Ford Focus минава на три цилиндъра
- <StarDust>
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 14 яну 2011, 10:34
- Модел на автомобила: Focus Zetec-E 1.8 1998
- Status: Извън линия
Ford Focus минава на три цилиндъра
Компанията Ford продължава плановата трансформация на своята двигателна гама и сега на смяна на популярния 1.6-литров атмосферен четирицилиндров мотор дойде еднолитров трицилиндров агрегат. Става дума за новата разработка на Ford, която е част от семейството EcoBoost.
Този агрегат ще започне да се монтира на новия Focus още от следващия месец. Трицилиндровото двигателче не претендира за спортен нрав, но според инженерите на компанията за тази цел е предназначен вече познатия от Focus 1.6-литров EcoBoost с мощ 182 к.с.
Трицилиндровото моторче ще се предлага в две мощностни характеристики - 105 и 125 к.с. Най-голямото им предимство е, че са изключително екологични е икономични. По-мощната версия, тази притежаваща 125 коня, ще харчи по-малко от пет литра на сто километра пробег в смесен цикъл на движение.
Иначе конструктивно трицилиндровото моторче е значително по-сложно от досегашния 1.6-литров атмосферен двигател, но предвид тенденциите за намаляване на обем за сметка на турбо компресори явно ще наложи и тези двигатели.
http://www.youtube.com/watch?v=vQH9B9rs ... r_embedded
Информацията е актуална от 31 Януари.
Много ми хареса видеото

Този агрегат ще започне да се монтира на новия Focus още от следващия месец. Трицилиндровото двигателче не претендира за спортен нрав, но според инженерите на компанията за тази цел е предназначен вече познатия от Focus 1.6-литров EcoBoost с мощ 182 к.с.
Трицилиндровото моторче ще се предлага в две мощностни характеристики - 105 и 125 к.с. Най-голямото им предимство е, че са изключително екологични е икономични. По-мощната версия, тази притежаваща 125 коня, ще харчи по-малко от пет литра на сто километра пробег в смесен цикъл на движение.
Иначе конструктивно трицилиндровото моторче е значително по-сложно от досегашния 1.6-литров атмосферен двигател, но предвид тенденциите за намаляване на обем за сметка на турбо компресори явно ще наложи и тези двигатели.
http://www.youtube.com/watch?v=vQH9B9rs ... r_embedded
Информацията е актуална от 31 Януари.
Много ми хареса видеото


...и някой бе написал: "Факт е че возих 5 момичета във форда после в бмвто и всички казаха форда ми е по готин от бмвто!!! После гъзетата ми тръгват да свалят мацки с умрелите си е36ци! Абе слезте на земята бе хора!!!"
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра


- <StarDust>
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 14 яну 2011, 10:34
- Модел на автомобила: Focus Zetec-E 1.8 1998
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
"Производството на първия Focus с 1,0 литров EcoBoost двигател е важен момент за Ford",каза Стивън Одел,председател и изпълнителен директор на Ford-Европа.
"Разработвайки толкова малък и икономичен двигател,който едновременно с това осигурява добре мощност и удоволствие от управлението в автомобил с размера на Focus,изглеждаше невъзможно само допреди няколко години."
Новия EcoBoost двигател се произвежда в завода на Ford в Кьолн,Германия,където Ford са инвестирали за нова високо-технологична линия 134 млн. евро.По-късно през годината агрегатът ще се произвежда и в Крайова,Румъния.Капацитетът на производството в Европа може да достигне 700 000 двигателя годишно.
1.0 литровия EcoBoost двигател е разработен от специалисти на Ford от цяла Европа включително инженери от Европейския изследователски и инженерен център в Аахен,Германия и от Техническия център в Дънтан,Великобритания.
Страшна карта извадиха инженерите от Ford
Много се радвам че развиват все повече и повече марката и в частност Focus

"Разработвайки толкова малък и икономичен двигател,който едновременно с това осигурява добре мощност и удоволствие от управлението в автомобил с размера на Focus,изглеждаше невъзможно само допреди няколко години."
Новия EcoBoost двигател се произвежда в завода на Ford в Кьолн,Германия,където Ford са инвестирали за нова високо-технологична линия 134 млн. евро.По-късно през годината агрегатът ще се произвежда и в Крайова,Румъния.Капацитетът на производството в Европа може да достигне 700 000 двигателя годишно.
1.0 литровия EcoBoost двигател е разработен от специалисти на Ford от цяла Европа включително инженери от Европейския изследователски и инженерен център в Аахен,Германия и от Техническия център в Дънтан,Великобритания.
Страшна карта извадиха инженерите от Ford




...и някой бе написал: "Факт е че возих 5 момичета във форда после в бмвто и всички казаха форда ми е по готин от бмвто!!! После гъзетата ми тръгват да свалят мацки с умрелите си е36ци! Абе слезте на земята бе хора!!!"
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 10 фев 2012, 19:04
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Офф писна ми от тези малолитражни форсирани моторчета с живот по 100 000 км. Те хората са го казали - колкото е по-голям мотора, толкова му е по-дълъг живота.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Ама пък по рядко посещаваш бензиностанцията и ти е леко на джобаpetiapee написа:Офф писна ми от тези малолитражни форсирани моторчета...

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Да направят моста и може да отидем на една разходка до Крайова! Само 90 км са и пътя е по-хубав от този до Монтана, а разстоянието е същото. 
От гледна точка на Видин!


От гледна точка на Видин!


- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
petiapee написа:Офф писна ми от тези малолитражни форсирани моторчета с живот по 100 000 км. Те хората са го казали - колкото е по-голям мотора, толкова му е по-дълъг живота.
E kak пък разбра че живота им е по 100 000км ??? Я отрежи един cosworth двигател 2 литра и 220 коня на половина и се получава 1000 кубика (110 кс.) или в случая са изкарали 120 . 100 % след 3-4 години като почнат да ги вкарват втора употреба към бг ще са на по 200 и кусур и пак ще бачкат. Всичко е в потдръжката
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Те и дизелите са с турбо, пък виж как изкарват по 300-400 хил. км.
Може би неприятният момент е в маслото, което ще се ползва и няма да може да се сипва М10, както прави колегата ми на Ескорта.
Може би неприятният момент е в маслото, което ще се ползва и няма да може да се сипва М10, както прави колегата ми на Ескорта.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Колега, чудно ми е след като Фордовете вече ще издържат 100 000 км, защо в бъдеще ще се ползват само турбо мотори? Я малко се замисли и пак. Какъв ти е проблема с турбото? Нови материали, нови технологии, нови нова електроника. Все на едно място ли ще стоим? Ами да се върнем към еднокамерните карбуратори, че двукамерните по-сложни.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Ford Focus 1.0 EcoBoost постави 16 световни рекорда за скорост

Всички рекорди са обект на хомологациите на ФИА в категория В (серийно производствени автомобили), Група 1 (4-тактов двигател), Клас 5 (двигатели между 850-1000 куб.см).

http://www.automedia.bg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Всички рекорди са обект на хомологациите на ФИА в категория В (серийно производствени автомобили), Група 1 (4-тактов двигател), Клас 5 (двигатели между 850-1000 куб.см).

http://www.automedia.bg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
много ясно че ще поставя рекорди като го сравняват с простичките 1-литрови 4 цилиндрови атмосферки а той е натъпкан с електроника, турбини и други красотиmadboy написа:Ford Focus 1.0 EcoBoost постави 16 световни рекорда за скорост
Всички рекорди са обект на хомологациите на ФИА в категория В (серийно производствени автомобили), Група 1 (4-тактов двигател), Клас 5 (двигатели между 850-1000 куб.см).
http://www.automedia.bg
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Че останалите коли не са натъпкани с електроника и хай-тек бъзикни ли?? Изглежда предпочиташ стар голям тулуп в коша с голям разход и малко коне и си против нови технологии и всичко което следва автоматично от тях, не налагай така остро мнението сиjlpetkov написа:много ясно че ще поставя рекорди като го сравняват с простичките 1-литрови 4 цилиндрови атмосферки а той е натъпкан с електроника, турбини и други красотиmadboy написа:Ford Focus 1.0 EcoBoost постави 16 световни рекорда за скорост
Всички рекорди са обект на хомологациите на ФИА в категория В (серийно производствени автомобили), Група 1 (4-тактов двигател), Клас 5 (двигатели между 850-1000 куб.см).
http://www.automedia.bg

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Maikal
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 12 май 2007, 16:36
- Модел на автомобила:
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000 - Местоположение: Велико Търново / Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Мен тази работа от слаб двигател да вадиш такава сила ми се струва, че няма да има продажба от Германия към България за "втори / трети / т.н. живот".
Ако изкара 300 000 км добре ще е, но ми се струва непосилна задача, дано да съм с погрешно мнение де ...
Ако изкара 300 000 км добре ще е, но ми се струва непосилна задача, дано да съм с погрешно мнение де ...
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Не виждам защо ревете толкова.Така или иначе на нас западняците ни пращат колите си малко преди основен ремонт, поне ще ремонтираме 3 вместо 4 цилиндъра , може да се окаже по -изгодно 

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Аз пък предлагам да не спорим. Нека да кътаме парички и след като тест драйвърите (на нови и не толкова нови хай тек малолитражки) се опарят да си купим това което е оцеляло на пътя.
Ето затова например аз джиткам атмосферни бензинки на газ а дизеловите тест драйвъри страдат...
Ето затова например аз джиткам атмосферни бензинки на газ а дизеловите тест драйвъри страдат...
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus минава на три цилиндъра
Викаш...тя и твоята работи на 3 цилиндъра, та си готов за новото поколение мотори...преди повече от 20 години и аз карах разни дву и трицилиндрови возила като...ЗиЛ 130 и тем подобни. Наистина, че и така вървят, само дето стигаше до 100 л/100 км разход. Рекорд за 3-те му от 8-те я работещи, я не работещи цилиндри. като ви чета мненията си представям, как аз съм доволен от това, което имам, ама как ми се ще да карам онова, което другите имат в повече от менTED написа:Аз пък предлагам да не спорим. Нека да кътаме парички и след като тест драйвърите (на нови и не толкова нови хай тек малолитражки) се опарят да си купим това което е оцеляло на пътя.
Ето затова например аз джиткам атмосферни бензинки на газ а дизеловите тест драйвъри страдат...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта