Честита нова Fiesta!
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Стандартно оборудване базов модел:
Ambiente
Сигурност и безопасност
• ABS + ЕВА система за подпомагане на аварийно спиране
• Задействане на аварийните светлини при екстремно спиране
• Централно заключване
• PATS пасивна защита срещу кражба (имобилайзер)
• Високо разположена стоп светлина
• Предни въздушни възглавници за водача и пътника до него
• 3-точкови предпазни колани за всички места, предните с регулиране по височина, предварително пиронатягане, ограничители на натоварването и сигнал. за поставяне с датчик в пасаж.седалка
• Регулируеми по височина предни и задни подглавници (2+2)
• ISOFIX точки за закрепване на детски седалки
• Заключване за деца на задните вратите (само за 5 врати)
Екстериор
• Предна и задна броня в цвета на купето
• Ръкохватки на вратите – черни, на багажника – в цвета на купето
• Заден спойлер в цвета на купето
• Тонирани стъкла
• Ел. Регулириеми странични огледала – черни
• Вградени в огледалата странични мигачи
• 14” стоманени джанти с тасове с гуми 175/65 R14
• Двойно-оптични фарове (Н7) с тъмни гнезда
Удобство и функционалност
• Волан с регилиране по височина и дължина
• EPAS електрическо сервоуправление
• Ел. регулиране на фаровете по височина
• Напомняне за забравени светлини
• Фарове с функция „Изпрати ме до вкъщи”
• Интервални предни чистачки с отчитане на скоростта
• Задна чистачка с умивател и автоматично задействане при заден ход
• Радио-CD/MP3 с 2 тонколони, 2-редов дисплей
• Комплект за ремонтиране на спукана гума
• Осветление в багажника
• Система за студен старт -25С
Интериор
• Джоб в гърба на шофьорската седалка
• Сенници за шофьора и пасажера
• Осветление над главите отпред с театрално притъмняване
• Разделена сгъваема облегалка на задната седалка
• Дигитален часовник
• Оборотомер
• 2 поставки за чаши
Ambiente
Сигурност и безопасност
• ABS + ЕВА система за подпомагане на аварийно спиране
• Задействане на аварийните светлини при екстремно спиране
• Централно заключване
• PATS пасивна защита срещу кражба (имобилайзер)
• Високо разположена стоп светлина
• Предни въздушни възглавници за водача и пътника до него
• 3-точкови предпазни колани за всички места, предните с регулиране по височина, предварително пиронатягане, ограничители на натоварването и сигнал. за поставяне с датчик в пасаж.седалка
• Регулируеми по височина предни и задни подглавници (2+2)
• ISOFIX точки за закрепване на детски седалки
• Заключване за деца на задните вратите (само за 5 врати)
Екстериор
• Предна и задна броня в цвета на купето
• Ръкохватки на вратите – черни, на багажника – в цвета на купето
• Заден спойлер в цвета на купето
• Тонирани стъкла
• Ел. Регулириеми странични огледала – черни
• Вградени в огледалата странични мигачи
• 14” стоманени джанти с тасове с гуми 175/65 R14
• Двойно-оптични фарове (Н7) с тъмни гнезда
Удобство и функционалност
• Волан с регилиране по височина и дължина
• EPAS електрическо сервоуправление
• Ел. регулиране на фаровете по височина
• Напомняне за забравени светлини
• Фарове с функция „Изпрати ме до вкъщи”
• Интервални предни чистачки с отчитане на скоростта
• Задна чистачка с умивател и автоматично задействане при заден ход
• Радио-CD/MP3 с 2 тонколони, 2-редов дисплей
• Комплект за ремонтиране на спукана гума
• Осветление в багажника
• Система за студен старт -25С
Интериор
• Джоб в гърба на шофьорската седалка
• Сенници за шофьора и пасажера
• Осветление над главите отпред с театрално притъмняване
• Разделена сгъваема облегалка на задната седалка
• Дигитален часовник
• Оборотомер
• 2 поставки за чаши
Ford. Feel the difference
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Един интересен тест на новата фиеста
http://www.youtube.com/watch?v=u_ab6i3l ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=u_ab6i3l ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Ето и втората част! До сега не съм виждал подобен тест на Топ Гиър с друга кола.
http://www.youtube.com/watch?v=syD-h-vfvlQ&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=syD-h-vfvlQ&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
chaosdd написа:.............
Почти нацелиха вкуса ми, браво! Жалко, че няма резервно колело, но не е болка за умиране, защото ще го взема от старата

Всъщност, ESP бих си взел, само ако може да се изключва. Някой знае ли, дали се изключва? Това радио ще го изтръгна с жиците и ще си сложа качествена уредба! Язък, дето съм давал пари за него!
Имам чувството, че тия от Форд изобщо не могат да мислят, що се отнася до изискванията на клиентите. Аз като техен клиент, бих искал още по-спортно окачване, а не това мекото, дето по всичко личи, че е по-подходящо за Ситроен! Искам и изключващо се ESP, подгряване на предното стъкло и огледалата. Или...Другият вариант е, ниска базова цена от 15000 лева, както на предната Фиеста и да си избирам останалото! Това радио ме човърка много яко, по дяволите!!!!
Последна промяна от kEFi на 09 яну 2009, 09:29, променено общо 1 път.
Причина: премахнат огромен цитат
Причина: премахнат огромен цитат
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Това е шоу, а не тест. Поне една обиколка за време да бяха направили с Фиестата! Ето там ще си проличи, дали става или не!pantata написа:Един интересен тест на новата фиеста![]()
http://www.youtube.com/watch?v=u_ab6i3l ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Чудя се нещо все пак. Фиестата е много добра кола, но защо има поне по една по-добра от нея в някое отношение? Ако седнеш да правиш драг, все ще се намери някой с по-добър мотор от твоя. Ако се състезаваш за икономичност, ще се появи друг. Ако отидеш в планината, някакъв скапан СЕАТ няма да ти даде да си поемеш дъх. Ако се фукаш с пространството, ще се намери някоя А-класа или Хонда, дето ще ти затвори устата. Мислиш си, че спирачките ти са най-добри? да, ама не! Отзад са барабанни от миналия век! Фаровете светели добре? Ами замисли се само, колко по-модерни има от твоите и то при някои конкуренти! Возела най-меко? Дааааааааа, ще се изфукаш пред гаджето!
И малко страни от темата. Четох тест, между Фокус, Астра и новия Голф VI. Фокусът е заложил на спорта, Астрата на комфорта, но Голфът може и двете неща по-добре! Направо потънах вдън земя, като го прочетох!
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
За ImpossibleMan:
Базовият модел не е оборудван специално съгласно твоите изисквания. Клиентите са милиони. Освен това, обикновено най-продавани са моделите от средата на гамата.
Резервнвата гума скоро ще е отживелица. Липсата и освен място, спестява и тегло, разход на гориво, емисии на СО2. Не казвам, че е най-доброто за България, но колите не се проектират специално за тук.
Не бих нарекъл оскъдно такова оборудване при условие, че в някои от базовите модели в този клас нямат даже серво, камо ли централно, ел. огледала, CD/MP3 и ABS.
ESP е ценна опция, но никъде не е стандарт в класа. Ако се гони достъпна цена и не е необходим на много клиенти, няма защо да се оскъпява автомобила.
Борд компютър има стандартно в следващо ниво на оборудване.
Подгряване на челното стъкло допреди 1 години нямаше и в Мерцедес дори като опция.
Допотопните т.нар. стандартни CD-та от щандовете на Метро са безвъвзвратна отживелица. Не разбирам защо можеш да предпочетеш такова неподхождащо на нищо кичозно чудо с дребни шарени бутони, пред заводската аудиосистема ба Fiesta, която е на изключително ниво (виж снимката). Управление от волана, голям дисплей, удобни, големи интуитивни бутони, огромни възможности, вкл. USB вход, AUX, Bluetooth хендсфри с гласови команди на климатика, телефона, аудиото и дори stream-ване на музика брез Bluetooth.
Не е вярно, че Fiesta не е най-добра в нищо. Тя е просто най-добрия автомбил в класа в момента с голяма преднина.
Например преминаването през завои: Важна е далеч не само абсолютната скорост, с която може да се справи даден автомбил. Важна е сигурността и усещането, с което го прави, обратната връзка, предвидимостта и пр. А в това удоволствие от шофирането като цяло, Ford e N1 във всеки сегмент от Focus 1 насам.
За барабанните спирачки, търсиш под вола теле. Всички са с такива, много по-важна е ефективността на системата, а Fiesta има отлични спирачки. Задните са 5 пъти по-малко натоварени от предните, а барабаните спестяват и тегло и експлоатационни разходи.
Това за Golf 6 сигурно в някое немско списание. Убеден съм, че е много добър, но съм и убеден че Focus е по-добър за шофиране, въпреки че е на 4 години.
Отплеснах се май.
Базовият модел не е оборудван специално съгласно твоите изисквания. Клиентите са милиони. Освен това, обикновено най-продавани са моделите от средата на гамата.
Резервнвата гума скоро ще е отживелица. Липсата и освен място, спестява и тегло, разход на гориво, емисии на СО2. Не казвам, че е най-доброто за България, но колите не се проектират специално за тук.
Не бих нарекъл оскъдно такова оборудване при условие, че в някои от базовите модели в този клас нямат даже серво, камо ли централно, ел. огледала, CD/MP3 и ABS.
ESP е ценна опция, но никъде не е стандарт в класа. Ако се гони достъпна цена и не е необходим на много клиенти, няма защо да се оскъпява автомобила.
Борд компютър има стандартно в следващо ниво на оборудване.
Подгряване на челното стъкло допреди 1 години нямаше и в Мерцедес дори като опция.
Допотопните т.нар. стандартни CD-та от щандовете на Метро са безвъвзвратна отживелица. Не разбирам защо можеш да предпочетеш такова неподхождащо на нищо кичозно чудо с дребни шарени бутони, пред заводската аудиосистема ба Fiesta, която е на изключително ниво (виж снимката). Управление от волана, голям дисплей, удобни, големи интуитивни бутони, огромни възможности, вкл. USB вход, AUX, Bluetooth хендсфри с гласови команди на климатика, телефона, аудиото и дори stream-ване на музика брез Bluetooth.
Не е вярно, че Fiesta не е най-добра в нищо. Тя е просто най-добрия автомбил в класа в момента с голяма преднина.
Например преминаването през завои: Важна е далеч не само абсолютната скорост, с която може да се справи даден автомбил. Важна е сигурността и усещането, с което го прави, обратната връзка, предвидимостта и пр. А в това удоволствие от шофирането като цяло, Ford e N1 във всеки сегмент от Focus 1 насам.
За барабанните спирачки, търсиш под вола теле. Всички са с такива, много по-важна е ефективността на системата, а Fiesta има отлични спирачки. Задните са 5 пъти по-малко натоварени от предните, а барабаните спестяват и тегло и експлоатационни разходи.
Това за Golf 6 сигурно в някое немско списание. Убеден съм, че е много добър, но съм и убеден че Focus е по-добър за шофиране, въпреки че е на 4 години.
Отплеснах се май.
Ford. Feel the difference
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Добри доводи, но аз гледам от моята гледна точка. За ESP не си прав. Уж затягаме ситуацията с безопасното движение, а не обръщаме внимание на първоизточника за проблемите - сигурността на автомобилите ни. Едно ESP би могло да спести поне половината от всекидневните катастрофи в Котленския проход да кажем. Едно отопляемо челно стъкло, ще ни даде през зимата отлична видимост за няколко минути само. Това ще спести и 15 минутното подгряване на място, докато не се размрази дебелия лед, останал след вечерния престой. Еди отопляеми огледала, ще ни дадат видимост!!! Колко от вас, тръгвайки през зимата, обръщат сериозно внимание на замръзналите си странични огледала? И как се чисти това огледало със стъргалката? За аудиосистемата... Първо, не всеки обича да шофира на музика. Второ, музиката е опасна за движението. И трето, какво ще правя с базовите две колони? Фиеста претендира, че е световен автомобил, но в третия свят, какъвто сме и ние, гледат да минат по-тънко. Все пак, третият свят не е малък. Китай, Русия, Източна Европа, Южна америка...Ако говорим, че това е оборудването само за Европа, то нека се замислим пак, какво искаме да направим близките години. Това е, да намалим броя на загиналите по пътищата! От тая гледна точка, замяната на радиоточката с ESP е оправдана! Да, не навсякъде в Европа е люта зима, но защо има стандартно подгрявано задно стъкло от десетки години, а няма предно? И защо толкова просто нещо, като подгряване на огледалата да е екстра? Всъщност, не знам, дали е екстра, защото е логично да върви с ел.огледалата. А като говорим за сигурност, една задължителна екстра е климатика! Климатикът е най-важната част за сигурност през лятото!
Всъщност, критикувам Форд, защото са сложили ненужна аудиосистема, вместо ESP. За другото, иди дойди. Но ако махнат радиото и сложат ESP, ще получат и много по-високи оценки от журналистите. А това не е малко, защото в Европа се четат списания, за разлика от у нас. И каквото напишат и кажат в списанията и телевизията, такова ще бъде и в ума на европейците, които искат да си вземат нова кола. А когато една кола се критикува, заради такова дребно нещо като липса на ESP в стандартното оборудване, това се загнездва в ума на хората, като несигурна кола. Да, който иска, ще си поръча ESP, но цената се вдига, а някои конкуренти предлагат тая опция като базова!
Както и да е, дразни ме тая проклета радиоточка, щото не плащаш малко пари за базов модел!
Ти, ако не си потенциален клиент на новата Фиеста, аз съм и имам право да изкажа вижданията си!
Всъщност, критикувам Форд, защото са сложили ненужна аудиосистема, вместо ESP. За другото, иди дойди. Но ако махнат радиото и сложат ESP, ще получат и много по-високи оценки от журналистите. А това не е малко, защото в Европа се четат списания, за разлика от у нас. И каквото напишат и кажат в списанията и телевизията, такова ще бъде и в ума на европейците, които искат да си вземат нова кола. А когато една кола се критикува, заради такова дребно нещо като липса на ESP в стандартното оборудване, това се загнездва в ума на хората, като несигурна кола. Да, който иска, ще си поръча ESP, но цената се вдига, а някои конкуренти предлагат тая опция като базова!
Както и да е, дразни ме тая проклета радиоточка, щото не плащаш малко пари за базов модел!
Ти, ако не си потенциален клиент на новата Фиеста, аз съм и имам право да изкажа вижданията си!
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Да не ме разбереш погрешно!
И аз съм голям привърженик на ESP. Според изследванията, намалява непредизвиканите инциденти с мин. 40%.
Особено важно е за малките автомобили, чиито шофьори често са по-млади и неопитни.
Бързам да те ускопоя: след около 3 г. ще е задължително в ЕС (както стана ABS например).
Все пак е въпрос на цена (наприемр при сделки за стотици автомобили, всеки лев е от значение, ако не се изисква си излишно неконкурентноспособен).
Иначе си съвсем прав. Разбира се, винаги можеш да си го поръчаш като опция.
И аз съм голям привърженик на ESP. Според изследванията, намалява непредизвиканите инциденти с мин. 40%.
Особено важно е за малките автомобили, чиито шофьори често са по-млади и неопитни.
Бързам да те ускопоя: след около 3 г. ще е задължително в ЕС (както стана ABS например).
Все пак е въпрос на цена (наприемр при сделки за стотици автомобили, всеки лев е от значение, ако не се изисква си излишно неконкурентноспособен).
Иначе си съвсем прав. Разбира се, винаги можеш да си го поръчаш като опция.
Ford. Feel the difference
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Днес я видях в Търновското Мото-Пфое. Зелен металик с доста екстрички. Цена около 25 хил. лв. По хубаво изглежда на живо отколкото на снимките. Единствено багажника не ми хареса - много малък и с доста висок борд. Но какво да се прави страхотният дизайн изисква жертви.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Багажника е 295 литра - сред най-големите в класа, една идея по-голям от на старата.
Прав си за прага, въз-височък е, но това е бял кахър.
Прав си за прага, въз-височък е, но това е бял кахър.
Ford. Feel the difference
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Да, бял кахър е. Дано поне са направили задната врата да се отваря по-нависоко, че на старата Фиеста, главата ми почти опира. Някои искат нисък борд на багажника, аз искам висока врата. Е, може би , малко ще се затрудня, като качвам материала за ракията, но най-често в багажника хвърлям препарата за почистване на стъклатаchaosdd написа:Багажника е 295 литра - сред най-големите в класа, една идея по-голям от на старата.
Прав си за прага, въз-височък е, но това е бял кахър.

-
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Мога да споделя впечатления от тест-драйв-а! Окачването е фантастично - не прилича на нищо в класа си! Имам Голф 4 като автомобил и това е много, много по-добро!
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Колега, ще сменяш ли Голфа? Всъщност, аз предпочитам и моята Фиеста 2006 пред Голф 4 

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
ImpossibleMan написа:Колега, ще сменяш ли Голфа? Всъщност, аз предпочитам и моята Фиеста 2006 пред Голф 4

-
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
То е ясно, че ще го сменям, но не знам къде изчезна темата от Продава се?petkoff_pl написа:ImpossibleMan написа:Колега, ще сменяш ли Голфа? Всъщност, аз предпочитам и моята Фиеста 2006 пред Голф 4Явно не четеш другите раздели

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Там е отишла темата.angel.krasimirov написа:То е ясно, че ще го сменям, но не знам къде изчезна темата от Продава се?petkoff_pl написа:ImpossibleMan написа:Колега, ще сменяш ли Голфа? Всъщност, аз предпочитам и моята Фиеста 2006 пред Голф 4Явно не четеш другите раздели
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 80&t=24868" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
В раздела купувам/продавам има павила
-
- Status: Извън линия
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
Дай да видим тази оферта, плс.angel.krasimirov написа:Съжалявам, но просто не се въздържах и я пускам... а и серийно има ESP в България това е една от многото грешки в ценовата оферта...
Красота...
Последна промяна от kEFi на 09 яну 2009, 09:27, променено общо 1 път.
Причина: премахната снимка от цитат
Причина: премахната снимка от цитат
Ford. Feel the difference
- vladeto
- потребител
- Мнения: 192
- Регистриран: 04 юли 2007, 08:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mark 2, 1.6 D Finesse, 1987...
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Честита нова Fiesta!
мдам...а по Гърция се прескачат тия Фиести...тук една не съм видял...



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта