Страница 1 от 1
Обороти и вентилатор
Публикувано: 21 апр 2007, 11:41
от vladislav
Пиша в този раздел защото проблема е при работа на газ.
Според Вас дали е възможно от слаб акомулатор при включване на вентилатора на радиатора да падат оборотите като пред угасване става въпрос при форсиране. Без да работи вентилатора го няма проблема.
Публикувано: 22 апр 2007, 12:30
от redchampions
И при мен на газ е така, като пускам климатик или перката оборотите падат от време на време. Акумулаторът дава ток само когато двигателят не работи, иначе ток се взима от генератора.
Публикувано: 23 апр 2007, 10:03
от kEFi
Вентилатора е голям консуматор. При включването му електрониката (тези, които я имат) компенсира. При работа на газ това е по-трудничко, с изключение при монтиран ламбда контрол модул към запалването....
Публикувано: 23 апр 2007, 10:16
от vladislav
Точно и за това си мисля, че не само алтернатора трябва да дава ток, карането на градско може и да не стига за зареждането на акумулатора и от там алтернатора може и да дава ток, но за момент и самия ак. трябва да помогне, странното е че преди месец нямах проблем.
Като се караше на фарове и през деня, бях я настроил и нямаше проблем, но нещо сега нестава.
Публикувано: 23 апр 2007, 20:18
от runtavguz
Когато съм ходил на газ анализатор за настройка, майстора след като ръчне сондата в ауспуха и запаля...Отчита стойностите на свободен и форсиран ход. После ме кара да включа всички консуматори едновремнно(вентилатор в купето, другия сам си се вкл/изкл, дълги светлини, радио) и тогава върти врътката на изпарителя.
цялото това удоволствие за 10лв!
Много съм доволен от един сервиз въпреки че ми е доста далече ..... адреса -
http://www.argus.dir.bg/