ПРОБЛЕМ С АГУ ЗА FORD ESCORT 1.6 16V
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ С АГУ ЗА FORD ESCORT 1.6 16V
Имам FORD ESCORT 1.6 16V инжекцион, от половин година го карам на газ с обикновена газова уредба без никакви проблеми. Отскоро започна да "гърми", отидох на Елкон и ми казаха да сменя свещите. Смених ги, но майстора им намали разтоянието. Гърмежите драстично намаляха, но ги има от време на време.
Най-важното - след това намаляване на разтоянието на свещите при първоначално стартиране на бензин, колата се форсира на 1900об. и обръща сама на газ. Как мога да увелича оборотите на превключване на газ /например 2500/ ?
Между другото кабелите бяха замерени и бе установено, че са ОК.
На какво друго може да се дължи гърменето?
Когато карам колата на бензин, оборотите задържат и не падат /напр.3000/ и чак след това изжеднъж падат, това се получи веднага след монтажа на газовата уредба. Има ли връзка?
Най-важното - след това намаляване на разтоянието на свещите при първоначално стартиране на бензин, колата се форсира на 1900об. и обръща сама на газ. Как мога да увелича оборотите на превключване на газ /например 2500/ ?
Между другото кабелите бяха замерени и бе установено, че са ОК.
На какво друго може да се дължи гърменето?
Когато карам колата на бензин, оборотите задържат и не падат /напр.3000/ и чак след това изжеднъж падат, това се получи веднага след монтажа на газовата уредба. Има ли връзка?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЗА FORD ESCORT 1.6 16V
Добре са ти сменили свещите, но пък защо са им намалили разтоянието? А и какви си сложи? Този двигател си работи еднакво добре с оригиналната си свещ и на газ и на бенз. Щом гърмежите продължават - вероятно имаш и кабел/и за смяна. Проверяват се на много тъмно вечер - подаваш ръчно газ и гледашза бягащи по тях слаби светлинки.tromberair написа:Имам FORD ESCORT 1.6 16V инжекцион, от половин година го карам на газ с обикновена газова уредба без никакви проблеми. Отскоро започна да "гърми", отидох на Елкон и ми казаха да сменя свещите. Смених ги, но майстора им намали разтоянието. Гърмежите драстично намаляха, но ги има от време на време.
Не си споменал - имаш ли емулатор ламбда сонда?
Това с оборотите си е съвсем друг проблем. За да не се повтарям - виш във вече дискутираните теми по този проблем.tromberair написа:Най-важното - след това намаляване на разтоянието на свещите при първоначално стартиране на бензин, колата се форсира на 1900об. и обръща сама на газ. Как мога да увелича оборотите на превключване на газ /например 2500/ ?
Между другото кабелите бяха замерени и бе установено, че са ОК.
На какво друго може да се дължи гърменето?
Когато карам колата на бензин, оборотите задържат и не падат /напр.3000/ и чак след това изжеднъж падат, това се получи веднага след монтажа на газовата уредба. Има ли връзка?
За превключването на по високи обороти от сегашните - доавяш 2-4 намотки на усукания покрай кабелите ти за свещите допълнителен кабел.
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЗА FORD ESCORT 1.6 16V
Добре са ти сменили свещите, но пък защо са им намалили разтоянието? А и какви си сложи? Този двигател си работи еднакво добре с оригиналната си свещ и на газ и на бенз. Щом гърмежите продължават - вероятно имаш и кабел/и за смяна. Проверяват се на много тъмно вечер - подаваш ръчно газ и гледашза бягащи по тях слаби светлинки.kEFi написа:tromberair написа:Имам FORD ESCORT 1.6 16V инжекцион, от половин година го карам на газ с обикновена газова уредба без никакви проблеми. Отскоро започна да "гърми", отидох на Елкон и ми казаха да сменя свещите. Смених ги, но майстора им намали разтоянието. Гърмежите драстично намаляха, но ги има от време на време.
Не си споменал - имаш ли емулатор ламбда сонда?
Свещите са БОШ и аз не знам защо им намалилиха разтоянието, но "така трябвало". Нямам емулатор ламбда сонда, но ме убедиха , че за този мотор била излишна
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да ама не! Емулатор (поне) е задължителен! Предварението при инжекциона се управлява от компа и зависи в голяма степен от данните на ламбдата. В твоя случай караш на газ със предварение за бензин и...гърмиш. Затова е емулатора - при работа на газ лъже компа за показанията на ламбдата т.е. подава стойност (заложена за твоя модел) на основата на което компа увеличава предварението до необходимата стойност!
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Извинявай, може вече да изнервям положението ама в магазина, при маистора и при Елкона ми казаха че за този мотор емулатор е излишенkEFi написа:Да ама не! Емулатор (поне) е задължителен! Предварението при инжекциона се управлява от компа и зависи в голяма степен от данните на ламбдата. В твоя случай караш на газ със предварение за бензин и...гърмиш. Затова е емулатора - при работа на газ лъже компа за показанията на ламбдата т.е. подава стойност (заложена за твоя модел) на основата на което компа увеличава предварението до необходимата стойност!
Освен това 4 месеца нямаше никакъв проблем

-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не знам какви са тези свещи бош които си сложил, но не е зле първо да пробваш с оригиналните фордовски свещи Моторкрафт, а също и кабелите им да смениш, пак фордовски (не са по-скъпи от повечето добри марки)! Обаче този път без никакви регулировки на луфта, без намаляване или увеличаване - така както са си!
Предполагам че с това проблемът ти ще се реши, вероятно дори без емулатор на ламбдата. Аз също имах интензивни гърмежи в началото но след смяна на кабели и свещи нещата се оправиха (около 4000 км оттогава)
Предполагам че с това проблемът ти ще се реши, вероятно дори без емулатор на ламбдата. Аз също имах интензивни гърмежи в началото но след смяна на кабели и свещи нещата се оправиха (около 4000 км оттогава)
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
следващия път като се мъчеш даскпеш ДВГ с обикновенна АГУ помисли за газов инжекцион малко е скъп ама нямаш и проблеми с него 

петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: .
Да бе ама днес като смятах разхода май работата с газта се обезсмисля...камо ли да наливам още параS>G>Bankov написа:следващия път като се мъчеш даскпеш ДВГ с обикновенна АГУ помисли за газов инжекцион малко е скъп ама нямаш и проблеми с него

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: .
Закаснял си със слагането на газ, напролет като падне цената "вади елката" и смятай на ново !tromberair написа:Да бе ама днес като смятах разхода май работата с газта се обезсмисля...камо ли да наливам още пара

Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта