Една изключително интересна електро кола
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Една изключително интересна електро кола
http://rimac.cro.net
Това е автомобила, който според мен е революцията в електро автомобилите. Техническите му показатели са доста впечатляващи.
Това е автомобила, който според мен е революцията в електро автомобилите. Техническите му показатели са доста впечатляващи.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Една изключително интересна електро кола
Не знам дали ти прави впечатление, ама електромобилите с "впечатляващи характеристики" са все разни рудстъри, кабриолети и т.н. Като могат толкова, защо никой не направи баничарка на ток? Или поне комби?
Не ги правят, защото не могат. Защото ще им трябват още 20-30 години да стигнат нещо годно за каране, при това ако се продължи сегашната политика за наливане на пари с кофите в тоя отрасъл. На тоя уникален роудстър, ако му сложат карантията на някой танк като твоето Мондео и го опънат да носи касите с бира...нали се сещаш какво ще му остане от впечатляващите характеристики и хилядите коне
Нищо! Технологията още не стигнала там. След някоя и друга година, като тръгнеш да качваш детската количка в багажника, отваряш задната врата на кораба, слагаш спокойно, после още няколко чанти багаж, храна за из път, туба минерална вода и тръгвате за морето. В това електрическо безсмислие за да събереш едно пликче домати, трябва да извадиш батериите.
Не ги правят, защото не могат. Защото ще им трябват още 20-30 години да стигнат нещо годно за каране, при това ако се продължи сегашната политика за наливане на пари с кофите в тоя отрасъл. На тоя уникален роудстър, ако му сложат карантията на някой танк като твоето Мондео и го опънат да носи касите с бира...нали се сещаш какво ще му остане от впечатляващите характеристики и хилядите коне

Нищо! Технологията още не стигнала там. След някоя и друга година, като тръгнеш да качваш детската количка в багажника, отваряш задната врата на кораба, слагаш спокойно, после още няколко чанти багаж, храна за из път, туба минерална вода и тръгвате за морето. В това електрическо безсмислие за да събереш едно пликче домати, трябва да извадиш батериите.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Една изключително интересна електро кола
Хахаха прав си бе не твърдя обратното
Но е първата кола която й дават реални 500 км пробег на батериите. И другите характеристики са интересни, на който му се чете да чете. Просто колите които излизат в момента само на ток се изкарват за големи революционери и твърдят че автомобила щял да изкарва до 160 км пробег. Пример Рено Флуанс, баси боклука честно как може да се хвалиш с такава кола която като й свърши батерията към ябланица по баира какво правим. Докато тука км които й дават са по впечатляващи, не е само това де, но и това.

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Една изключително интересна електро кола
Това е рекламен проект. Колата вози сама себе си. Ако се натовари с малко багаж, и пробегът ще спадне двойно. Това вече започва да се доближава до вече произвежданите подобни. Вози сама себе си значи и че са я натоварили с батерии, и колкото по-мощна и голяма толкова съотношението полезен товар към общо тегло е по-малко. И съответно консумацията от батериите по-облекчена.
Същствуващите батериии и двигатели са достатъчно добре работещи. Проблемът е в цената. Затова е лесно да направиш лъскава рекламна кола, а не практична истинска такава. За лъскавата няма нужда да изграждаш по-хитро производство и да следиш разходите, което е трудно, иска планиране напред във времето.
Например, ако аз търся такава кола, не искам да има електрически волан. Всичките ми коли без хидравлика са работили чудесно. Предпочитам 10 км повече пробег. Също искам обикновени барабанни или дискови спирачки отзад и простички дискови отпред. Така или иначе се спира на двигател, за да си събираш малко енергия - за какво са ми шантави спирачки, само ремонта на които отнема два дена? И т.н.
140 км пробег не е ли преодоляно преди над 10 години с Think? Винаги е стоял въпросът дали ще се возиш ти в колата, или ще трябва да я натовариш с батерии. За 10 години за да има толкова малко прогрес, значи не е само до гениалност. Е тези са гениални, а е са продали нищо.
Същствуващите батериии и двигатели са достатъчно добре работещи. Проблемът е в цената. Затова е лесно да направиш лъскава рекламна кола, а не практична истинска такава. За лъскавата няма нужда да изграждаш по-хитро производство и да следиш разходите, което е трудно, иска планиране напред във времето.
Например, ако аз търся такава кола, не искам да има електрически волан. Всичките ми коли без хидравлика са работили чудесно. Предпочитам 10 км повече пробег. Също искам обикновени барабанни или дискови спирачки отзад и простички дискови отпред. Така или иначе се спира на двигател, за да си събираш малко енергия - за какво са ми шантави спирачки, само ремонта на които отнема два дена? И т.н.
140 км пробег не е ли преодоляно преди над 10 години с Think? Винаги е стоял въпросът дали ще се возиш ти в колата, или ще трябва да я натовариш с батерии. За 10 години за да има толкова малко прогрес, значи не е само до гениалност. Е тези са гениални, а е са продали нищо.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Една изключително интересна електро кола
На практика, единствените промени, които търпят електромобилите от вече десетина години, са в електрониката.Защото точно от там се управява консумацията и от това управление най-пряко зависи какъв пробег ще навърта машината от зареждане до зареждане.Двигатели и батерии има отдавна, макар и скъпи.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Една изключително интересна електро кола
Максималната полза от някакво хитро управление е някакви единици проценти.
Аз знам как да направя Think-a да бие тази суперкола по километри - слагам още две батерии за едни 50000 лв в багажника и ще мина към 500 км. Може да струват по 10000, не по 25000, но все е скъпо. И в двата случая обещават да работят поне 10 години, но във втория ще изхабя три, а не една.
Аз знам как да направя Think-a да бие тази суперкола по километри - слагам още две батерии за едни 50000 лв в багажника и ще мина към 500 км. Може да струват по 10000, не по 25000, но все е скъпо. И в двата случая обещават да работят поне 10 години, но във втория ще изхабя три, а не една.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта