Страница 1 от 1

АГУ ИЛИ МЕТАН ТОВА Е ВЪПРОСА :?:

Публикувано: 04 май 2007, 20:37
от b2d
Значи замислих се да слагам нещо от двете, че с тоя бензин 2.20лв. може и да е добре да имам нещо такова в колата... иначе си карам само с Рейсинг-а та мисълта ми е дайте отзиви и мнения за двата вариянта и цени и сервизи в София + предимства и недостатъци... Четяйки за АГУ-тата взех да оставам с впечатление, че дори подобрявали работата на двг и удължавали живота му... А :?: :roll: Ако е хубава у-та... може и да не падне мощността на едно приятелче на старата му примера нисан (сега е с А6) му вървеше колата повече на ГАЗ от колкото на Бензин СЕРИОЗНО :shock: Карал съм я и от опит...

Публикувано: 04 май 2007, 20:56
от doctordre
аз съм за газта, на метана доколкото съм чувал са доста големи бутилките пък и малко сложна е работата със зареждането :? да не говорим за цената, според мен метана няма да се наложи като алтернативно гориво, газта си е лидер :lol:

Публикувано: 04 май 2007, 21:49
от b2d
Ok Може би е така предложения за добри АГУ-та и място/цена на поставяне :?:

Публикувано: 04 май 2007, 22:21
от Ianislav
Според мен по добре газ. За мощноста не съм съгласен..специално при мен де (както и при почти всички коли) пада значително, но за сметка на това ляга доста евтино. при метана бутилките искат доста повече пространство в колата, а в зависимост колко голяма бутилка ще сложиш ще има нужда и от подсилване на задницата (амортисьори, пружини и т.н. излишни разходи). Метановата уредба е доста по скъпа. Дано съм ти помогнал с избора :)

Публикувано: 04 май 2007, 22:59
от sharo_baro
миналиа месец си сложих газова инжекциа
много сам доволен добре варви
1200 лева

Публикувано: 04 май 2007, 23:01
от Ianislav
Те пълните инжекциони са по скъпи иначе свясна италианска за моно е около 400-500 лв

Публикувано: 04 май 2007, 23:33
от doctordre
при хубав газов инжекцион почти няма разлика във вървенето

Публикувано: 05 май 2007, 13:23
от S@sel@
ГАЗЗЗ!
поне за мене това е отговора- има ги по-често газостанциите. дори и при пътувания извън страната се намират. Да си призная за метан станции не съм гледал много, но не помна да съм виждал.

Публикувано: 07 май 2007, 11:09
от Атанас
Гласувах за метан.
Една мацка, член на незнм каква си асоциация ми каза (преди няколко седмици), че в Германия имало директива до 2010 година 10% от колите да бъдели на метан. Имам някакъв поглед върху нещата и затова се включвам :)
CNG уредба като уредба не е много по-скъпа от тази за LPG. Скъпа е бутилката. Ако не ме лъже паметта (по-късно ще погледна) 40l бутилка тежи към 40kg, събира 7kg CNG при налягане 200 атмосфери и струва към 400лв.
В зависимост от обема на двигателя разхода градско е 5-7кг/100км.
1кг метан струва около 1лв.
Всеки сам може да си направи сметка за икономическия ефект от цялата работа.

Публикувано: 07 май 2007, 14:17
от EscortMK51.3
при мене ескорта (1.3) на газ градско ми вади разход от около 10-11-12, зависи как го карам, но разликата се усеща само на баирите ! иначе на равно разлика в мошноста м/у газ и бензин няма...а и сега съм с ОМВ Super100 :)

а колкото до вредите, тази която усещам най-много в момента е че ми гние изпускателната си стема и то доста здраво...

Публикувано: 11 май 2007, 22:18
от jojo
виж сега всеки избира.може би газта си е по подходяща,бутилките са по евтини по лесна подръжка,на много места я има и извън България по4ти на всяка по голяма бензиностанция има колонка за газ.Тук цената на газта в момента варира 0.90-1.00лв за 1л.метановата уредба е доста по скъпа много по тежка,дори мога да твърдя по опасна.че и двете са отрови няма грешка но метана е по тежък и дори съм виждал някой хора се задушават от него.Ако на ден въртиш по и над 400км метановата ти е по изгодно,но ако изминаваш на ден до 100-200км на газ е по удачно.това все пак е лично мнение избора си е твой

Публикувано: 15 май 2007, 13:32
от acj
Газ (пропан-бутан) е най удачно в универсалния случай. Газостанции бол навсякъде

Метан става ако си такси в София и се въртят много километри та да има смисъл от допълнителната икономия. Иначе из страната де метан на всеки 150-200 километра.

Все пак прилагам някои мои сравнителни сметки бензин-газ-метан, като съм използвал технически данни за разход на двигатили на Опел, поради това че предлагат фабричен вариант метан и оттам може да се направи по-достоверно сравнение.

Вижте таблицата:
(коригирана за цени - бензин 2 лв./л., газ 0.9 лв./л., метан 1 лв./кг.)

Метана е по-изгоден!

Публикувано: 26 май 2007, 11:14
от TheWizard
Ако изминавате по над 20 000км годишно е много по-на сметка да си купите метанова уредба, ако смятате да не карате по толкова вземете АГУ.

100 км с бензин на градско в София с моя форд ми стува 20лв

100 км с АГУ на градско в София - 11-12лв максимум

100 км на метан градско - 6лв

Това е простата сметка въпроса е дали смяташ да караш много километри тази кола за да и сложиш метан и да си се возиш за без пари.

Публикувано: 26 май 2007, 12:00
от traqn_savov
Атанас написа:Гласувах за метан.
Една мацка, член на незнм каква си асоциация ми каза (преди няколко седмици), че в Германия имало директива до 2010 година 10% от колите да бъдели на метан. Имам някакъв поглед върху нещата и затова се включвам :)
CNG уредба като уредба не е много по-скъпа от тази за LPG. Скъпа е бутилката. Ако не ме лъже паметта (по-късно ще погледна) 40l бутилка тежи към 40kg, събира 7kg CNG при налягане 200 атмосфери и струва към 400лв.
В зависимост от обема на двигателя разхода градско е 5-7кг/100км.
1кг метан струва около 1лв.
Всеки сам може да си направи сметка за икономическия ефект от цялата работа.
Да на запад силово ще ги наложат...

България е изпреварила европа с близо 10 години в това одношение, вече изградена инфра структора..