Форд търси спасителен пояс в Европа
- steff72
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 23 апр 2008, 10:09
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i Ghia 97" Combi
- Местоположение: Казанлък
- Status: Извън линия
Форд търси спасителен пояс в Европа
Форд търси спасителен пояс в Европа
Второто тримесечие - най-лошото в историята на компанията
понеделник, 28 юли 2008 Диърборн
Иконата на американското автомобилостроене Форд (Ford Motor Co.) страда от липса на налични средства и оцеляването й е несигурно, затова компанията ще опита да внесе някои от успешните си решения от Европа, съобщава Асошиейтед прес.
В края на миналата седмица компанията съобщи, че е отчела най-лошото тримесечие в историята си и обяви план да пусне на американския пазар шест малки икономични коли, които произвежда в Европа. В Северна Америка Форд отчита загуби за милиарди долари от производството на камиони.
През миналата година компанията загуби близо 11 млрд. д. от наличните си резерви, а през второто тримесечие на 2008 г. излезе "на червено" с 8,7 млрд. долара.
Форд се опитва да "остане на пистата", като пренасочи производството си от камиони към леки автомобили. Но помощта от Европа няма да дойде до 2010 година. За преоборудването на
американските заводи е необходимо време, а директният внос на автомобили е твърде скъп. Анализаторите на автомобилната индустрия се питат дали компанията има достатъчно налични
средства, за да оцелее дотогава.
Форд от години успешно продава коли в Европа и спечели милиарди от продажбата на камиони в Америка. Но шофьорите в САЩ тази година се отдръпнаха от моделите на Форд заради високите цени на бензина и се насочиха към по-малки автомобили.
Повечето европейски модели ще се правят в Северна Америка: моделът Фиеста - в Мексико, Фокус - в Кентъки и Мичиган, а малкият фургон Транзит Кънект ще се внася от Турция.
Второто тримесечие - най-лошото в историята на компанията
понеделник, 28 юли 2008 Диърборн
Иконата на американското автомобилостроене Форд (Ford Motor Co.) страда от липса на налични средства и оцеляването й е несигурно, затова компанията ще опита да внесе някои от успешните си решения от Европа, съобщава Асошиейтед прес.
В края на миналата седмица компанията съобщи, че е отчела най-лошото тримесечие в историята си и обяви план да пусне на американския пазар шест малки икономични коли, които произвежда в Европа. В Северна Америка Форд отчита загуби за милиарди долари от производството на камиони.
През миналата година компанията загуби близо 11 млрд. д. от наличните си резерви, а през второто тримесечие на 2008 г. излезе "на червено" с 8,7 млрд. долара.
Форд се опитва да "остане на пистата", като пренасочи производството си от камиони към леки автомобили. Но помощта от Европа няма да дойде до 2010 година. За преоборудването на
американските заводи е необходимо време, а директният внос на автомобили е твърде скъп. Анализаторите на автомобилната индустрия се питат дали компанията има достатъчно налични
средства, за да оцелее дотогава.
Форд от години успешно продава коли в Европа и спечели милиарди от продажбата на камиони в Америка. Но шофьорите в САЩ тази година се отдръпнаха от моделите на Форд заради високите цени на бензина и се насочиха към по-малки автомобили.
Повечето европейски модели ще се правят в Северна Америка: моделът Фиеста - в Мексико, Фокус - в Кентъки и Мичиган, а малкият фургон Транзит Кънект ще се внася от Турция.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд търси спасителен пояс в Европа
Тия журналисти...пак са писали за нещо,дето не са виждали и на снимка.Truck не е никакъв камион,а просто по-голям джип.На всеки 10 семейства,поне 5 притежават такова чудо.Техните продажби наистина вървят зле.Съседката ми в щатите точно си беше купила такова фордче,чисто новичко...като му сметнах разхода от галони в литри...излезе нещо към 30/100."Камиони" в европейския смисъл на думата...Форд правят в много ограничени количества.


Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Форд търси спасителен пояс в Европа
Май не само Форд имат този проблем.
Поради залитането към големите коли в САЩ и производителите се бяха ориентирали към този сегмент от пазара.
Вдигането на цените на бензина и падането курса на долара доведе до отлив на клиенти.
Все по-рядко се купуват автомобили с двигатели от 2.5 - 3 литра нагоре и непрекъснато расте търсенето на по-икономични автомобили.
Но няма производствени мощности, които да задоволят търсенето. Преустройването на заводите ще отнеме от една до три години и милярди долари.
Ако Форд не почнат да внасят от Европа, за да задържат пазара си в САЩ след 3 години ще стане история в Щатите.
Поради залитането към големите коли в САЩ и производителите се бяха ориентирали към този сегмент от пазара.
Вдигането на цените на бензина и падането курса на долара доведе до отлив на клиенти.
Все по-рядко се купуват автомобили с двигатели от 2.5 - 3 литра нагоре и непрекъснато расте търсенето на по-икономични автомобили.
Но няма производствени мощности, които да задоволят търсенето. Преустройването на заводите ще отнеме от една до три години и милярди долари.
Ако Форд не почнат да внасят от Европа, за да задържат пазара си в САЩ след 3 години ще стане история в Щатите.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд търси спасителен пояс в Европа
В щатите...ще си говорим за икономия когато се разкарат такситата Грант Маркиз на Меркюри.Нормалния бакшиш по източния бряг е с мотор от 3.0 нагоре.Грант Маркиз май беше 5-литров V-8...към 250 коня.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта