Новият B-Max - еталон за икономичност
Публикувано: 09 фев 2012, 18:52
Моделът ще е с най-добрите показатели за разход на гориво в класа си, както в бензиновата си версия, така и в дизеловата.

Новият компактен мултифункционален автомобил на Ford – B-MAX, който ще бъде официално представен в Женева, ще е с най-добрите показатели за разход на гориво в класа си, както в бензиновата си версия, така и в дизеловата, твърди официалната информация от Синия овал.
За икономичността на новия Ford B-MAX основна заслуга имат новите двигатели, които ще се поставят на модела. Това са дизел с обем 1.6-литра и бензин с три цилиндъра и обем 1.0-литра. Те се оборудвани с редица технологии за намаляване на разхода на гориво и СО2 емисиите - Start-Stop система, която автоматично изгася двигателя при спрял автомобил, информационната система на Ford за Еко режим, която помага на водача да кара по-икономично, индикатор за превключване на предавките, който сигнализира най-подходящото време за смяната им и интелигентното регенеративно зареждане, което зарежда акумулатора в най-икономичните моменти от пътуването.

Дизеловият 1.6-литров TDCi двигател, е със 104 г/км СО2 емисии и изразходва средно по 4.0 л/100 км. 1.0-литровия бензинов EcoBoost турбо-двигател (120 к.с.) пък отделя 114 г/км СО2 емисии и има разход на гориво 4.9 л/100 км.
От компанията са изчислили, че благодарение на технологиите за по-ниски СО2 емисии, собствениците на B-MAX могат да спестят около 340 евро годишно в сравнение конкурентните модели на пазара.
„Нашата цел с B-MAX беше да предефинираме сегмента посредством технологии и находчивост – а това включва най-добрия разход на гориво,” коментира Барб Самардзич, Вицепрезидент по продуктовото развитие във Ford-Европа.
Освен с икономични и ефективни двигатели, новият B-MAX ще може да се похвали със завидна функционалност, която е задължителна в този сегмент. Вратите на модела са конструирани така, че да осигурят безпрепятствен достъп за водача, пътниците и багажа, тъй като централните колони са вградени в самите врати. B-MAX също така ще предлага интериор с висококачествени материали, гъвкаво място за сядане и завидно пространство за багаж.
Новият B-MAX ще дебютира на автомобилното изложение в Женева през март, а продажбите му в Европа ще стартират по-късно тази година.

Новият компактен мултифункционален автомобил на Ford – B-MAX, който ще бъде официално представен в Женева, ще е с най-добрите показатели за разход на гориво в класа си, както в бензиновата си версия, така и в дизеловата, твърди официалната информация от Синия овал.
За икономичността на новия Ford B-MAX основна заслуга имат новите двигатели, които ще се поставят на модела. Това са дизел с обем 1.6-литра и бензин с три цилиндъра и обем 1.0-литра. Те се оборудвани с редица технологии за намаляване на разхода на гориво и СО2 емисиите - Start-Stop система, която автоматично изгася двигателя при спрял автомобил, информационната система на Ford за Еко режим, която помага на водача да кара по-икономично, индикатор за превключване на предавките, който сигнализира най-подходящото време за смяната им и интелигентното регенеративно зареждане, което зарежда акумулатора в най-икономичните моменти от пътуването.

Дизеловият 1.6-литров TDCi двигател, е със 104 г/км СО2 емисии и изразходва средно по 4.0 л/100 км. 1.0-литровия бензинов EcoBoost турбо-двигател (120 к.с.) пък отделя 114 г/км СО2 емисии и има разход на гориво 4.9 л/100 км.
От компанията са изчислили, че благодарение на технологиите за по-ниски СО2 емисии, собствениците на B-MAX могат да спестят около 340 евро годишно в сравнение конкурентните модели на пазара.
„Нашата цел с B-MAX беше да предефинираме сегмента посредством технологии и находчивост – а това включва най-добрия разход на гориво,” коментира Барб Самардзич, Вицепрезидент по продуктовото развитие във Ford-Европа.
Освен с икономични и ефективни двигатели, новият B-MAX ще може да се похвали със завидна функционалност, която е задължителна в този сегмент. Вратите на модела са конструирани така, че да осигурят безпрепятствен достъп за водача, пътниците и багажа, тъй като централните колони са вградени в самите врати. B-MAX също така ще предлага интериор с висококачествени материали, гъвкаво място за сядане и завидно пространство за багаж.
Новият B-MAX ще дебютира на автомобилното изложение в Женева през март, а продажбите му в Европа ще стартират по-късно тази година.