Ключе газ-бензин
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Ключе газ-бензин
В момента съм с двупозиционно такова....
1- автоматичен режим ( пали на бензин и след 2000оборота минава на газ)
2- бензин
Възможно ли е да го сменя с 3 позиционно т.е. наличие на позиция газ...т.е. да паля на газ!
Въпроса ми е по кокретно каква е разликата във свързванията на двете ключета, може ли просто да се заменят или доп. кабели се пускат към управлението ?
Ако някой има снимки на изводите на задната страна на ключето ще съм му много благодарен!
P.S Наясно съм с риска при палене на газ ( пластмасови колектори и т.н.)
Поемам го...
Конкретно по въпроса моля!
1- автоматичен режим ( пали на бензин и след 2000оборота минава на газ)
2- бензин
Възможно ли е да го сменя с 3 позиционно т.е. наличие на позиция газ...т.е. да паля на газ!
Въпроса ми е по кокретно каква е разликата във свързванията на двете ключета, може ли просто да се заменят или доп. кабели се пускат към управлението ?
Ако някой има снимки на изводите на задната страна на ключето ще съм му много благодарен!
P.S Наясно съм с риска при палене на газ ( пластмасови колектори и т.н.)
Поемам го...
Конкретно по въпроса моля!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Няма как някой да ти каже кой кабел какъв е. Всеки производител използва различни цветове кабели и различно разположение на кабелите на куплунга - просто няма утвърден стандарт.
Когато си купиш новото ключе, с него трябва да има и схема - кой кабел за какво е - захранване, управление на бензинов и на газов клапан, управление на изпарителя и т.н. После си проследяваш вече сложените кабели и ги навръзваш на съответното место на новия ключ и си готов.



- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Този с който си сега по-всяка вероятност има опция за палене на газ - поне при мен е така. Значи даваш на контакт, ключа е на положение "газ", само че ще запали на бензин нали така. И както си на контакт чукаш на положение "бензин" после пак на "газ", въртиш и колата пали направо на газ
Дано да си разбрал нещо 


-
- Status: Извън линия
И моето ключе има две позиции - Автоматично и Бензин. Но има и едно много малко бутонче до ключето (не отзад). Както си е на Автоматично, като дам контакт и натисна бутончето пали направо на газ. Но рядко паля на газ, само когато колата е загряла добре, защото много време върти докато запали (и съседите си мислят, че карам някаква бракма
).

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Разбрах, ще пробвам и ще пиша!isoiso написа:Този с който си сега по-всяка вероятност има опция за палене на газ - поне при мен е така. Значи даваш на контакт, ключа е на положение "газ", само че ще запали на бензин нали така. И както си на контакт чукаш на положение "бензин" после пак на "газ", въртиш и колата пали направо на газДано да си разбрал нещо
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Уредбата е Landi Renzo няма копченце за принудително палене на газ!!!kEFi написа:Доколкото съм запознат трипозиционния е за вакуумен изпарител. Двупозиционният обикновено отзад има допълнително копченце за принудително палене на газ...
П.П. Какъв е проблема с паленето на бензин? Палиш, форсираш и си на газ!
Свалял съм ключа оглеждал съм отпред, отстрани, отзад нищо..
Проблема с паленето на бензин е че понякога не иска да ми включва на газ....форсирам светва че е на газ, но не се чува онзи характерен звук от цъкването на клапана и прехвърлянето на газ!
Забелязъл съм, че проблема се появява като загрее колата, до като е студена прехвърля без проблеми....
Та се опитвам да разбера не е ли от ключето ( след като прегледахме изпарителя мембрани и т.н., газовия клапан е наред, смених стъпковото моторче с оригинално такова.....остана ключа....
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 26 мар 2007, 11:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo ;93 - 2.0 16v 136hp
- Status: Извън линия
Има вариант за "АВАРИЙНО" палене на газ, с такъв ключ - двупозиционен на Ланди-Рензо:TIN написа:Уредбата е Landi Renzo няма копченце за принудително палене на газ!!!kEFi написа:Доколкото съм запознат трипозиционния е за вакуумен изпарител. Двупозиционният обикновено отзад има допълнително копченце за принудително палене на газ...
П.П. Какъв е проблема с паленето на бензин? Палиш, форсираш и си на газ!
Свалял съм ключа оглеждал съм отпред, отстрани, отзад нищо..
Проблема с паленето на бензин е че понякога не иска да ми включва на газ....форсирам светва че е на газ, но не се чува онзи характерен звук от цъкването на клапана и прехвърлянето на газ!
Забелязъл съм, че проблема се появява като загрее колата, до като е студена прехвърля без проблеми....
Та се опитвам да разбера не е ли от ключето ( след като прегледахме изпарителя мембрани и т.н., газовия клапан е наред, смених стъпковото моторче с оригинално такова.....остана ключа....
Включваш на контакт, ако ключа ти е на положение газ и дадеш контакт - на ключа един светодиод почва да мига
даваш на бензин - светва жълтия светодиод
върщаш на газ - зеления свети постоянно

Успех.

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Благодаря!!raicon написа:Има вариант за "АВАРИЙНО" палене на газ, с такъв ключ - двупозиционен на Ланди-Рензо:TIN написа:Уредбата е Landi Renzo няма копченце за принудително палене на газ!!!kEFi написа:Доколкото съм запознат трипозиционния е за вакуумен изпарител. Двупозиционният обикновено отзад има допълнително копченце за принудително палене на газ...
П.П. Какъв е проблема с паленето на бензин? Палиш, форсираш и си на газ!
Свалял съм ключа оглеждал съм отпред, отстрани, отзад нищо..
Проблема с паленето на бензин е че понякога не иска да ми включва на газ....форсирам светва че е на газ, но не се чува онзи характерен звук от цъкването на клапана и прехвърлянето на газ!
Забелязъл съм, че проблема се появява като загрее колата, до като е студена прехвърля без проблеми....
Та се опитвам да разбера не е ли от ключето ( след като прегледахме изпарителя мембрани и т.н., газовия клапан е наред, смених стъпковото моторче с оригинално такова.....остана ключа....
Включваш на контакт, ако ключа ти е на положение газ и дадеш контакт - на ключа един светодиод почва да мига
даваш на бензин - светва жълтия светодиод
върщаш на газ - зеления свети постоянно
Успех.
Колегата по горе също описва този начин на палене, ще опитам вечерта.
Ако колата си пали и работи добре на газ, значи ключето е било проблема за прехвърлянето на режимите....
Благодаря на всички за отговорите още веднъж!
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
raicon написа:Т.е. смени ключа ли ?TIN написа:Всичко работи перфектно, пали на газ като на бензин.....!
Ще я карам така.....!
Ключа е бил проблема!
Или какво ?
Не с този ключ паля направо на газ!
Но тъй като ми изчезва проблема с прехвърлянето, а това се управлява от ключа смятам че той е бил причината!
Update:
Проблема си остава.....колата като загрее не иска да минава на газ!!
Пали на газ, работи, гася опитвам да запаля пак и си пали на бенз...
Не е ключа пробвах с друг такъв......
Държи се по същия начин....
В Пловдив ми отказаха диагностика стара била уредбата ( 95 год)!!!
Нямали софтуер...
Някой да има представа къде има официален представител в БГ на Landi Renco?
Тези в Ямбол работят и в Плд, така че те отпадат....
Помагайте че иначе ще трябва да продам хубавия автомобил...и да го сменя с дизел.....
Скъпо ми е да я карам на бензин.......а ми се налага да минавам 2000-3000км месечно.....
- Ianislav
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Добре че си се оправил... мен ме заболя 30 лева за ключе дадох, но при мен беше изгоряло релето (когато дам на контакт трябва 5 секунди да подава газ и да изклиучи автоматично), но не изключваше и си взех 3 позиционен отново. майстора каза че няма да е проблем да сложи от твоя тим (с автоматично прехвърляне). Мисля че не би трябвало да имаш проблеми с кабелите ако решиш да сложиш 3 позиционен. Дано успях да ти обясня правилно че... 

Може да съм бавен,но съм музикален 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 26 мар 2007, 11:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo ;93 - 2.0 16v 136hp
- Status: Извън линия
Kолега, точно в Ямбол е официалния вносител на Ланди-РенцоTIN написа:raicon написа:Т.е. смени ключа ли ?TIN написа:Всичко работи перфектно, пали на газ като на бензин.....!
Ще я карам така.....!
Ключа е бил проблема!
Или какво ?
Не с този ключ паля направо на газ!
Но тъй като ми изчезва проблема с прехвърлянето, а това се управлява от ключа смятам че той е бил причината!
Update:
Проблема си остава.....колата като загрее не иска да минава на газ!!
Пали на газ, работи, гася опитвам да запаля пак и си пали на бенз...
Не е ключа пробвах с друг такъв......
Държи се по същия начин....
В Пловдив ми отказаха диагностика стара била уредбата ( 95 год)!!!
Нямали софтуер...
Някой да има представа къде има официален представител в БГ на Landi Renco?
Тези в Ямбол работят и в Плд, така че те отпадат....
Помагайте че иначе ще трябва да продам хубавия автомобил...и да го сменя с дизел.....
Скъпо ми е да я карам на бензин.......а ми се налага да минавам 2000-3000км месечно.....
другите са сателити, така че обади им се, и ги попитай по телефона.
http://lrenzo.my.contact.bg/Bulgarian%20Version.htm
Успех.
п.п.
Тея в Пловдив пък са е****и тъпанарите, стара била.... нямам думи


-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Уредбата тръгна.....имаше халбава връзка....raicon написа:Kолега, точно в Ямбол е официалния вносител на Ланди-РенцоTIN написа:raicon написа: Т.е. смени ключа ли ?
Или какво ?
Не с този ключ паля направо на газ!
Но тъй като ми изчезва проблема с прехвърлянето, а това се управлява от ключа смятам че той е бил причината!
Update:
Проблема си остава.....колата като загрее не иска да минава на газ!!
Пали на газ, работи, гася опитвам да запаля пак и си пали на бенз...
Не е ключа пробвах с друг такъв......
Държи се по същия начин....
В Пловдив ми отказаха диагностика стара била уредбата ( 95 год)!!!
Нямали софтуер...
Някой да има представа къде има официален представител в БГ на Landi Renco?
Тези в Ямбол работят и в Плд, така че те отпадат....
Помагайте че иначе ще трябва да продам хубавия автомобил...и да го сменя с дизел.....
Скъпо ми е да я карам на бензин.......а ми се налага да минавам 2000-3000км месечно.....
другите са сателити, така че обади им се, и ги попитай по телефона.
http://lrenzo.my.contact.bg/Bulgarian%20Version.htm
Успех.
п.п.
Тея в Пловдив пък са е****и тъпанарите, стара била.... нямам думи
Благодаря за отговорите на всички......
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта