Новото Мондео - пълно разочарование
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 31 окт 2007, 09:07
- Модел на автомобила: New Mondeo
- Status: Извън линия
Новото Мондео - пълно разочарование
Колеги здравейте,
Значи написаното надолу има за цел не да предизвиква кавги, да оплювам марката или просто за да се намирам на писане, а да изкаже моето мнение относно автомобила.
От скоро съм притежател на новото Мондео комби, в изпълнение GHIA , и дизелов двигател., с ръчни скорости.
Така значи като цяло на външен вид колата е много хубава, голяма и просторна.Нов и съвремен дизайн.И с хубавото стига толкова.
Отвътре - бежова кожа, тъмно кафяв махагон по таблото и вратите, черна лакира пластмаса около скоростния лост и ръчната спирачка и някаква бледо черна гадна пластмаса по останалата част от вратите, и таблото под стъклото. Много хубава комбинация от цветове - не мислите ли.Освен това всичката тази пластмаса създава някакво усещане сякаш човек се вози в баничарка.Кофти на пипане, някак си изглежда евтино, абе с една дума - с пръдня боя да правиш.
Твърди и неудобни седалки, седалките са пълно дърво!
Някакъв странен преден и заден парктроник, който не знам по какви причини примерно седя си на сфетофара и понякога започва да сфири.
Автомобила вече е почти на 3000 км. - е нема толкова спъната кола.На първа няма сила да откине. Говоря за дизел все пак, който е карал нов дизел, знае каква тяга има на първа и втора.
Друго голямо неприятно нещо - на наклон колата не може да тръгне, абе няма сила.гасне, ръчни, форсиране , мерише на съединител.В началото си мислех че не съм свикнал със съедитнителя.Ама като станаха 20-30 такива случая май не е от навика.Мой приятел има служебен S-MAX, вика същата работа, на наклон се тръгва само от 5000 оборота!!! и т.н.А бе все едно някой курсист се учи да тръгва на наклон.ебати производителна на автомобили!
Когато седите вътре и затваряте някоя от вратите се чува звук сякаш се затваря врата на бус а не на кола.
Возията е пълно дърво - друса и подскача все едно каруца.
Тоя автомобил е 140 к.с. и нема силица да откине, какво остава ако бях взел автоматика, който е 130 к.с.
Лостчетата на волана - за мигачи и чистачки са произведени от възможно най-долната пластмаса.Дори в Стилото ми, което е 2002 год. са по -приятни на пипане.
Сега да вметна че имам и Авенсис от новите, преди последния фейслифт, пак дизел, само че 116 к.с.
И всичките тези сравнения за возия, вървеж, звука от затваряне на вратите, пластмасите, и цялата ергономия се базира на преките ми сравнения с Тойотата.
Е съжалявам ама това е първия и последен ФОРД който ще си купя или карам!
И пак повтарям всичко това сие лично мое мнение, базирано на преки сравнеие с нови коло които съм карак от същия клас.
Поздрави и със здраве.
Значи написаното надолу има за цел не да предизвиква кавги, да оплювам марката или просто за да се намирам на писане, а да изкаже моето мнение относно автомобила.
От скоро съм притежател на новото Мондео комби, в изпълнение GHIA , и дизелов двигател., с ръчни скорости.
Така значи като цяло на външен вид колата е много хубава, голяма и просторна.Нов и съвремен дизайн.И с хубавото стига толкова.
Отвътре - бежова кожа, тъмно кафяв махагон по таблото и вратите, черна лакира пластмаса около скоростния лост и ръчната спирачка и някаква бледо черна гадна пластмаса по останалата част от вратите, и таблото под стъклото. Много хубава комбинация от цветове - не мислите ли.Освен това всичката тази пластмаса създава някакво усещане сякаш човек се вози в баничарка.Кофти на пипане, някак си изглежда евтино, абе с една дума - с пръдня боя да правиш.
Твърди и неудобни седалки, седалките са пълно дърво!
Някакъв странен преден и заден парктроник, който не знам по какви причини примерно седя си на сфетофара и понякога започва да сфири.
Автомобила вече е почти на 3000 км. - е нема толкова спъната кола.На първа няма сила да откине. Говоря за дизел все пак, който е карал нов дизел, знае каква тяга има на първа и втора.
Друго голямо неприятно нещо - на наклон колата не може да тръгне, абе няма сила.гасне, ръчни, форсиране , мерише на съединител.В началото си мислех че не съм свикнал със съедитнителя.Ама като станаха 20-30 такива случая май не е от навика.Мой приятел има служебен S-MAX, вика същата работа, на наклон се тръгва само от 5000 оборота!!! и т.н.А бе все едно някой курсист се учи да тръгва на наклон.ебати производителна на автомобили!
Когато седите вътре и затваряте някоя от вратите се чува звук сякаш се затваря врата на бус а не на кола.
Возията е пълно дърво - друса и подскача все едно каруца.
Тоя автомобил е 140 к.с. и нема силица да откине, какво остава ако бях взел автоматика, който е 130 к.с.
Лостчетата на волана - за мигачи и чистачки са произведени от възможно най-долната пластмаса.Дори в Стилото ми, което е 2002 год. са по -приятни на пипане.
Сега да вметна че имам и Авенсис от новите, преди последния фейслифт, пак дизел, само че 116 к.с.
И всичките тези сравнения за возия, вървеж, звука от затваряне на вратите, пластмасите, и цялата ергономия се базира на преките ми сравнения с Тойотата.
Е съжалявам ама това е първия и последен ФОРД който ще си купя или карам!
И пак повтарям всичко това сие лично мое мнение, базирано на преки сравнеие с нови коло които съм карак от същия клас.
Поздрави и със здраве.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, дай снимки да го видим тоя интериор, толкова ли е грозен. Моя Ескорт тръгва с лекота на баири, много е хубав вътре и на 1-ва и 2-ра е ракета. Мога да ти предложа размяна
Между другото не се заяждам, просто ми е любопитно - ти преди да го купиш знаеше ли в какви цветове ще е интериора, показаха ли ти автомобила или поне снимки, каталог, нещо такова?

Между другото не се заяждам, просто ми е любопитно - ти преди да го купиш знаеше ли в какви цветове ще е интериора, показаха ли ти автомобила или поне снимки, каталог, нещо такова?

- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
За другите неща не коментирам, но за цветовете на интериора- има невероятно стилни комбинации, в МотоПфое съм виждал поне три, които бяха чудесни.
За чий х** си си поръчал точно такава- ти си знаеш. Има чудесни от черна кожа + сив плат на седалките + черен или тъмно сив цвят на пластмасите и излежда уникално.

За чий х** си си поръчал точно такава- ти си знаеш. Има чудесни от черна кожа + сив плат на седалките + черен или тъмно сив цвят на пластмасите и излежда уникално.

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 31 окт 2007, 09:07
- Модел на автомобила: New Mondeo
- Status: Извън линия
Може би си гледал вариант Титаниум в тези комбинации, където и таблото е по -различно, имам предвид скоростомер и оборотомер.
Така вариантите GHIA са само с махагон.И добре че е от този по-тъмния, че иам един светло кафяв, което просто е No comment.
Да бях виждал на снимки, кое как изглежда, цветове и т.н.Само че на снимки е едно , в действителност съвсем друго - тогава човек придобива усещане з акачеството на изпълнение.
Забравих да кажа - предимство колата е комби и ползва данъчен кредит.Като махнеш ДДС-то става около 48 000 лв. с кожа, подгряване на седалките, би-ксенон, ел.шибидах. и там стандартните си ел.пакети и т.н.
За толкова парички толкова
Така вариантите GHIA са само с махагон.И добре че е от този по-тъмния, че иам един светло кафяв, което просто е No comment.
Да бях виждал на снимки, кое как изглежда, цветове и т.н.Само че на снимки е едно , в действителност съвсем друго - тогава човек придобива усещане з акачеството на изпълнение.
Забравих да кажа - предимство колата е комби и ползва данъчен кредит.Като махнеш ДДС-то става около 48 000 лв. с кожа, подгряване на седалките, би-ксенон, ел.шибидах. и там стандартните си ел.пакети и т.н.
За толкова парички толкова

- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Верно !
Ай стига бе как е успяла тази каруца да спечели толкоз награди, направо се учудвам
Те ония ряпа пасат
Колегата ми има Авенсис от 2006-та какво му харесваш не знам, от как го има косата му е побеляла, без майтап (мога да постна снимка даже:) ) Тая кола се троши само докато я духнеш като свещ на торта
Със здраве и ти
Ай стига бе как е успяла тази каруца да спечели толкоз награди, направо се учудвам


Колегата ми има Авенсис от 2006-та какво му харесваш не знам, от как го има косата му е побеляла, без майтап (мога да постна снимка даже:) ) Тая кола се троши само докато я духнеш като свещ на торта

Със здраве и ти

- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Добре де, ти като го купуваше не го ли огледа, не го ли покара.... Звучиш все едно си го поръчал по телефона и сега се изненадваш. Истината е, че Мондеото не е S-класа, но и цената му не е като на такава. Харесва ти - купуваш. Не ти харесва - не купуваш.
За вървенето не мога да коментирам щото съм го карал не повече от 5 км тест-драйв. Но скромният ми опит със служебни дизели е, че тръгват реално след 10-15000 км, дотогава са доста спънати. (две ПЕЖО 206 HDI и една Тойота Корола 1,4 D4D.)
За вървенето не мога да коментирам щото съм го карал не повече от 5 км тест-драйв. Но скромният ми опит със служебни дизели е, че тръгват реално след 10-15000 км, дотогава са доста спънати. (две ПЕЖО 206 HDI и една Тойота Корола 1,4 D4D.)
Последна промяна от debug на 31 окт 2007, 11:37, променено общо 1 път.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Май има нещо спънато в новите дизели.
Миналото лято си разменихме с шурека колите за два дни. Умрях от мъка с тоя Ситроен. Уж нов - на 2-3 хиляди.
На един спящ полицай два пъти угасна - веднъж при преминаването на предната ос и веднъж - на задната. Със Скорпиото го минавам и на І-ва и на ІІ-ра без проблеми, Ситроена угасна на момента. Тогава го отдадох на факта, че колата е чужда и не съм и свикнал, но явно не е така.
Едно е да четеш параметрите на двигателя, а съвсем друго е да го усетиш. А може и да са му сложили някакво ограничение докато мине първите 4-5 хиляди километра. С тия електроники ще ни довърашат.
Един с нов бус Пежо ми се жалваше, че е ограничен електронно до 90 км/ч, а аз си мислех че се шегува.
Миналото лято си разменихме с шурека колите за два дни. Умрях от мъка с тоя Ситроен. Уж нов - на 2-3 хиляди.
На един спящ полицай два пъти угасна - веднъж при преминаването на предната ос и веднъж - на задната. Със Скорпиото го минавам и на І-ва и на ІІ-ра без проблеми, Ситроена угасна на момента. Тогава го отдадох на факта, че колата е чужда и не съм и свикнал, но явно не е така.
Едно е да четеш параметрите на двигателя, а съвсем друго е да го усетиш. А може и да са му сложили някакво ограничение докато мине първите 4-5 хиляди километра. С тия електроники ще ни довърашат.
Един с нов бус Пежо ми се жалваше, че е ограничен електронно до 90 км/ч, а аз си мислех че се шегува.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 31 окт 2007, 09:07
- Модел на автомобила: New Mondeo
- Status: Извън линия
Хора разберете ме, аз не очаквам да бъде S - класа.друго имах предвид - това че отиваш в магазина, сядаш, гледаш, евентуално малко тест драйв, и и естествено нова кола, всичко е наред.
Като си я купиш и навъртиш примерно някакви километри, вече придобиваш истинско усещане и впечатление з акачествата на колата.
Аз споменах тойотата, не за да подклаждам спорове, а защото мога д анаправя преки сравнения, и нямах впредвид кое е по-качествено, /едва ли във форума може да се реши/, а имах впредвид усещането от автомобила.
А пък всеки си има мнение в крайна сметка.
Някой беше писал че спечелил награди, да така е , ама те наградите се дават и колите които ги печелят трябва да отговарят на някакви условия.Ето пример с S-класата, това че не е автомобил на годината, не я прави автоматически по-кофти кола от мондеото примерно. Общо взето от награди и реклама се нуждаят сами се сещата.
Като си я купиш и навъртиш примерно някакви километри, вече придобиваш истинско усещане и впечатление з акачествата на колата.
Аз споменах тойотата, не за да подклаждам спорове, а защото мога д анаправя преки сравнения, и нямах впредвид кое е по-качествено, /едва ли във форума може да се реши/, а имах впредвид усещането от автомобила.
А пък всеки си има мнение в крайна сметка.
Някой беше писал че спечелил награди, да така е , ама те наградите се дават и колите които ги печелят трябва да отговарят на някакви условия.Ето пример с S-класата, това че не е автомобил на годината, не я прави автоматически по-кофти кола от мондеото примерно. Общо взето от награди и реклама се нуждаят сами се сещата.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Колега ти ме уби... за интериор и такива работи... качвал съм се само в една такава кола , черно и сиво беше вътре , харесва ми просторно е и голямо но интериора не е важен , за двигателя това което си казал ... онемях еи , как можеш да си вземеш ДИЗЕЛ , и въпреки тия 140 коня как така не може да катери , взима се бензин защото с нашто корабно гориво вместо нафта дизелите се разсипват на 20-30 хиляди километра..... и въпреки това не мога да повярвам че тръгва на върло при 5000 оборота... дали има проблем или не се е разработила колата незнам ама ескорта 1.8 тд 86 коня 93-та година катери та се скъсва... недеи така.... имам приятел с такава кола бензин и просто е на седмото небе... странна работа е при теб , мисля (с извинение) че просто си твърде претенциозен или нещо такова по адрес на интериора ... но това за двигателя може и да е вярно до някъде..... 

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
е не мога да не напиша и аз впечатлението си от hofman4o
Колега,изненадвам се как даваш 50 бона без да видиш нещо на живо.
Както каза debug все едно си я поръчал по телефона.
Не ни ги разправяй тия,че едно си поръчал друго дошло.Като ти дойде колата я гледаш от всякъде и като не те кефи нещо не плащаш
Според мен на двигателя му има нещо щом не може да тръгне по наклон.А може би на съединителя...скоро имаше оплакване ,че на малко километри се скапал съединителя.
Колкото до дизела той тръгва по какъвто и да е наклон по добре от бензиновия мотор.Или ти не можеш да я караш тази прелест или нещо е болна.
Давай я на AXIS ,бартер нещо к'вото се разберете да се оттървеш навреме ,че после и пари ще даваш за нея.
Между другото...уникален правопис имаш.

Колега,изненадвам се как даваш 50 бона без да видиш нещо на живо.
Както каза debug все едно си я поръчал по телефона.
Не ни ги разправяй тия,че едно си поръчал друго дошло.Като ти дойде колата я гледаш от всякъде и като не те кефи нещо не плащаш

Според мен на двигателя му има нещо щом не може да тръгне по наклон.А може би на съединителя...скоро имаше оплакване ,че на малко километри се скапал съединителя.

Колкото до дизела той тръгва по какъвто и да е наклон по добре от бензиновия мотор.Или ти не можеш да я караш тази прелест или нещо е болна.

Давай я на AXIS ,бартер нещо к'вото се разберете да се оттървеш навреме ,че после и пари ще даваш за нея.

Между другото...уникален правопис имаш.

Честита да ти е новата кола,сложи снимки да и се порадваме на авантаhofman4o написа: ...Някакъв странен преден и заден парктроник, който не знам по какви причини примерно седя си на сфетофара и понякога започва да сфири.

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 31 окт 2007, 09:07
- Модел на автомобила: New Mondeo
- Status: Извън линия
Приятелю mrdds:
Само да ти обясня -както бях написал, отиваш , гледаш, поръчваш.За да се задейства поръчката, даваш капаро - в моя случай беше към 10 000 лв.
Така идва колата - взимаш, караш, трупаш впечатления и тогава вече окончателно разбираш какво точно си си купил.
Когато отидеш в шоурума, на която и да е фирма, всичките коли са хубави, правиш тест драйв- примерно 2,3-5 км. и какво мислиш че за толкова кратко време можеш да придобиеш истинско впечатление от автомобила.Според мен не можеш.
За баира , искрено се надявам да не е разработена, щото иначе е голям шит.
А това за карането, не съм Шумехер, ама да не мога да тръгна от наклона на паркинга на мола, без да дърпам ръчната и форсирам като ненормален....................
Само да ти обясня -както бях написал, отиваш , гледаш, поръчваш.За да се задейства поръчката, даваш капаро - в моя случай беше към 10 000 лв.
Така идва колата - взимаш, караш, трупаш впечатления и тогава вече окончателно разбираш какво точно си си купил.
Когато отидеш в шоурума, на която и да е фирма, всичките коли са хубави, правиш тест драйв- примерно 2,3-5 км. и какво мислиш че за толкова кратко време можеш да придобиеш истинско впечатление от автомобила.Според мен не можеш.
За баира , искрено се надявам да не е разработена, щото иначе е голям шит.
А това за карането, не съм Шумехер, ама да не мога да тръгна от наклона на паркинга на мола, без да дърпам ръчната и форсирам като ненормален....................
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Служебния Фокус като нов не искаше на спусканията да върви по инерция. Виждаш, че идва спускане, освобождаваш от скорост и от 100 км/ч за 700-800 метра падаше на 70 км/ч. Скорпиото при същата ситуация достига 120-130 км/ч. На всеки 100 км пробег влизаш с 5-10 лв. вътре с бензина.
Направи й 10 000 км на твоята и пак пиши какви са ти впечетленията. Сигурно е спъната изкуствено, за да не влязат вътре с гаранцията.
Между другото, колко й е гаранцията, че и аз съм се навил за нещо такова, но бензен.
Направи й 10 000 км на твоята и пак пиши какви са ти впечетленията. Сигурно е спъната изкуствено, за да не влязат вътре с гаранцията.
Между другото, колко й е гаранцията, че и аз съм се навил за нещо такова, но бензен.
- tisho.74
- потребител
- Мнения: 158
- Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
- Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ей, като чета се плаша. Преди месец капарирах новата астра комби с 1.9 CDTI 150 к.с. и ако и тя излезе такова невървящо чудо направо ще взривя Булвария
Сега сериозно, наистина служебните 3 опела имаха нужда от 10-12 хиляди километра за да станат истински автомобили. До първите 8к беше трудно да се потегля без да изгаснат, особено по наклони. Става дума за два броя опел комбо 1.7 CDTI и за една вектра 2.0 DTI. Едно и също при всичките. Така че направи 15к и определено смятам, че тогава всичко ще се промени. Освен това определено си мисля, че освен разработката имат и някакво ограничение до първите 10-12к.

Сега сериозно, наистина служебните 3 опела имаха нужда от 10-12 хиляди километра за да станат истински автомобили. До първите 8к беше трудно да се потегля без да изгаснат, особено по наклони. Става дума за два броя опел комбо 1.7 CDTI и за една вектра 2.0 DTI. Едно и също при всичките. Така че направи 15к и определено смятам, че тогава всичко ще се промени. Освен това определено си мисля, че освен разработката имат и някакво ограничение до първите 10-12к.
Търся си форд
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Може би си прав по отношение на интериора - аз също не харесвам "махагона" и светлите бозови цветове на Ghia-та (не само при Мондеото междувпрочем), и точно заради това не бих си купил такава цветова комбинация. Определено моeто ниво е Титаниума
Също така знам, че обикновенно хората, които си купуват нова скъпа кола са достатъчно заети с изкарването на парите и нямат време за много подробни огледи. От Мото Пфое обаче не те ограничават по отношение на пробега - като карах новия Фокус на шега попитах може ли да отидем до Шипка да го пробвам по завоите и ми отговориха - давай
.
За двигателя единствено мога да те посъветвам да поизчакаш да се разработи и тогава да споделиш отново впечатленията си. А колата тръгнеш ли да я продаваш сега си на загуба, и може би ще трябва да я покараш известно време. А и винаги можеш да я претапицираш с естествени материали по твой вкус - до към 2-4000 лева ще я направят уникат.
Жалко е, че си дал сума пари и си разочарован. Истината е, че даже S-класите се развалят, и тогава разочарованието е още по-голямо.


За двигателя единствено мога да те посъветвам да поизчакаш да се разработи и тогава да споделиш отново впечатленията си. А колата тръгнеш ли да я продаваш сега си на загуба, и може би ще трябва да я покараш известно време. А и винаги можеш да я претапицираш с естествени материали по твой вкус - до към 2-4000 лева ще я направят уникат.
Жалко е, че си дал сума пари и си разочарован. Истината е, че даже S-класите се развалят, и тогава разочарованието е още по-голямо.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Що ли си мисля, че си изгорял с тоя данъчен кредит?!hofman4o написа:..............................
Забравих да кажа - предимство колата е комби и ползва данъчен кредит.Като махнеш ДДС-то става около 48 000 лв. с кожа, подгряване на седалките, би-ксенон, ел.шибидах. и там стандартните си ел.пакети и т.н.....................

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
да,добре,но въпреки всичко ако аз давам 50 бона ще се информирам дори за стъпката на резбата на гайката,която се завива на лявата полуоска.Да не говорим за цветовете на интериора,който ще го гледаш всеки ден.Не съм запознат как стоят нещата с поръчката и капарото,но в никакъв случай не играеш на сляпо.Със сигурност можеш да видиш как ще изглежда интериора ти,дори и на компютърен модел(ако я нямат в наличност).hofman4o написа:Приятелю mrdds:
Само да ти обясня -както бях написал, отиваш , гледаш, поръчваш.За да се задейства поръчката, даваш капаро - в моя случай беше към 10 000 лв.
Така идва колата - взимаш, караш, трупаш впечатления и тогава вече окончателно разбираш какво точно си си купил.
затова има автомобили за тест драйв.Караш колкото пожелаеш и като си сигурен в решението си я купуваш.И като колата ти нее това, което си очаквал и видял от автомобила за тест отиваш и рекламираш.Ако смяташ,че правата ти са нарушени има комисия за защита на потребителите,има медии,има господари на ефира.А защо все пак не отидеш в сервиза им да ги попиташ защо твоята кола не върви както тестовата....току виж изказали фирмената тайнаhofman4o написа: Така идва колата - взимаш, караш, трупаш впечатления и тогава вече окончателно разбираш какво точно си си купил.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз имам впечатления само от тест драйв-а, но Мондеото с този мотор и 6 степенната кутия вървеше като самолет спрямо мойта 950кг. Фиеста 90 коня бензин. И аз предполагам, че е ограничена електронно за първите няколко хил. км. докато се разработи двигателя. Иначе возията е супер и докато карах и докато се возих после на задната седалка. Просто дупките не се усещат, както и скорости от порядъка на 160-180 км/ч.
П.С. и на мен не ми хареса особено махагона на Ghia-ta. Titanium-a по ме кефи.
П.С. и на мен не ми хареса особено махагона на Ghia-ta. Titanium-a по ме кефи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта