Страница 1 от 1
Ключе газ-бензин
Публикувано: 24 апр 2007, 15:48
от TIN
В момента съм с двупозиционно такова....
1- автоматичен режим ( пали на бензин и след 2000оборота минава на газ)
2- бензин
Възможно ли е да го сменя с 3 позиционно т.е. наличие на позиция газ...т.е. да паля на газ!
Въпроса ми е по кокретно каква е разликата във свързванията на двете ключета, може ли просто да се заменят или доп. кабели се пускат към управлението ?
Ако някой има снимки на изводите на задната страна на ключето ще съм му много благодарен!
P.S Наясно съм с риска при палене на газ ( пластмасови колектори и т.н.)
Поемам го...
Конкретно по въпроса моля!
Публикувано: 24 апр 2007, 16:45
от Brock
Няма как някой да ти каже кой кабел какъв е. Всеки производител използва различни цветове кабели и различно разположение на кабелите на куплунга - просто няма утвърден стандарт.

Когато си купиш новото ключе, с него трябва да има и схема - кой кабел за какво е - захранване, управление на бензинов и на газов клапан, управление на изпарителя и т.н. После си проследяваш вече сложените кабели и ги навръзваш на съответното место на новия ключ и си готов.

Публикувано: 24 апр 2007, 16:57
от kEFi
Доколкото съм запознат трипозиционния е за вакуумен изпарител. Двупозиционният обикновено отзад има допълнително копченце за принудително палене на газ...
П.П. Какъв е проблема с паленето на бензин? Палиш, форсираш и си на газ!
Публикувано: 24 апр 2007, 17:44
от isoiso
Този с който си сега по-всяка вероятност има опция за палене на газ - поне при мен е така. Значи даваш на контакт, ключа е на положение "газ", само че ще запали на бензин нали така. И както си на контакт чукаш на положение "бензин" после пак на "газ", въртиш и колата пали направо на газ

Дано да си разбрал нещо

Публикувано: 24 апр 2007, 20:09
от redchampions
И моето ключе има две позиции - Автоматично и Бензин. Но има и едно много малко бутонче до ключето (не отзад). Както си е на Автоматично, като дам контакт и натисна бутончето пали направо на газ. Но рядко паля на газ, само когато колата е загряла добре, защото много време върти докато запали (и съседите си мислят, че карам някаква бракма

).
Публикувано: 24 апр 2007, 20:52
от TIN
isoiso написа:Този с който си сега по-всяка вероятност има опция за палене на газ - поне при мен е така. Значи даваш на контакт, ключа е на положение "газ", само че ще запали на бензин нали така. И както си на контакт чукаш на положение "бензин" после пак на "газ", въртиш и колата пали направо на газ

Дано да си разбрал нещо

Разбрах, ще пробвам и ще пиша!
Публикувано: 24 апр 2007, 20:56
от TIN
kEFi написа:Доколкото съм запознат трипозиционния е за вакуумен изпарител. Двупозиционният обикновено отзад има допълнително копченце за принудително палене на газ...
П.П. Какъв е проблема с паленето на бензин? Палиш, форсираш и си на газ!
Уредбата е Landi Renzo няма копченце за принудително палене на газ!!!
Свалял съм ключа оглеждал съм отпред, отстрани, отзад нищо..
Проблема с паленето на бензин е че понякога не иска да ми включва на газ....форсирам светва че е на газ, но не се чува онзи характерен звук от цъкването на клапана и прехвърлянето на газ!
Забелязъл съм, че проблема се появява като загрее колата, до като е студена прехвърля без проблеми....
Та се опитвам да разбера не е ли от ключето ( след като прегледахме изпарителя мембрани и т.н., газовия клапан е наред, смених стъпковото моторче с оригинално такова.....остана ключа....
Публикувано: 25 апр 2007, 08:36
от raicon
TIN написа:kEFi написа:Доколкото съм запознат трипозиционния е за вакуумен изпарител. Двупозиционният обикновено отзад има допълнително копченце за принудително палене на газ...
П.П. Какъв е проблема с паленето на бензин? Палиш, форсираш и си на газ!
Уредбата е Landi Renzo няма копченце за принудително палене на газ!!!
Свалял съм ключа оглеждал съм отпред, отстрани, отзад нищо..
Проблема с паленето на бензин е че понякога не иска да ми включва на газ....форсирам светва че е на газ, но не се чува онзи характерен звук от цъкването на клапана и прехвърлянето на газ!
Забелязъл съм, че проблема се появява като загрее колата, до като е студена прехвърля без проблеми....
Та се опитвам да разбера не е ли от ключето ( след като прегледахме изпарителя мембрани и т.н., газовия клапан е наред, смених стъпковото моторче с оригинално такова.....остана ключа....
Има вариант за "АВАРИЙНО" палене на газ, с такъв ключ - двупозиционен на
Ланди-Рензо:
Включваш на контакт, ако
ключа ти е на положение газ и дадеш контакт - на ключа един светодиод почва да мига
даваш на бензин - светва жълтия светодиод
върщаш на газ - зеления свети постоянно
Успех.
Публикувано: 25 апр 2007, 09:06
от TIN
raicon написа:TIN написа:kEFi написа:Доколкото съм запознат трипозиционния е за вакуумен изпарител. Двупозиционният обикновено отзад има допълнително копченце за принудително палене на газ...
П.П. Какъв е проблема с паленето на бензин? Палиш, форсираш и си на газ!
Уредбата е Landi Renzo няма копченце за принудително палене на газ!!!
Свалял съм ключа оглеждал съм отпред, отстрани, отзад нищо..
Проблема с паленето на бензин е че понякога не иска да ми включва на газ....форсирам светва че е на газ, но не се чува онзи характерен звук от цъкването на клапана и прехвърлянето на газ!
Забелязъл съм, че проблема се появява като загрее колата, до като е студена прехвърля без проблеми....
Та се опитвам да разбера не е ли от ключето ( след като прегледахме изпарителя мембрани и т.н., газовия клапан е наред, смених стъпковото моторче с оригинално такова.....остана ключа....
Има вариант за "АВАРИЙНО" палене на газ, с такъв ключ - двупозиционен на
Ланди-Рензо:
Включваш на контакт, ако
ключа ти е на положение газ и дадеш контакт - на ключа един светодиод почва да мига
даваш на бензин - светва жълтия светодиод
върщаш на газ - зеления свети постоянно
Успех.
Благодаря!!
Колегата по горе също описва този начин на палене, ще опитам вечерта.
Ако колата си пали и работи добре на газ, значи ключето е било проблема за прехвърлянето на режимите....
Благодаря на всички за отговорите още веднъж!
Публикувано: 26 апр 2007, 09:12
от TIN
Всичко работи перфектно, пали на газ като на бензин.....!
Ще я карам така.....!
Ключа е бил проблема!
Публикувано: 26 апр 2007, 10:24
от raicon
TIN написа:Всичко работи перфектно, пали на газ като на бензин.....!
Ще я карам така.....!
Ключа е бил проблема!
Т.е. смени ключа ли ?
Или какво ?
Публикувано: 26 апр 2007, 10:48
от TIN
raicon написа:TIN написа:Всичко работи перфектно, пали на газ като на бензин.....!
Ще я карам така.....!
Ключа е бил проблема!
Т.е. смени ключа ли ?
Или какво ?
Не с този ключ паля направо на газ!
Но тъй като ми изчезва проблема с прехвърлянето, а това се управлява от ключа смятам че той е бил причината!
Update:
Проблема си остава.....колата като загрее не иска да минава на газ!!
Пали на газ, работи, гася опитвам да запаля пак и си пали на бенз...
Не е ключа пробвах с друг такъв......
Държи се по същия начин....
В Пловдив ми отказаха диагностика стара била уредбата ( 95 год)!!!
Нямали софтуер...
Някой да има представа къде има официален представител в БГ на Landi Renco?
Тези в Ямбол работят и в Плд, така че те отпадат....
Помагайте че иначе ще трябва да продам хубавия автомобил...и да го сменя с дизел.....
Скъпо ми е да я карам на бензин.......а ми се налага да минавам 2000-3000км месечно.....
Публикувано: 26 апр 2007, 23:24
от Ianislav
Добре че си се оправил... мен ме заболя 30 лева за ключе дадох, но при мен беше изгоряло релето (когато дам на контакт трябва 5 секунди да подава газ и да изклиучи автоматично), но не изключваше и си взех 3 позиционен отново. майстора каза че няма да е проблем да сложи от твоя тим (с автоматично прехвърляне). Мисля че не би трябвало да имаш проблеми с кабелите ако решиш да сложиш 3 позиционен. Дано успях да ти обясня правилно че...

Публикувано: 27 апр 2007, 08:22
от raicon
TIN написа:raicon написа:TIN написа:Всичко работи перфектно, пали на газ като на бензин.....!
Ще я карам така.....!
Ключа е бил проблема!
Т.е. смени ключа ли ?
Или какво ?
Не с този ключ паля направо на газ!
Но тъй като ми изчезва проблема с прехвърлянето, а това се управлява от ключа смятам че той е бил причината!
Update:
Проблема си остава.....колата като загрее не иска да минава на газ!!
Пали на газ, работи, гася опитвам да запаля пак и си пали на бенз...
Не е ключа пробвах с друг такъв......
Държи се по същия начин....
В Пловдив ми отказаха диагностика стара била уредбата ( 95 год)!!!
Нямали софтуер...
Някой да има представа къде има официален представител в БГ на Landi Renco?
Тези в Ямбол работят и в Плд, така че те отпадат....
Помагайте че иначе ще трябва да продам хубавия автомобил...и да го сменя с дизел.....
Скъпо ми е да я карам на бензин.......а ми се налага да минавам 2000-3000км месечно.....
Kолега, точно в Ямбол е официалния вносител на Ланди-Ренцо
другите са сателити, така че обади им се, и ги попитай по телефона.
http://lrenzo.my.contact.bg/Bulgarian%20Version.htm
Успех.
п.п.
Тея в Пловдив пък са е****и тъпанарите, стара била.... нямам думи

Публикувано: 27 апр 2007, 16:37
от TIN
raicon написа:TIN написа:raicon написа:
Т.е. смени ключа ли ?
Или какво ?
Не с този ключ паля направо на газ!
Но тъй като ми изчезва проблема с прехвърлянето, а това се управлява от ключа смятам че той е бил причината!
Update:
Проблема си остава.....колата като загрее не иска да минава на газ!!
Пали на газ, работи, гася опитвам да запаля пак и си пали на бенз...
Не е ключа пробвах с друг такъв......
Държи се по същия начин....
В Пловдив ми отказаха диагностика стара била уредбата ( 95 год)!!!
Нямали софтуер...
Някой да има представа къде има официален представител в БГ на Landi Renco?
Тези в Ямбол работят и в Плд, така че те отпадат....
Помагайте че иначе ще трябва да продам хубавия автомобил...и да го сменя с дизел.....
Скъпо ми е да я карам на бензин.......а ми се налага да минавам 2000-3000км месечно.....
Kолега, точно в Ямбол е официалния вносител на Ланди-Ренцо
другите са сателити, така че обади им се, и ги попитай по телефона.
http://lrenzo.my.contact.bg/Bulgarian%20Version.htm
Успех.
п.п.
Тея в Пловдив пък са е****и тъпанарите, стара била.... нямам думи

Уредбата тръгна.....имаше халбава връзка....
Благодаря за отговорите на всички......