Страница 1 от 1

Проблеми с изпарител...

Публикувано: 18 апр 2007, 09:28
от TIN
От известно време уредбата ми започна да ми дава разход 9 на дълго газ което е доста необичайно...при 7,5 преди...
Отказва да прехвърля на газ ( автоматично на 2000 оборота) свети, че е на газ не чувам да щрака клапана т.е ...да прехвърля.
Когато е студен мотора след запалване на бензин ако реша веднага да форсирам и мина на газ изгасва и се дави...
Е, да по добре е да подгрее първо но защо все пак не иска....вартбурга на бащата е с обикновенна уредба ВМЗ и пали директно на газ!!!
След демонтсж на изпарителя вчера от майстор газаджия...се оказаха следните проблеми...
неработещо стъпково моторче ( стои максимално отоврено ),
електромагнитния клапан.... напукан капак на бобината...
предполагам окъсяване на бобината вътре.....защото консумацията му е 2,5 ампера ?
Възможно ли е това да е повишило разхода....?
След изпарителя има сложен още един капан който според него можем да махнем....т.е .да използваме бобината му която била същата и да я монтираме на изпарителя.....
Теорията му е такава.....толкова много клапани.....газов преди изпарителя, ел магнит на изпарителя, стъпково моторче и този след изпарител.....имали голяма консумация и това натоварвало електрониката на ключето ....това била причината понякога да не иска да минава на газ...
Питам се аз толквоа ли са тъпи тез италианци че да не знаят това ?! Уредбата е Landi Renzo!
По вероятно е те да знаят как се прави май :)