Форд Фокус Купе Кабриолет

Предимно, но не само за Форд.
DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Форд Фокус Купе Кабриолет

Мнение от DTM » 23 фев 2007, 15:50

Ето на тея снимки попаднах докато разглеждах клипчета из metacafe. Само не можах да разбера дали е щатската или европейската версия . Иначе си го бива купе-кабриолет :) !

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 23 фев 2007, 18:38

Европейски е. Скоро ще бъде и в България.
Прикачени файлове
001.jpg
002.jpg
004.jpg
015.jpg
016.jpg
019.jpg
020.jpg
048.jpg
050.jpg
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 23 фев 2007, 18:39

А ето и ценова листа:
Прикачени файлове
Focus CC_31_Jan_2007 BGN.doc
(212.5 KБ) Свален 319 пъти
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 23 фев 2007, 18:52

Леле, този Фокусник е страшен!!!! Ама ако смятам, ще мога да си го позволя след 20 годинки сигурно! :lol:

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 23 фев 2007, 23:57

наистина е хубав! красива линия..стегната :)
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 24 фев 2007, 00:21

Да супер е, крайно време беше и нашите хора да си размърдат главите, че конкуренцията набра сериозна преднина!

пп: дано забавянето да се окаже плюс и този модел да влезе в редиците на отличниците :wink:

Fallencho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 24 фев 2007, 09:35
Модел на автомобила: Fiesta '98 1.3 и Peugeot 205 GR 1.4 60HP
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Fallencho » 05 мар 2007, 16:24

Не забелязахте ли поне на кой е дизайна :)) Pininfarina колеги,това е най-добрата дизайнерска фирма в автомобилостроенето,в кабриолетите са ненадминати !

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 05 мар 2007, 16:35

Ускорение 0-100 км/ч (сек.):
2.0 Duratec 16V 145 к.с.=2.0 Duratorq TDCi 136 к.с.=10.3 сек.!!?? :shock:

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 05 мар 2007, 21:02

valboy написа:
Ускорение 0-100 км/ч (сек.):
2.0 Duratec 16V 145 к.с.=2.0 Duratorq TDCi 136 к.с.=10.3 сек.!!?? :shock:

Ако искаш да кажеш, че 2.0 дизел ускорява по-бързо от 2.0 бензин, въпреки, че втория е малко по-мощен, причината е голямото тегло на автомобила, в резултат на което много по-големия въртящия момент на дизела дава предимство.

Тези машини са много тежки, заради допълнителното услилване на каросрията. Иначе мноо се усуква, което е супер зле за динамичните качества и поведение в завой.
Ford. Feel the difference

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 05 мар 2007, 22:57

на фокуса кабрио не му ли беше още преди нова година премиерата, защо в българия се задържат продажбите? голф кабриото (еос или нещо такова) се появи веднага, също и астра кабрио

иначе такъв тип кола си е душевен гъдел направо, карал съм меган кабрио с твърд соларен покрив и като свалиш покрива и си пуснеш добра музика в мислите си караш по крайбрежната алея на някой шикозен курорт :) :) жалко, че са толкова скъпи кабриолетите :(
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 06 мар 2007, 00:01

chaosdd написа:
valboy написа:
Ускорение 0-100 км/ч (сек.):
2.0 Duratec 16V 145 к.с.=2.0 Duratorq TDCi 136 к.с.=10.3 сек.!!?? :shock:
Ако искаш да кажеш, че 2.0 дизел ускорява по-бързо от 2.0 бензин, ....
Ами да! Изненадан съм! А дали не са спънати нарочно? Колко по-тежка е бензиновата версия? Бахмаааму аз си мислех, че дизелите са само за пенсионери...
:wink:

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 06 мар 2007, 03:01

valboy написа:
chaosdd написа:
valboy написа:
Ако искаш да кажеш, че 2.0 дизел ускорява по-бързо от 2.0 бензин, ....
Ами да! Изненадан съм! А дали не са спънати нарочно? Колко по-тежка е бензиновата версия? Бахмаааму аз си мислех, че дизелите са само за пенсионери...
:wink:
Времето на пенсионерите отдавна отмина(дизелите)а дори и при по старите каруци(моята)си има добри попълнения :lol:

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 06 мар 2007, 08:50

Дизеловия си е по-тежък от бензиновия. Като цяло обаче колата е тежка и въртящия момент си казва своето.
2.0 бензин има 185 Нм, 2.0 дизел има 320 Нм, 340 в режим на "Overtorq". В реалния живот разликата много по-осезаема. Дизела (в моята кола същия 2.0 TDCi 136 к.с.) още от 1800 об/мин тегли като локомотив. За подобна динамика трябва да държиш бензиновия над 4500, което също си има своя, чар разбира се, но е го правиш постоянно.
Ford. Feel the difference

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта