Франкфурт 2011 - Ford Focus ST
Публикувано: 15 сеп 2011, 15:21
За първи път и в комби версия.
Новият Ford Focus ST, който за първи път ще се предлага и във версия комби, бе официално представен на автомобилното изложение във Франкфурт. Моделът ще стартира продажбите си през 2012 година, като ще се предлага в над 40 страни на шест континента.
Очаквано ST-версията на Ford Focus получава отличителен бодикит. Той включва редица аеродинамични елементи, които подсказват за динамичните възможности на колата. Радиаторната решетка е по-голяма и има агресивен дизайн, задната броня е с интегриран дифузер, изпускателната система е централно разположена, поставен е спойлер, нови прагове, отличителни 18-инчови джанти и други. В салона са налични спортни седалки Recaro, спортни педали и спортен волан.
Под капака на Ford Focus ST работи 2.0-литров четирицилиндров двигател с принудително пълнене, който генерира 250 к.с. и 360 Нм. Двигателят демонстрира с 20% по-добра икономия на гориво, сравнен с предшественикът си - 2.5-литровия агрегат с пет цилиндъра, но от Ford все още не са съобщили динамичните му възможности.




Новият Ford Focus ST, който за първи път ще се предлага и във версия комби, бе официално представен на автомобилното изложение във Франкфурт. Моделът ще стартира продажбите си през 2012 година, като ще се предлага в над 40 страни на шест континента.
Очаквано ST-версията на Ford Focus получава отличителен бодикит. Той включва редица аеродинамични елементи, които подсказват за динамичните възможности на колата. Радиаторната решетка е по-голяма и има агресивен дизайн, задната броня е с интегриран дифузер, изпускателната система е централно разположена, поставен е спойлер, нови прагове, отличителни 18-инчови джанти и други. В салона са налични спортни седалки Recaro, спортни педали и спортен волан.
Под капака на Ford Focus ST работи 2.0-литров четирицилиндров двигател с принудително пълнене, който генерира 250 к.с. и 360 Нм. Двигателят демонстрира с 20% по-добра икономия на гориво, сравнен с предшественикът си - 2.5-литровия агрегат с пет цилиндъра, но от Ford все още не са съобщили динамичните му възможности.



