Проблеми с изпарител...
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Проблеми с изпарител...
От известно време уредбата ми започна да ми дава разход 9 на дълго газ което е доста необичайно...при 7,5 преди...
Отказва да прехвърля на газ ( автоматично на 2000 оборота) свети, че е на газ не чувам да щрака клапана т.е ...да прехвърля.
Когато е студен мотора след запалване на бензин ако реша веднага да форсирам и мина на газ изгасва и се дави...
Е, да по добре е да подгрее първо но защо все пак не иска....вартбурга на бащата е с обикновенна уредба ВМЗ и пали директно на газ!!!
След демонтсж на изпарителя вчера от майстор газаджия...се оказаха следните проблеми...
неработещо стъпково моторче ( стои максимално отоврено ),
електромагнитния клапан.... напукан капак на бобината...
предполагам окъсяване на бобината вътре.....защото консумацията му е 2,5 ампера ?
Възможно ли е това да е повишило разхода....?
След изпарителя има сложен още един капан който според него можем да махнем....т.е .да използваме бобината му която била същата и да я монтираме на изпарителя.....
Теорията му е такава.....толкова много клапани.....газов преди изпарителя, ел магнит на изпарителя, стъпково моторче и този след изпарител.....имали голяма консумация и това натоварвало електрониката на ключето ....това била причината понякога да не иска да минава на газ...
Питам се аз толквоа ли са тъпи тез италианци че да не знаят това ?! Уредбата е Landi Renzo!
По вероятно е те да знаят как се прави май
Отказва да прехвърля на газ ( автоматично на 2000 оборота) свети, че е на газ не чувам да щрака клапана т.е ...да прехвърля.
Когато е студен мотора след запалване на бензин ако реша веднага да форсирам и мина на газ изгасва и се дави...
Е, да по добре е да подгрее първо но защо все пак не иска....вартбурга на бащата е с обикновенна уредба ВМЗ и пали директно на газ!!!
След демонтсж на изпарителя вчера от майстор газаджия...се оказаха следните проблеми...
неработещо стъпково моторче ( стои максимално отоврено ),
електромагнитния клапан.... напукан капак на бобината...
предполагам окъсяване на бобината вътре.....защото консумацията му е 2,5 ампера ?
Възможно ли е това да е повишило разхода....?
След изпарителя има сложен още един капан който според него можем да махнем....т.е .да използваме бобината му която била същата и да я монтираме на изпарителя.....
Теорията му е такава.....толкова много клапани.....газов преди изпарителя, ел магнит на изпарителя, стъпково моторче и този след изпарител.....имали голяма консумация и това натоварвало електрониката на ключето ....това била причината понякога да не иска да минава на газ...
Питам се аз толквоа ли са тъпи тез италианци че да не знаят това ?! Уредбата е Landi Renzo!
По вероятно е те да знаят как се прави май

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта