Страница 1 от 2
Писна ли ви от дебитомери???? И на мен....
Публикувано: 30 апр 2007, 10:05
от noface
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/59/14618_114.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
-----------------------------------------------------------------
Оковах го сега като гръмне направо и филтърна кутия ще трябва да си търся

Публикувано: 30 апр 2007, 10:29
от b2d
A това е какво, ако си правил някакви хибридни джа-джи опиши какво що, че на мен може да ми се наложи да сменям Дебитомера за въздуха (МАФ)
Re: Писна ли ви от дебитомери???? И на мен....
Публикувано: 30 апр 2007, 14:59
от gmivanko
Той си е написал човека
noface написа:...Оковах го сега като гръмне направо и филтърна кутия ще трябва да си търся

Публикувано: 30 апр 2007, 16:05
от venom4o
пич щи кажа какво да направиш.. махни му клапата отвътре и проблема е решен ,но ИЗБИИ ЛАГЕРИТЕ НА КЛАПАТА защото двигателя ще ги избие и се сбогуваш с него после!аз махнах цялото съдържание на дебитомера и като гръмне нямам ядове вече...
Публикувано: 30 апр 2007, 17:48
от cocoff
А, бе, хора, май само аз не разбирам: каква е идеята на това "оковаване" и как гърми дебитомер???
Публикувано: 30 апр 2007, 19:16
от venom4o
гърми когато има проблем със свещите кабелите или с някой от цилиндрите.... Много е неприятно.. Гърми и когато сместа не е в ред..
Публикувано: 30 апр 2007, 20:45
от cocoff
Аааа, ясно

Ама май е по-добре да се реши проблема с
backfire-а, вместо да се опакова целия въздуховод

Публикувано: 30 апр 2007, 22:06
от chains
Е това е една от причините зверски да мразя АГУ - тата - още ми се завива свят като знам колко струва /иначе отлично работещия преди това/ МАФ!
пп: но като гледам фордовите положението май е по-добро /или поне тези дето са с нажежаема жичка/ докато при опел, ауди и фв - там като гръмне наистина става страшно - половин час не ожеш да ги събереш от филтърната кутия /при условие, че от нея има нещо/! На мен на Аудито при една от експлозиите /абе направо яко се изкорках/ така гръмна, че кутията цъфна като майска роза, а от сърцето на дебитомера не бе останало и помен /да вметна въпросния МАФ бе нов на ~ 500км. и то ореиг - направо щях да се разплача/!
Публикувано: 01 май 2007, 00:04
от venom4o
НОв МАФ за моята сиера ми казаха в една фирма 1550 лева и им казах ,че са луди! В бощ не струва повече от 400 лева.. То за 1500 лева ако дам още толкова +отгоре малко ще си купя един чисто нов двигател....
НА мен при една детонация узби капака на дебитомера който беше хванат с няколко рапидки много здраво и сега така съм го направил ,че няма как да мръдне..
Публикувано: 01 май 2007, 10:10
от b2d
Какви са тея 1500лв. бе ти... на Мондеото е 200-250лв. нов ориг. какви ги каза ти. То скоростна кутия на Ауди А8 струва толкова пари (Бошова де) ориг. е 4000лв.
Публикувано: 01 май 2007, 10:28
от venom4o
човек не се бъзикам това ми казаха в една фирма при положение ,че не струва повече от 300-400 лева от Бош ама тия нз кфо си мечтаят...
Публикувано: 01 май 2007, 11:11
от chains
Нищо чудно да е както казва Веномчо - нашите на Мондитата са с нагреваема жичка и са свръх елементарни като производство /и естествено много по-надежни/; докато на по-старите фордове са като при опел и др. марки - механични /доста са сложни и скъпи на ФВ/Ауди е ~ 300-350евро/
Публикувано: 01 май 2007, 11:27
от HACKO
Абе момчета, като искате да карате на газ, не ви трябват никакви дебитомери и други скъпи джаджи от инджекционите. Ако сте сигурни, че зимата колата ви ще запали, от цялата система ви трябва единствено Дроселовата клапа (даже и резервоара може да се махне), ако не намирате си какъвто и да е карбуратор, който да пасне на колектора и проблемите ви са решeни.
Това което съм написал, го мисля СЪВСЕМ СЕРИОЗНО и така бих постъпил ако ТРЯБВА да сложа газова уредба на личния си автомобил.
П.П. Мястото на тази тема е в газовия раздел а не в сериозен раздел, като ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ.
Публикувано: 01 май 2007, 12:15
от doctordre
някой ще ми каже ли с две думи тъй като ми е интересно пък и съм невежа

какъв е тоя дебитомер и какви са проблемите с него

Публикувано: 01 май 2007, 12:39
от HACKO
Дебитомера е устройство, което измерва количеството въздух, което постъпва в д-ля. Информацията от него служи на компютъра да изчисли количеството бензин което да впръска.
Проблема възниква когато се монтира газова уредба. Поради невъзможност от пълна съвместимост между д-ля и универсалната газова уредба, се получава запалване на горивната смес във всмукателния тракт(гърмене). Тъй като повечето дебитомери представляват подвижна клапа свързана с лостова система с потенциометър или клапан, експлозията предизвиква най често непоправими поражения.
И така стигаме до настоящата тема: Сложих си газова уредба за да ми е по-евтино, обаче ми се скапа колата и сега трябва да дам много пари да си я оправя.
ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ПО-СКЪПО !
Публикувано: 01 май 2007, 14:53
от doctordre
ахам, мерси за инфото

значи фактически АГУ-то не се спогажда с тая джаджа
Публикувано: 01 май 2007, 15:32
от HACKO
Горе-долу така, но най-доброто приложение на газта е в кухнята и за отопление през зимата.
Публикувано: 01 май 2007, 18:51
от b2d
Да попитам тъпаците от МП решиха, че не ми ваботи дебитомера макар, че газ няма а не виждам какво може да му е така, че някой да даде идея как да проверя дали работи и другото да кажете, ако не работи какво може да се получи освен да се обърка компа и да харчи повче/по-малко

Други последствия

Аз си мисля, че може да се зачисти и всичко да е тип-топ... И да попитам ангренажниат ремък задължително ли е да се смени на определенни к/м или ако не дава някакви отклонения/смъщения характерени за налагането на смяна да не се пипа

Говориме за оригинален и за кола на 230000км.

Публикувано: 01 май 2007, 20:54
от noface
Амииииии ефтиното излиза скъпо ли??? кое точно наричаш ефтино???
с 40лв изминавам повече от 500км. извън градско и си карам както си искам,в Сф. около 400 са километрите,а ти даже и с твоя мотор 1.4 не можеш и 3/4 от това ....постижение

да направиш.А и нещо много важно от мен да знаеш- всеки може да ми каже да карам да бензин -НО да дойде с мен на бензиностанцията и да плати!!! Мисля ,че всеки си има глава на раменете и може да си смята.Този дебитомер ми е 2-ри за 30000км, и е лепен 3 пъти до сега със силикон за 4лв. и по-малко от час работа. кабели и свещи за тия километри 2 комплекта за 80лв.Ти 80лв колко пъти си ги дал повече от мен за бензин за тия въпросни 30 000км???

Публикувано: 01 май 2007, 21:05
от HACKO
Ремъка се сменя на определени километри независимо от състоянието му.Относно дебитомера на тези километри може да се е скапал от много други причини- най-елементарната е износване.