Страница 1 от 1

Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 17 яну 2015, 22:58
от Paranoid
Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium е на 2-ро място по качество пpи продължителен тест от 100 000 км на Autobild

https://www.youtube.com/watch?v=0dbeTaKpdLs

http://www.autobild.de/artikel/ford-foc ... 45219.html

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 18 яну 2015, 00:13
от M.Demirev
Четох статията в новия брой на Auto Bild, впечатлен съм от резултата на Focus ! Привърженик съм на Дизела, но бих си закупил Ford с три цилиндров EcoBoost, макар че се загледах в EcoBoost 125hp. или 186hp. :)
Впечатлен съм и от дизайна и интериора на Focus и на Mondeo 2015г. Много ми харесаха визитките на двата автомобила. Не на последно място ще отбележа и новия Mustang, също само суперлативи чета по списанията за него. Изобщо Ford е в много правилна линия ! *fordlogo*

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 18 яну 2015, 02:17
от peterpetroff
Колега, ние в България до 100 000 км само ги ʼразработвамеʼ двигателите за да си покажат истинските заводски параметри. Същото се отнася и до ходовата част на автомобилите тук, въпреки състоянието на пътните ни настилки. В Германия нещата са очевидно различни, както по отношение на първото, така и по отношение на всичкото. Освен, че AutoBild e списанието издавано-спонсорирано (на практика) от VAG групата, съответно и теориите-пректиките в него не се отнасят по никакъв начин до БГ. Не съм се интересувал конкретно, но мисля, че в БГ пазара на коли е основно отнасящ се до екземпляри на по над 15 години и пробег над 200 000- 250 000 км реални (по табло около). Хайде да видим EcoBoost-а след още 80к как ще го бъде? Не вярвам, че ще става нещо от него, ако пък и купето и ходовата част да са перфектни.
Според мен е грешно да се намесва Mustang където и да е между европейските произведения на Ford. Това е кола от друга цивилизация по отношение на колите. Ти колко пъти си виждал Crown Victoria на живо? Отиди в Щатите и ще е първата кола (жълта) която ще те посрещне още не летището и всяка 100-тна ще е Mustang.

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 18 яну 2015, 08:17
от synthez 3D
Добре де, защо трябва веднага да се подлага на съмнение всяка положителна новина? Хората казват, че няма никакви следи от износване по двигателя за изминатите 100000 км.(което смятам за съвсем нормално) и това при положение, че е експлоатиран в тежки условия. Защо мислите, че за следващите 100000 ще се разпадне? Според списанието, качествата на двигателя са основна причина за доброто класиране на автомобила и това не са празни приказки, защото при други марки и модели при същия пробег е имало проблеми. Радвам се, че вече го има и този тест за издръжливост, което показва, че няма да има проблеми с надеждността при продължителна експлоатация. Аз също не бях 100% сигурен относно качествата на този двигател (все пак не вярвам много на маркетингови стратегии и реклами), но след като вече го карам, мога да ви уверя, че напълно заслужава международните си награди.

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 18 яну 2015, 10:20
от paci
synthez 3D написа:Добре де ...
Ти дали ще му врътнеш 100 000 само на наша територия? :)

За България ни трябва Лунход с двигател от Москвич.
Друго всичко умира преждевременно :)
Не знам онези какви тестове правят ама тук е друго :)
Ни горива, ни пътища.

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 18 яну 2015, 14:36
от DigiPro
peterpetroff написа:Колега, ние в България до 100 000 км само ги ʼразработвамеʼ двигателите за да си покажат истинските заводски параметри.
Какви по-конкретно нови коли (след 2005г.) си изкарал от автосалона и си разработвал за да твърдиш такова нещо? Моят опит с Fusion 1,4 Duratec и B-Max 1,0 Ecoboost показва, че т.нар. "разработка" е около 15-на хиляди километра, след което се постигат максималната динамика и минималният разход. Ако говориш за старите двигатели на Ладите и Москвичите, то може и да си прав.
peterpetroff написа:Хайде да видим EcoBoost-а след още 80к как ще го бъде? Не вярвам, че ще става нещо от него, ако пък и купето и ходовата част да са перфектни.
Пожелавам си да имам много работа и пътувания и да ти напиша как е EcoBoost-a след 180 хил.км. Сигурен съм, че ще е все така безпроблемен и приятен за каране. Хората от AutoBild според мен не са лаици и щом класират Focus-a на второ място пред марки като мерцедес и лексус, то той е наистина добър и надежден.

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 18 яну 2015, 15:45
от Paranoid
Съжалявам, че пускането на тази тема от мен, предизвиква началото на някакъв спор или негативни изказвания от някои потребители. Разбирам, че песимисти винаги ще има!
Исках само да отбележа, че при подобен тест на автомобили при техните условия, марки като волво и други премиум автомобили, показват големи проблеми. Форд също има слабо представяне на някои модели, но явно FOCUS им е топ модел в ниския сегмент.
Следователно ако се водим по логиката на peterpetroff, тези премиум автомобили и марки биха се предали и изложили по нашите родни пътища и условия!

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 20 яну 2015, 02:14
от peterpetroff
DigiPro написа:....
м


Колега, може би не си обърнал внимание, че съм употребил 'разработваме' в кавички, което означава, че в БГ кола на 100 000км. я имаме едва ли не като чисто нова за разлика от останалия свят, където такава кола (според собственика и) си е вече мноого карана. Или ти не си ме разбрал добре или аз не съм се изразил правилно. :) Много ясно, че на съвременен двигател не са му необходими повече от 10к за да постигне оптималните си параметри. Тук говорим, че за едни 100 000км са много (запад) , а за други нищожно малко (БГ). И никога не съм твърдял, че от Autobild са лаици, но условията, при които се експлоатират колите в Германия и тези в БГ нямат нищо общо: започваме от състоянието на пътищата, минаваме през качетвото на консумативите (масла, филтри, течности) и стигаме до съмнителния произход на резервните части предлагани в БГ. Факт е, че последните поколения двигатели FSI,TSi между които се вписва и EcoBoost далеч не са толкова ремонтнопригодни както по-старите поколения мотори (при които 2-3 основни ремонта са нещо допустимо и нормално), което по същество означава, че ДВГ с обем 1,0л и мощност 130к.с. не са и предвидени за такава дълга експлоатация и пробег. Или накратко казано: имаш проблем с двигателя- сменяш двигателя или казано по друг начин тук нещата с ДВГ започват да добиват вида на консуматив.

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 20 яну 2015, 13:33
от DigiPro
peterpetroff написа:... което по същество означава, че ДВГ с обем 1,0л и мощност 130к.с. не са и предвидени за такава дълга експлоатация и пробег. Или накратко казано: имаш проблем с двигателя- сменяш двигателя или казано по друг начин тук нещата с ДВГ започват да добиват вида на консуматив.
Навремето така говореха и за Zetec 1,6 100к.с., че не подлежал на основен ремонт и направо го заменяли с друг. В последствие се оказа, че се ремонтира. Колко според теб е нормално дълъг период на експлоатация? Според производителя за EcoBoost 1,0 сервизния интервал за смяна на ангренажен ремък е 10 години или 240 хил.км (150 хил. мили). 10 години си караш по 24 хиляди на година и сменяш само масла и филтри. Ти по колко въртиш на година? Едва ли има и 20 хил. км. Колко искаш да издържи една кола? Или както едно време дядо си купува Лада, че да я карат после и внуците :) В това време на динамично променящи се технологии, не ми се мисли след 10 години какви коли ще има. Колко по сигурни и икономични ще бъдат. Най-вероятно повечето ще предлагат автономно придвижване и ще поемаш управлението само ако ти се прииска да покараш.
Проблема не е, че е "малък" ресурса на двигателя или колата. Проблема е, че сме бедняци и разсъждаваме като такива. Ако можеш с 4-5 месечни заплати да си позволиш нов Фокус, едва ли ще ти е проблем, че след 10 години трябва да го изхвърлиш на вторични суровини.

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 20 яну 2015, 14:20
от dimkar
Не виждам никаква причина 1,0 EcoBoost да не може да изкара 300 000 и повече км пробег без ремонт. Стига да му се сменят консумативите редовно.

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 22 яну 2015, 01:36
от peterpetroff
DigiPro написа:Проблема е, че сме бедняци и разсъждаваме като такива. Ако можеш с 4-5 месечни заплати да си позволиш нов Фокус, едва ли ще ти е проблем, че след 10 години трябва да го изхвърлиш на вторични суровини.
Да, точно това е, че сме бедняци и гледаме на колата как да ни изкара повече години (защото не можем да си позволим друга-нова) и поради тази причина само гледаме кое как и какво да закърпим, да отсрочим във времето покупката на друга (нова-стара) кола. Лично аз нямам нищо против новите технологии, но не мога да си ги позволя, именно затова разсъждавам по този начин (ами колко ще изкара този ДВГ, ами може ли да се ремонтира, ами колко основни ремонта ще могат да му се направят)? Автомобилите отдавна престанаха да ги правят по концепцията ʼвечен автомобилʼ поради няколко причини, отттук насетне, купувайки си кола по ʼновата концепцияʼ е ясно, че нито на ДВГ, нито на купето ще им се наложи основен ремонт поради простата причина, че вече няма да съществуват и ще бъдат заместени от следващото поколение на модела…марката. Едно време правеха други коли, но тогава на 4-членно семейство се падаше по 0,4 единици автомобил, сега е друго...Икономията от гориво изплаща автомобила, а не годините на безаварийната му експлоатация. Затова и материалите, които се влагат при направата на съвременните коли не са като на дедовия Московец...всичко се скапва и се заменя с ново-нормално. Да но ние българите (визирам в частност) себе си не сме с този начин на мислене), все още вярваме, че ʼвечния автомобилʼ съществува някъде в пространството и неговия дух витае някъде около или над нашия собствен автомобил, паркиран там долу, между всички останали курници на паркинга пред блока...

Re: Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium на 2-ро мяспо по качество

Публикувано: 22 яну 2015, 09:13
от kito
Мнението ми е, че просто трябва да се борим за това да получаваме по-нормално заплащане и нещата ще се оправят.
Но за съжаление, това е много трудно постежимо начинание в България. За разлика от всички останали страни и народи, просто ние не знаем какво е общо развитие и благо.