуална собственост на БРЦ.Та ти трябва и майстор, който не само да монтира кита, но и да настрои новия ГИ, както е бил стария. Едно малко отклонение. Колега ОгиДоги, много уважавам мненията ти и техническата ти компетентност , но относно този кит ,към който си дал линк, мисля че е много , много далеч, като качество от това , което е в момента монтирано на колегата. Ще посоча от него само един компонент- инжекторите Раил и срещу тях: инжекторите БРЦ. Разликата е от земятя до небето. А компютъра БРЦ плъг § драив е най високия клас на БРЦ. И изобщо не е орязан от към опции за настройка, ами по -скоро има толкова възможности, че на пръсти се броят майсторите в България, които могат да се възползват от тях. И 4 път колега АДДимитров е следния: Ако на някой майстор му стиска ,или ти се съгласиш на този риск, направете ,, Ресет" на компютъра на ГИ, изтривате всичко и се започва на чисто.Справяш се, радваш с е на успеха.Ако ли не , предлагането на ГИ на пазара е голямо. Но и някой лев ще трябва да се даде. Успех и хубава вечер.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Това е важало към момента на производство. Към сегашният момент, без да броим амортизацията, двигателят не покрива нормите за вредни емисии и никак не е оправдано финансово да се подменят елементите по уредбата с такива, че да отговарят на изискванията на Форд. Не съм запознат и ще се радвам да узная, дали оригиналната газова уредба има същите възможности за корекция на горивната карта по тримовете на бензина, че иначе разликата от земята до небето ще се стопи, освен ако не визираш само и единствено разликата в механичните компоненти, а не системите като цяло.
Случайно да забеляза вдясно падащи менюта за избор на компоненти според портфейла? Примерно:mi67 написа: ↑15 окт 2019, 00:15... Колега ОгиДоги, много уважавам мненията ти и техническата ти компетентност , но относно този кит ,към който си дал линк, мисля че е много , много далеч, като качество от това , което е в момента монтирано на колегата. Ще посоча от него само един компонент- инжекторите Раил и срещу тях: инжекторите БРЦ. Разликата е от земятя до небето...
Инжекторна рейка Barracuda +99 лева
Единични инжектори Barracuda +83 лева - дават ти възможност да ги маскираш по закътани места покрай колектора
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Оги нищо лично, но чуя ли Фобос и почвам да бегам бате! На времето точно от един Фобос много си изпарих! Две години настройки, таман стана един инжектори се предаде, после изпарителя замина, след това датчик за налягане, сонда в бутилката. Абе хубо че Нисана беше пълен чук и понесе цялото това издевателство! Та от тогава мразя Фобос! За мен съм решил бъркам в портфейла и сменям с нови инжектори БРЦ! Предпочитам колата да остане в този си КИТ макар и по скъпо удоволствие! Просто искам да я закачат и в БРЦ Варна з а да видят този инжектори защо се държи така! Горе долу на 5-6 такта един не отваря, което е странно!
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Колега АДДимитров, кажи все пак какъв е автомобила ти и какви проблеми имаш. Относно Фобос, по-добре да замълча. То не бяха смяна на компютри, кабелажи, датчици, софтуер и т. н. Но всеки има свое мнение.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Колата е 2.0 Дуратек с фабрично БРЦ! На живо данни тримовете се движат в нормален диапазон 2% но на определени тактове за част от секундата стават 200% и пак се успокояват! Прави го на постоянна честота което навежда на мисълта че е един и същ инжектор! Самия мотор се държи добре няма претрисане, придърпване или да се замисля! Прави го дни на газ!
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Тези живи данни с какво устройство ги гледаш? Пробвал ли си само на бензин като е колата този трим не показва ли същото. И последно 20% или 200% показва.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Живите данни ги гледахме през бензиновия комп Програмата не я видях но беше на андроид и цифрата е 200%.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Пак те питам, гледал ли живи данни, когато двигателя работи на бензин?
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Да там всичко беше наред и нямаше такива пикове! Работата на бензин беше перфектна единствено втората Ланда след катализатора показваше не добра работа на последния!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Аз мислех че имаш проблем ADDimitrov ....
Диагностика се прави от диагностик, а не от човек с апаратура...
Я ми звънни
Диагностика се прави от диагностик, а не от човек с апаратура...
Я ми звънни
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Колега АДДимитров, мисля, че колегата Фордманиак има право. На път си, поради непознаване на специфична материя, да влезеш в някакви филми и да търсиш проблем там, където всъщност няма.Просто се наслаждавай на автомобила си и го остави той да ти бъде слуга, а не ти на него.Ако се появи в действителност техническа неизправност,тогава ще помагаме с каквото можем.А защо трима показва 200% , когато е на газ,оставам на теб да разбереш.Хубава вечер.
-
- потребител
- Мнения: 134
- Регистриран: 19 юни 2019, 21:41
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Колега, от както си взел колата колко хил.км. си изминал ако не е тайна?ADDimitrov написа: ↑15 окт 2019, 17:36Да там всичко беше наред и нямаше такива пикове! Работата на бензин беше перфектна единствено втората Ланда след катализатора показваше не добра работа на последния!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Изключителни благодарности на Fordmaniak чухме се и се разбрахме! Всичко е ОК !mi67 написа: ↑15 окт 2019, 23:18Колега АДДимитров, мисля, че колегата Фордманиак има право. На път си, поради непознаване на специфична материя, да влезеш в някакви филми и да търсиш проблем там, където всъщност няма.Просто се наслаждавай на автомобила си и го остави той да ти бъде слуга, а не ти на него.Ако се появи в действителност техническа неизправност,тогава ще помагаме с каквото можем.А защо трима показва 200% , когато е на газ,оставам на теб да разбереш.Хубава вечер.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 15 окт 2019, 19:12
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
От BRC не трябва ли да отключват софтуера на ГИ-то след изтичане на гаранцията му.? Ако ли не, то излиза, че купувайки си с-ма от тях им ставаш доживотен клиент (донор) ?! Нормално е по време на гаранцията да е кодиран, за да се ограничи вмешателство, но след нейното изтичане... Едно време и мобилните оператори се пробваха по същия начин да те закрепостят с кодиране на апарат купен от тях, но сега след изтичане на гаранцията, при желание от клиента го разкодират безплатно.
- ThierryMeunier
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 ное 2019, 07:08
- Status: Извън линия
Re: Отключване на БРЦ
Така че решението дали да монтираме и какво да монтираме е строго индивидуално.ADDimitrov написа: ↑13 окт 2019, 22:06Колеги какви са опциите за отключване на фабрично vtc cdg roissy БРЦ извън оторизираните сервизи? И каква е опцията за смяна на един инжектор без да се отключи компютъра? Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта