Най-добрите коли/марки втора ръка според британците!
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 16 фев 2007, 15:47
- Модел на автомобила: Фокус 1.8 Зетек
- Status: Извън линия
Най-добрите коли/марки втора ръка според британците!
1. HONDA
Място през 2006 г. – 1
Дефекти на 100 коли – 9.8
Средна цена на ремонта(лири) – 230
Средна продължителност на ремонта(часове – 1.6)
Най-добър модел – CR-V ('97-'02)
Най-лош модел – Jazz ('02-)
Основните проблем на хондите са свързани с окачването.
2. TOYOTA
Място през 2006 г – 5
Дефекти на 100 коли – 13.1
Средна стойност на ремонта(лири) – 323
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.4
Най-добър модел – Corolla ('00-'02)
Най-лош модел – Avensis ('97-03)
Основен проблем - електрическата система.
3. SUBARU
Място през 2006 г. – не е посочено
Дефекти на 100 коли – 23
Средна цена на ремонта(лири) – 465
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.7
Най-добър модел – Forester ('97-'04)
Най-лош модел – Legacy (94-03)
Отбелязва се високата цена на ремонта
4. LEXUS
Място през 2006 г. – 2
Дефекти на 100 коли – 23.2
Средна цена на ремонта(лири) – 309
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.9
Най-добър модел – IS200 ('99-'05)
Най-лош модел – GS300 (98-05)
Както и при "Тойота" основните проблеми идват от ел.инсталацията. Ремонтните работи обаче отнемат най-малко време от колите в премиум сегмента.
5. MINI
Място през 2006 г. – 3
Дефекти на 100 коли – 23.9
Средна цена на ремонта(лири) – 340
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Основен проблем - ел. инсталацията. Скъпи части, но пък бърз ремонт.
6. NISSAN
Място през 2006 г. – 4
Дефекти на 100 коли – 24.2
Средна цена на ремонта(лири) – 260
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.8
Най-добър модел – Micra ('98-'02)
Най-лош модел – Primera ('99-02)
Основни проблеми - окачването и ел.системата. Евтин и бърз сервиз.
7. FORD
Място през 2006 г. – 10
Дефекти на 100 коли – 24.2
Средна цена на ремонта(лири) – 231
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.1
Най-добър модел – Mondeo ('03-'07)
Най-лош модел – Galaxy ('00-06)
Основни проблеми – ходовата част, електрониката.
8. CITROEN
Място през 2006 г. – 6
Дефекти на 100 коли – 42.4
Средна цена на ремонта(лири) – 237
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.7
Най-добър модел – Xsara ('97-'05)
Най-лош модел – С5 ('01-)
Повече от една трета от неизправностите са свързани с електриката. За щастие поне частите са сравнително евтини.
9. ROVER
Място през 2006 г. – 12
Дефекти на 100 коли – 26.1
Средна цена на ремонта(лири) – 347
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.4
Най-добър модел – 45 ('99-'05)
Най-лош модел – 75 (99-05)
10. BMW
Място през 2006 г. – 7
Дефекти на 100 коли – 26.9
Средна цена на ремонта(лири) – 335
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.2
Най-добър модел – 3 Series Compact ('94-'01)
Най-лош модел – 7 Series ('94-'02)
Ходовата част, кормилното управление и електрониката създават най-често проблеми на собствениците на баварки.
11. PEUGEOT
Място през 2006 г. – 8
Дефекти на 100 коли – 26.9
Средна цена на ремонта(лири) – 229
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.2
Най-добър модел – 206СС ('00-'07)
Най-лош модел – 206 ('98-'06)
Проблеми с електрическата инсталация се появяват най-често. За сметка на това само ремонтът на "Шкода" е по-евтин.
12. MERCEDES
Място през 2006 г. – 11
Дефекти на 100 коли – 28.5
Средна цена на ремонта(лири) – 407.
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.8
Най-добър модел – E Estate ('94-'01)
Най-лош модел – M-Class ('94-'02)
Скъпи части, бавен ремонт - лоша новина за собствениците на "Мерцедес".
13. FIAT
Място през 2006 г. – 20
Дефекти на 100 коли – 29.2
Средна цена на ремонта(лири) – 278
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – Stilo ('01-'07)
Най-лош модел – Multipla ('99-)
13. OPEL
Място през 2006 г. – 9
Дефекти на 100 коли – 29.2
Средна цена на ремонта(лири) – 270
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.2
Най-добър модел – Corsa ('00-'06)
Най-лош модел – Omega ('99-'04)
15. VOLKSWAGEN
Място през 2006 г. – 17
Дефекти на 100 коли – 29.4
Средна цена на ремонта(лири) – 276
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – Lupo ('99-'06)
Най-лош модел – Golf ('97-'04)
16. MG
Място през 2006 г. – 13
Дефекти на 100 коли – 30.1
Средна цена на ремонта(лири) – 378
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.5
Най-добър модел – TF ('02-'05)
Най-лош модел – ZT ('01-'05)
17. JAGUAR
Място през 2006 г. – 15
Дефекти на 100 коли – 30.6
Средна цена на ремонта(лири) – 507
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.0
Най-добър модел – X-Type ('01-)
Най-лош модел – XKB ('96-'06)
Повече от половината ягуари имат проблеми с ходовата част. Двигателят и спирачките също създават грижи.
18. VOLVO
Място през 2006 г. – 16
Дефекти на 100 коли – 33.6
Средна цена на ремонта(лири) – 386
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – S40 ('96-'04)
Най-лош модел – S80 ('98-'06)
Слабо място - окачването
19. SKODA
Място през 2006 г. – 18
Дефекти на 100 коли – 33.7
Средна цена на ремонта(лири) – 190
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.8
Най-добър модел – Octavia ('98-'04)
Най-лош модел – Fabia ('00-'07)
Основен проблем - окачването. Най-евтините части сред конкурентите едва ли успокояват, особено притежателите на "Фабия".
20. AUDI
Място през 2006 г. – 22
Дефекти на 100 коли – 34.7
Средна цена на ремонта(лири) – 372
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.7
Най-добър модел – А6 ('04-)
Най-лош модел – Allroad, TT (00-'05)
Скъпи части, бавен ремонт - лоша новина за собствениците на "Мерцедес"
Eлектрическата система и ходовата част създават най-много грижи. Горивната система също подвежда често.
21. SAAB
Място през 2006 г. – 23
Дефекти на 100 коли – 36.7
Средна цена на ремонта(лири) – 322
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.4
Най-добър модел – 9-5 ('01-)
Най-лош модел – 9-5 ('97-'01)
Проблеми с ел.-системата и окачването
22. CHRYSLER
Място през 2006 г. – няма данни
Дефекти на 100 коли – 39.6
Средна цена на ремонта(лири) – 427
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.3
Най-добър модел – PT Cruiser ('00-')
Най-лош модел – Voyager ('97-'01)
Ходовата част е ахилесовата пета на марката.
23. SEAT
Място през 2006 г. – 21
Дефекти на 100 коли – 41.5
Средна цена на ремонта(лири) – 251
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.9
Най-добър модел – Leon ('00-'05)
Най-лош модел – Althambra ('00-)
24. ALFA ROMEO
Място през 2006 г. – 19
Дефекти на 100 коли – 42.4
Средна цена на ремонта(лири) – 381
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.7
Най-добър модел – 156 ('98-'03)
Най-лош модел – GTV ('96-'03)
Eлектрическата инсталация и окачването отвеждат най-често собствениците в сервиза.
25. RENAULT
Място през 2006 г. – 25
Дефекти на 100 коли – 44.2
Средна цена на ремонта(лири) – 270
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – Clio ('98-'05)
Най-лош модел – Espace ('97-'02)
Скоростните кутии са доста капризни, особено при "Espaсe".
26. LAND ROVER
Място през 2006 г. – 26
Дефекти на 100 коли – 47.2
Средна цена на ремонта(лири) – 439
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.1
Най-добър модел – Discovery ('98-'03)
Най-лош модел – Freelander ('00-'06)
Окачването и електрическата система създават проблеми и тук.
Излиза, че Форд е най-надеждната масова не японска марка
Източник: Дневник
http://dnevnik.bg/show/?storyid=404569" onclick="window.open(this.href);return false;
Оригинал: http://www.whatcar.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; и съюза на Британските застрахователи
Място през 2006 г. – 1
Дефекти на 100 коли – 9.8
Средна цена на ремонта(лири) – 230
Средна продължителност на ремонта(часове – 1.6)
Най-добър модел – CR-V ('97-'02)
Най-лош модел – Jazz ('02-)
Основните проблем на хондите са свързани с окачването.
2. TOYOTA
Място през 2006 г – 5
Дефекти на 100 коли – 13.1
Средна стойност на ремонта(лири) – 323
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.4
Най-добър модел – Corolla ('00-'02)
Най-лош модел – Avensis ('97-03)
Основен проблем - електрическата система.
3. SUBARU
Място през 2006 г. – не е посочено
Дефекти на 100 коли – 23
Средна цена на ремонта(лири) – 465
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.7
Най-добър модел – Forester ('97-'04)
Най-лош модел – Legacy (94-03)
Отбелязва се високата цена на ремонта
4. LEXUS
Място през 2006 г. – 2
Дефекти на 100 коли – 23.2
Средна цена на ремонта(лири) – 309
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.9
Най-добър модел – IS200 ('99-'05)
Най-лош модел – GS300 (98-05)
Както и при "Тойота" основните проблеми идват от ел.инсталацията. Ремонтните работи обаче отнемат най-малко време от колите в премиум сегмента.
5. MINI
Място през 2006 г. – 3
Дефекти на 100 коли – 23.9
Средна цена на ремонта(лири) – 340
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Основен проблем - ел. инсталацията. Скъпи части, но пък бърз ремонт.
6. NISSAN
Място през 2006 г. – 4
Дефекти на 100 коли – 24.2
Средна цена на ремонта(лири) – 260
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.8
Най-добър модел – Micra ('98-'02)
Най-лош модел – Primera ('99-02)
Основни проблеми - окачването и ел.системата. Евтин и бърз сервиз.
7. FORD
Място през 2006 г. – 10
Дефекти на 100 коли – 24.2
Средна цена на ремонта(лири) – 231
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.1
Най-добър модел – Mondeo ('03-'07)
Най-лош модел – Galaxy ('00-06)
Основни проблеми – ходовата част, електрониката.
8. CITROEN
Място през 2006 г. – 6
Дефекти на 100 коли – 42.4
Средна цена на ремонта(лири) – 237
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.7
Най-добър модел – Xsara ('97-'05)
Най-лош модел – С5 ('01-)
Повече от една трета от неизправностите са свързани с електриката. За щастие поне частите са сравнително евтини.
9. ROVER
Място през 2006 г. – 12
Дефекти на 100 коли – 26.1
Средна цена на ремонта(лири) – 347
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.4
Най-добър модел – 45 ('99-'05)
Най-лош модел – 75 (99-05)
10. BMW
Място през 2006 г. – 7
Дефекти на 100 коли – 26.9
Средна цена на ремонта(лири) – 335
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.2
Най-добър модел – 3 Series Compact ('94-'01)
Най-лош модел – 7 Series ('94-'02)
Ходовата част, кормилното управление и електрониката създават най-често проблеми на собствениците на баварки.
11. PEUGEOT
Място през 2006 г. – 8
Дефекти на 100 коли – 26.9
Средна цена на ремонта(лири) – 229
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.2
Най-добър модел – 206СС ('00-'07)
Най-лош модел – 206 ('98-'06)
Проблеми с електрическата инсталация се появяват най-често. За сметка на това само ремонтът на "Шкода" е по-евтин.
12. MERCEDES
Място през 2006 г. – 11
Дефекти на 100 коли – 28.5
Средна цена на ремонта(лири) – 407.
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.8
Най-добър модел – E Estate ('94-'01)
Най-лош модел – M-Class ('94-'02)
Скъпи части, бавен ремонт - лоша новина за собствениците на "Мерцедес".
13. FIAT
Място през 2006 г. – 20
Дефекти на 100 коли – 29.2
Средна цена на ремонта(лири) – 278
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – Stilo ('01-'07)
Най-лош модел – Multipla ('99-)
13. OPEL
Място през 2006 г. – 9
Дефекти на 100 коли – 29.2
Средна цена на ремонта(лири) – 270
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.2
Най-добър модел – Corsa ('00-'06)
Най-лош модел – Omega ('99-'04)
15. VOLKSWAGEN
Място през 2006 г. – 17
Дефекти на 100 коли – 29.4
Средна цена на ремонта(лири) – 276
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – Lupo ('99-'06)
Най-лош модел – Golf ('97-'04)
16. MG
Място през 2006 г. – 13
Дефекти на 100 коли – 30.1
Средна цена на ремонта(лири) – 378
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.5
Най-добър модел – TF ('02-'05)
Най-лош модел – ZT ('01-'05)
17. JAGUAR
Място през 2006 г. – 15
Дефекти на 100 коли – 30.6
Средна цена на ремонта(лири) – 507
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.0
Най-добър модел – X-Type ('01-)
Най-лош модел – XKB ('96-'06)
Повече от половината ягуари имат проблеми с ходовата част. Двигателят и спирачките също създават грижи.
18. VOLVO
Място през 2006 г. – 16
Дефекти на 100 коли – 33.6
Средна цена на ремонта(лири) – 386
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – S40 ('96-'04)
Най-лош модел – S80 ('98-'06)
Слабо място - окачването
19. SKODA
Място през 2006 г. – 18
Дефекти на 100 коли – 33.7
Средна цена на ремонта(лири) – 190
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.8
Най-добър модел – Octavia ('98-'04)
Най-лош модел – Fabia ('00-'07)
Основен проблем - окачването. Най-евтините части сред конкурентите едва ли успокояват, особено притежателите на "Фабия".
20. AUDI
Място през 2006 г. – 22
Дефекти на 100 коли – 34.7
Средна цена на ремонта(лири) – 372
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.7
Най-добър модел – А6 ('04-)
Най-лош модел – Allroad, TT (00-'05)
Скъпи части, бавен ремонт - лоша новина за собствениците на "Мерцедес"
Eлектрическата система и ходовата част създават най-много грижи. Горивната система също подвежда често.
21. SAAB
Място през 2006 г. – 23
Дефекти на 100 коли – 36.7
Средна цена на ремонта(лири) – 322
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.4
Най-добър модел – 9-5 ('01-)
Най-лош модел – 9-5 ('97-'01)
Проблеми с ел.-системата и окачването
22. CHRYSLER
Място през 2006 г. – няма данни
Дефекти на 100 коли – 39.6
Средна цена на ремонта(лири) – 427
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.3
Най-добър модел – PT Cruiser ('00-')
Най-лош модел – Voyager ('97-'01)
Ходовата част е ахилесовата пета на марката.
23. SEAT
Място през 2006 г. – 21
Дефекти на 100 коли – 41.5
Средна цена на ремонта(лири) – 251
Средна продължителност на ремонта(часове) – 1.9
Най-добър модел – Leon ('00-'05)
Най-лош модел – Althambra ('00-)
24. ALFA ROMEO
Място през 2006 г. – 19
Дефекти на 100 коли – 42.4
Средна цена на ремонта(лири) – 381
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.7
Най-добър модел – 156 ('98-'03)
Най-лош модел – GTV ('96-'03)
Eлектрическата инсталация и окачването отвеждат най-често собствениците в сервиза.
25. RENAULT
Място през 2006 г. – 25
Дефекти на 100 коли – 44.2
Средна цена на ремонта(лири) – 270
Средна продължителност на ремонта(часове) – 2.3
Най-добър модел – Clio ('98-'05)
Най-лош модел – Espace ('97-'02)
Скоростните кутии са доста капризни, особено при "Espaсe".
26. LAND ROVER
Място през 2006 г. – 26
Дефекти на 100 коли – 47.2
Средна цена на ремонта(лири) – 439
Средна продължителност на ремонта(часове) – 3.1
Най-добър модел – Discovery ('98-'03)
Най-лош модел – Freelander ('00-'06)
Окачването и електрическата система създават проблеми и тук.
Излиза, че Форд е най-надеждната масова не японска марка

Източник: Дневник
http://dnevnik.bg/show/?storyid=404569" onclick="window.open(this.href);return false;
Оригинал: http://www.whatcar.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; и съюза на Британските застрахователи
- sweety_girl
- потребител
- Мнения: 204
- Регистриран: 23 май 2007, 10:21
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI комби
- Местоположение: София,Чепинци
- Status: Извън линия
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Предполагам това е класация на най-продаваните автомобили в Англия. Повечето автомобили в класацията( включително японските), се произвеждат в Англия. Мазда е единствената японска марка, която се произвежда единствено в Япония. Това, че я няма, може да се дължи на войната между Япония и ЕС. Както е известно, японските стоки се обмитяват яко. Може би и това е причината, англичаните да не предпочитат японската марка, понеже и частите за нея ще бъдат много скъпи, след като не са произведени в Англия.
И една поправка. Все пак, най-качествената европейска марка е Мini,а не Ford. Не виждам нищо странно в това, че Форд е напред в класацията. Дори и според 100 000-те тестове на Ауто Билд, Форд се представят отлично и са пред европейските си конкуренти, даже и пред доста японски.
И една поправка. Все пак, най-качествената европейска марка е Мini,а не Ford. Не виждам нищо странно в това, че Форд е напред в класацията. Дори и според 100 000-те тестове на Ауто Билд, Форд се представят отлично и са пред европейските си конкуренти, даже и пред доста японски.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_10_bes ... in_Britain" onclick="window.open(this.href);return false;ImpossibleMan написа:Предполагам това е класация на най-продаваните автомобили в Англия. Повечето автомобили в класацията( включително японските), се произвеждат в Англия. Мазда е единствената японска марка, която се произвежда единствено в Япония. Това, че я няма, може да се дължи на войната между Япония и ЕС. Както е известно, японските стоки се обмитяват яко. Може би и това е причината, англичаните да не предпочитат японската марка, понеже и частите за нея ще бъдат много скъпи, след като не са произведени в Англия.
И една поправка. Все пак, най-качествената европейска марка е Мini,а не Ford. Не виждам нищо странно в това, че Форд е напред в класацията. Дори и според 100 000-те тестове на Ауто Билд, Форд се представят отлично и са пред европейските си конкуренти, даже и пред доста японски.
Ето я класацията за най-продавани в UK. Виж от 1999 до 2006 кой е отгоре.

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Е, аз имах предвид, че в класацията за най-качествени коли се включват само най-продаваните марки в Англия. Така е дори и в Германия при техните класации. Доскоро Ауто Билд не включваха КИА, Алфа Ромео..., но всяка година включват все повече и повече марки в изследванията си. Проблемът е, че колкото повече марки, толкова повече сервизи трябва да се посетят за тайни тестове. Даже много от автомобилите в класацията на Ауто Билд са и без сервизен тест.
- TurboDiesel
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 02 дек 2007, 01:55
- Модел на автомобила: Escort 1,8 TDI
- Местоположение: RedBeach/Sofia
- Status: Извън линия
Само да допълня CENSOR, в линка му се вижда, че за ЦЕЛИЯ период на извадката (1985-2006) FORD изкарва най-харесвания автомобил в UK.
Там четем, че: "Ford dominated the top 10 with the Fiesta, Escort, Orion and Sierra all making an appearance. The Escort was Britain's most popular car and the Fiesta was the most popular supermini" така, че едва ли ще чуете англичанин да каже, че най-добрият Форд е продаденият.
А за Мазда... Ами мисля си, че Мазда е по-добрият Форд, нали Ford Motor Company e основен акционер там, а и от сайта на Форд виждаме Мазда като "Ford Motor Company Vehicle Brand". Представям си кола с японско качество и дизайн и фордова цена!

Там четем, че: "Ford dominated the top 10 with the Fiesta, Escort, Orion and Sierra all making an appearance. The Escort was Britain's most popular car and the Fiesta was the most popular supermini" така, че едва ли ще чуете англичанин да каже, че най-добрият Форд е продаденият.

А за Мазда... Ами мисля си, че Мазда е по-добрият Форд, нали Ford Motor Company e основен акционер там, а и от сайта на Форд виждаме Мазда като "Ford Motor Company Vehicle Brand". Представям си кола с японско качество и дизайн и фордова цена!


Be happy! Think positive;-)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта