Безпристрастно казано....
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 мар 2006, 22:19
- Модел на автомобила: Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Безпристрастно казано....
Въпросът мисля, че трябваше да ти е друг: Има ли бързи и здрави Фордове!
Лично аз сменям колите доста често. През последните осем години през ръцете ми минаха пет десетинагодишни тройки и една седмица BMW. Сега карам 2.8 Scorpio и също съм доволен от динамичните характеристики на Форда. Бърз е. Ускорява се добре. Подържа висока скорост на пета с малко обороти на двигателя, но всичко свършва до тук. За здравина и амортизация на ходовата част и управлението просто не ме питайте..... Всички много добре знаете за какво става дума. Иначе, абстрахирайки се от това мога найстина да кажа: ДА БЪРЗИЧЪК Е!
Лично аз сменям колите доста често. През последните осем години през ръцете ми минаха пет десетинагодишни тройки и една седмица BMW. Сега карам 2.8 Scorpio и също съм доволен от динамичните характеристики на Форда. Бърз е. Ускорява се добре. Подържа висока скорост на пета с малко обороти на двигателя, но всичко свършва до тук. За здравина и амортизация на ходовата част и управлението просто не ме питайте..... Всички много добре знаете за какво става дума. Иначе, абстрахирайки се от това мога найстина да кажа: ДА БЪРЗИЧЪК Е!
Последна промяна от vito на 16 мар 2006, 00:16, променено общо 1 път.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Ето още един българин,на когото не му пука за икономичноста на колата му
Четох на скоро едно проучване за това с какви характеристики се съобразяват хората от Евро съюза и присъединяващите се,при покупка на кола,домакински уреди и т.н. И се оказва че само на нас с Гърците не ни пука много-много колко гори колата или колко ток харчи хладилника и т.н.
/Дето викал оня Сърбин: - Получавам 500,харча 1000,от къде идват другите 500 не мога да разбера/:lol:
Но относно бързите коли,мога да заявя смело че с нашите пътища едва ли е от голямо значение разликата от 10-20 конски сили.Имам предвид че каквото и да караме,всички се тътрим еднакво бавно.... Е,има и безумни шофьорчета дето и по път осеян от дупки вдигат 200,но това явление винаги е временно/ако ме разбирате какво искам да кажа/




Четох на скоро едно проучване за това с какви характеристики се съобразяват хората от Евро съюза и присъединяващите се,при покупка на кола,домакински уреди и т.н. И се оказва че само на нас с Гърците не ни пука много-много колко гори колата или колко ток харчи хладилника и т.н.


Но относно бързите коли,мога да заявя смело че с нашите пътища едва ли е от голямо значение разликата от 10-20 конски сили.Имам предвид че каквото и да караме,всички се тътрим еднакво бавно.... Е,има и безумни шофьорчета дето и по път осеян от дупки вдигат 200,но това явление винаги е временно/ако ме разбирате какво искам да кажа/




- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това е защото на доста хора вече взе да им писва и да се съобразяват с дупките по българките пътища. А явлението хич не е временно, щом може да кара така през дупките, значи може да поддържа за да продължи да караdemiro написа: Но относно бързите коли,мога да заявя смело че с нашите пътища едва ли е от голямо значение разликата от 10-20 конски сили.Имам предвид че каквото и да караме,всички се тътрим еднакво бавно.... Е,има и безумни шофьорчета дето и по път осеян от дупки вдигат 200,но това явление винаги е временно/ако ме разбирате какво искам да кажа/![]()
![]()

Има една приказка, че на шофьорите в София могат да им завидят най-добрите ИТ специалисти, защото имат най-голяма и често обновяваща се база данни за всичките дупки, разкопки, пропадания, отворени шахти и т.н. в главата си

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 мар 2006, 22:19
- Модел на автомобила: Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
demiro написа:Ето още един българин,на когото не му пука за икономичноста на колата му![]()
![]()
![]()
Четох на скоро едно проучване за това с какви характеристики се съобразяват хората от Евро съюза и присъединяващите се,при покупка на кола,домакински уреди и т.н. И се оказва че само на нас с Гърците не ни пука много-много колко гори колата или колко ток харчи хладилника и т.н.![]()
/Дето викал оня Сърбин: - Получавам 500,харча 1000,от къде идват другите 500 не мога да разбера/:lol:
Но относно бързите коли,мога да заявя смело че с нашите пътища едва ли е от голямо значение разликата от 10-20 конски сили.Имам предвид че каквото и да караме,всички се тътрим еднакво бавно.... Е,има и безумни шофьорчета дето и по път осеян от дупки вдигат 200,но това явление винаги е временно/ако ме разбирате какво искам да кажа/![]()
![]()
Не братле.. Не сте ме разбрали правилно. Отговора по една тема на един фен на BMW незнайно как съм объркал, и съм изпратил тук, като нова тема. Няма лошо. Та той питаше "има ли бързи фордове" , а аз се опитах да отговоря, че бързи Фордове има, но за достатъчно здрави (сравнявайки ги с BMW ) нито съм чул нито видял. Не се сърдете, нямам намерение да засягам никой стопанин на Форд (в това число включвам и себе си ), но имам доста добра база за сравнение и мога да кажа, че амортизацията при еднакви условия на Форд е многократно по бърза отколкото на BMW.
Ето например за двадесет хиляди километра от както за първи път станах собственик на Форд (помежду другото купих го от познат, първи собственик , гаражен в перфектно състояние-сменено окачване изцяло ), вече имам проблеми в предницата и то сериозни. Е! Какво е това? Ще кажете пътища. Да, но на същите тези пътища съм карал и БМВ без значение на моделите и на всичките съм сменял по окачването след пробег около 70-80хил.километра само и единствено биалетки. Не вярвате ли? Невероятно но факт! Който иска да вярва, който иска да не вярва.
А за големите двигатели.... Да. Обожавам ги и мога да си позволя да ги изхранвам (което по принцип мисля, че не влиза на никой в работата ). Да управляваш автомобили над 150конски сили си е направо удоволсвие бре хора. На времето 94г. си бях взел едно Кадетче 1,3 спорт. Беше спортен , пилен, гласен, абе направо острилка, малко харчеше при изсмукани 105коня, направо супер. Та тази количка много добре ускоряваше до около 120км/ч. След това си беше направо "пътнически влак". Малка кубатура, малко кончета(двигател бръмбърче ).
По този въпрос опоненти "дай боже има безброй", но , ако ви се налага да пътувате постоянно, тогава ще ви попитам само за разхода на колата ли ще мислите, или ще сумирате всички плюсове на един автомобил които са ви нужни (безопасен, бърз, удобен, здрав с умерен разход извън града ).
Покарайте 150-200хиляди с животни от по 2.5-4.0 кубика и после ще ви питам, как се кара 1.3, 1.8, та дори и две хиляди кубика.
Аз непрекъднато пътувам из България и смело ще ви заявя, че тези ваши твърдения за многобройните дупки важат основно за София, подбалканската магистрала, петрохан и почти всички междуселски пътища в страната. Главните ни артерий обаче са много добри. Е, разбира се на много места по магистралите пътя е в ремонт, но ние не шофираме през ремонта нали? Та да се върна на "200км/ч". Че кой ти е казъл, че когато караш автомобил с голяма кубатура задължително трябва да хвърчиш по пътя??? Не. Просто предпочитам мощните коли защото са определено по усилени от другите
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Vito, като каза здрави и направи това сравнение, замисли ли се как е подържано Scorpio-то пред тебе и как BMW-то.
Каза сменена ходова част на Scorpio-то.
Примерно имаш избор за болт м/у 35 и 70 лв.
Ако твоя познат е сменил всичко с възможно най-евтините части колко очакваш да изкара ?
Съответно BMW-то ...
Каза сменена ходова част на Scorpio-то.
Примерно имаш избор за болт м/у 35 и 70 лв.
Ако твоя познат е сменил всичко с възможно най-евтините части колко очакваш да изкара ?
Съответно BMW-то ...
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Вито,досетих се още при първия пост че отговаряш на въпроса зададен в оная тема.Просто разсъждавах на глас.
Съгласен съм напълно в частта на отговора ти,че е много хубаво да караш автомобил примерно три хиляди кубика. Най малкото живота на двигателя е по-голям,нямаш проблем при изпреварване и т.н.
Но основната ми мисъл бе,че за нашите условия/разбирай доходи/,избора би трябвало да е компромисен. А не примерно продал си апартамента купил си Таурег и спи в него/балканска работа/.Просто манталитета ни явно е такъв-колкото по-голям автомобил,толкова по добро самочувствие!
Та мисля че две хиляди кубика е разумен компромис за автомобил каран в БГ. Ах,то и аз съм с такъв-кава случайност

А за дупките,е аз не съм от София,но какво ще кажете за качеството на настилките/били те и без дупки/,имам усещането че изобилстват от неправилно нивелирани трасета,както и завои осеяни с обратни виражи!
Смени името на темата ако искаш!
Съгласен съм напълно в частта на отговора ти,че е много хубаво да караш автомобил примерно три хиляди кубика. Най малкото живота на двигателя е по-голям,нямаш проблем при изпреварване и т.н.
Но основната ми мисъл бе,че за нашите условия/разбирай доходи/,избора би трябвало да е компромисен. А не примерно продал си апартамента купил си Таурег и спи в него/балканска работа/.Просто манталитета ни явно е такъв-колкото по-голям автомобил,толкова по добро самочувствие!
Та мисля че две хиляди кубика е разумен компромис за автомобил каран в БГ. Ах,то и аз съм с такъв-кава случайност




А за дупките,е аз не съм от София,но какво ще кажете за качеството на настилките/били те и без дупки/,имам усещането че изобилстват от неправилно нивелирани трасета,както и завои осеяни с обратни виражи!
Смени името на темата ако искаш!

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 мар 2006, 22:19
- Модел на автомобила: Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
paci написа:Vito, като каза здрави и направи това сравнение, замисли ли се как е подържано Scorpio-то пред тебе и как BMW-то.
Каза сменена ходова част на Scorpio-то.
Примерно имаш избор за болт м/у 35 и 70 лв.
Ако твоя познат е сменил всичко с възможно най-евтините части колко очакваш да изкара ?
Съответно BMW-то ...
Хм! Приятелю!!! Къде си??? Не споменах ли някъде там из редовете,че купих колата от първи собственик? Не споменах ли , че е с обем две хиляди и осемстотин кубика? Извинявай, наистина не казах, че разхода на гориво е около петнадесет литра на сто километра. Също не казах, че данъка за 2005г. и е бил 226,03лв(който си беше платен от човека ), гражданска застраховка- 266,00лв.-2005г. За 2006г. на свой ред направих гражданска 130лв, платих и подобен на миналогодишния данък. Изминавам около 50хиляди километра годишно в цялата страна с личния си автомобил.
Е, сега аз ще те питам: Как мислиш, при все това смяташ ли, че някой от нас би избрал по евтината част при един ремонт?
Та приятелю, не се обиждай но си прекалено пристрастен, а не обективен. Ако случайно ти лично не си имал проблеми с твоя Форд(за което от сърце бих се радвал ), то това е просто чудесно!!!
А, относно беемветата... каквото имах го казах, всичко допълнително потърсете на друго място. От мен толкова.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
OKs де, пристрастен не обективен, ясно:)vito написа:...
Начи Скорпиото не е барничкано в България с еФтини части от БГ "майстори" .
За обективно изказване трябваше да го споменеш за човек с твоя опит

ОП

Върнах се и прочетох, че не е избиран евтин вариянт за подръжка но в БГ това не е гаранция особенно за човека дето пипа и ти взима парите и му викат "майсторе"

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 14 мар 2006, 22:19
- Модел на автомобила: Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Братле, аз не страдам от комплекси, като задоволявам своето его. Аз съм практичен възползвайки се от предоставената ми възможност в определен момент на живота. Същевременно със това се простирам спрямо реалните си възможности (които според моята преценка са прилични ). Например: Когато купувам автомобил първото и то обобщаващо нещо което очаквам е да намеря кола, която минимално ще ме натовари по един , или друг начин по време на пътуване. В това число влиза: сигурност, комфорт, мощност. Ако по някакъв начин едно от трите желания не усетя в положителен аспект, то тогава това не е автомобила за мен. Всички останали фактори не са от особена важност при подбора ми.demiro написа:Вито,досетих се още при първия пост че отговаряш на въпроса зададен в оная тема.Просто разсъждавах на глас.
Съгласен съм напълно в частта на отговора ти,че е много хубаво да караш автомобил примерно три хиляди кубика. Най малкото живота на двигателя е по-голям,нямаш проблем при изпреварване и т.н.
Но основната ми мисъл бе,че за нашите условия/разбирай доходи/,избора би трябвало да е компромисен. А не примерно продал си апартамента купил си Таурег и спи в него/балканска работа/.Просто манталитета ни явно е такъв-колкото по-голям автомобил,толкова по добро самочувствие!
Та мисля че две хиляди кубика е разумен компромис за автомобил каран в БГ. Ах,то и аз съм с такъв-кава случайност![]()
![]()
![]()
А за дупките,е аз не съм от София,но какво ще кажете за качеството на настилките/били те и без дупки/,имам усещането че изобилстват от неправилно нивелирани трасета,както и завои осеяни с обратни виражи!
Смени името на темата ако искаш!
Като заговорих за практичност ще спомена и друга моя практика оказала се доста ефективна. От 94г. насам употребявам автомобили предимно 10-15годишни (за своето време). Стигнах още тогава до извода, че прекалено дългото притежание на една такава стара кола може да ми насочи финансите в погрешна посока. Затова всеки един автомобил е бил притежание от мен за не повече от една година, или до момента в който не започне да се пообажда за ремонтче (не смяна на консумативи ). Казвам ти братле така определено не съм се чувствал роб на колите. Карам, върша си работата и докато не се е обезценила я продавам. Хем аз доволен, хем и другите.
А, по балканския въпрос отношение не мога да взема. Макар и да съм Българин, аз нямам време и желание да" надувам балони". ЧАКА МЕ РАБОТА.
Смятам, че е време да погледнем по сериозно върху "бачкането", което вършиме. Разберете, че само така ще се оправи, ако не нашия живот то със сигурност на нашите деца.
Тогава приятелю няма да си мислиш, че на някой ще му е нужно да прави абсурдни продажби на жилища за да се качи на лъскава кола. Това е една теория присъстваща само при изключение, като практика.
Намери своя ключ и може да смяташ и шест хиляди кубика за нормални.
Лека, че утре пътувам.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добре де аз едно не разбирам - защо нон стоп се коментира дали Форд е здрав или не, дали бил бърз или не, дали се развалял и т.н. и как видиш ли ако не било Форд, а Мерцедес или БМВ щяло да е по-хубаво. Значи тука е клуб на Форд, не на БМВ и т.н., съответно хората тук са решили че именно тази марка им харесва и желаят да карат.
Ние не сме идиоти нито падаме от Марс, та някой да ни "разаснява" каква е разликата между различните марки.
Както се спомена и по-горе, има или поне би трябвало да има разум в покупката на кола. В Германия няма да видите някой от средната класа да кара последен модел Мерцедес, и то не защото не може да си го купи, а защото си е преценил че не си струва.
В този слеучай остават няколко варианта: 1. да се постъпва изключително комплексарски и да си съдереш и дрехите от гърба за да си вземеш много скъп автомобил. 2. да си прецениш въжможностите и да откриеш най-доброто за теб. 3. най-добрия случай /моя е такъв/ - да си фен, да харесваш колата си, да ти е по джоба и да не се правиш на това което не си!
Това е моето виждане по въпроса. Всички останали заяждания и безмислени коментари са напълно излишни.
БМВ-то е хубава кола, спор няма. Но аз пък имам въпрос - защо ако имам желание колата ми да харчи 20 на 100 и да е супер бърза и скъпа за ремонт да си взема БМВ, а не Сиера Косуърт? С нея бъди сигурен мога да издухам маса БМВ-та и Мерцедеси.
Ние не сме идиоти нито падаме от Марс, та някой да ни "разаснява" каква е разликата между различните марки.
Както се спомена и по-горе, има или поне би трябвало да има разум в покупката на кола. В Германия няма да видите някой от средната класа да кара последен модел Мерцедес, и то не защото не може да си го купи, а защото си е преценил че не си струва.
В този слеучай остават няколко варианта: 1. да се постъпва изключително комплексарски и да си съдереш и дрехите от гърба за да си вземеш много скъп автомобил. 2. да си прецениш въжможностите и да откриеш най-доброто за теб. 3. най-добрия случай /моя е такъв/ - да си фен, да харесваш колата си, да ти е по джоба и да не се правиш на това което не си!
Това е моето виждане по въпроса. Всички останали заяждания и безмислени коментари са напълно излишни.
БМВ-то е хубава кола, спор няма. Но аз пък имам въпрос - защо ако имам желание колата ми да харчи 20 на 100 и да е супер бърза и скъпа за ремонт да си взема БМВ, а не Сиера Косуърт? С нея бъди сигурен мога да издухам маса БМВ-та и Мерцедеси.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Rick, Vito каза, че автомобилите са му били и са му по джоба но не ставаше дума за такъв проблем.
Последна промяна от paci на 16 мар 2006, 17:45, променено общо 1 път.
- viper
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
- Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, аз притежавам и Форд и БМВ, че даже и от една и съща година. Определено, мога да кажа, че база за сравнение няма - БМВто завиви около 10 000 пъти повече, стои в завоя 100 000 пъти повече, ускорява 1 000 000 пъти повече; За комфорт и возия няма да говорим - най-малко са различен клас. Резервните части са на сходни цени, като на БМВ са една идея по-скъпи, но пък то се чупи доста по малко. От към технически решения - няма да коментирам, само ще кажа, че единствено форд могат да сложат алтернатора точно до гумата, така, че при всяка локва да се полива от водата... е може би е за охлаждане...
Както се вижда - според мен БМВ е доста повече кола от Форд и съответно възниква въпроса, защо все още карам Форд!
Отговорът е много прост: БМВто гори около 15/100 в града бензин, а Фордчето - 6/100 нафта

Както се вижда - според мен БМВ е доста повече кола от Форд и съответно възниква въпроса, защо все още карам Форд!
Отговорът е много прост: БМВто гори около 15/100 в града бензин, а Фордчето - 6/100 нафта

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
нзенам как успяваш да сравниш един Дизелов и един Бензинов двигатели, особено по ускорение и по разход на гориво.
Освен това доколкото схващам БМВ-то ти е един клас, а Форда ти е по-нисък, Що не вземеш обратния вариант - едно Мондео от първите и едно БМВ тройка - 94-95 година и тогава сравнявай.
Аз преди да си взема форда гледах точно такава тройка и едвам влязох в нея, а за излизането да не говорим, добре че бях с едно приятелче да ме издърпа от седалката, иначе незнам как щях да изляза.... За парите въобще няма да споменавам.
В крайна сметка хора сякакави и за всеки човек си има кола, и всеки си хвали тази дето му е по сърце.
Освен това доколкото схващам БМВ-то ти е един клас, а Форда ти е по-нисък, Що не вземеш обратния вариант - едно Мондео от първите и едно БМВ тройка - 94-95 година и тогава сравнявай.
Аз преди да си взема форда гледах точно такава тройка и едвам влязох в нея, а за излизането да не говорим, добре че бях с едно приятелче да ме издърпа от седалката, иначе незнам как щях да изляза.... За парите въобще няма да споменавам.
В крайна сметка хора сякакави и за всеки човек си има кола, и всеки си хвали тази дето му е по сърце.
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е не ми е работа да се меся,но някой неща не ги приемам.
Ескорт 1.6Д-54кс =6/100 БМВ-?-?=15/100
Ескорт 1.6i-105кс=10/100
Хайде да не сравняваме 54кс със 150 например!Е не върви 10 000 пъти повече,а само 3 и то е нормално
Частите за БМВ са малко по скъпи?
Ами я виж една малка част като комутатора каква разлика има.
Ако не знаеш да ти кажа:
Форд /посочения по горе за сравнение 1.6i/ - 40лв
БМВ - 80лв
Няма да продължавам с цени на носачи и др. части освен,ако не проявявяш интерес.
Не казвам,че Форд е по добрата кола.Но това което си написал за вървене(динамика) и стоене(устойчивост) при сравнение на 1.6Д и ?? просто е смешно.Сравни го например с един RS2000,който стандартно е усилен и тогава пак ще говорим.
ПП.
Любо е писал малко по бързо от мен
Извинявам се за Детската Градина
Ескорт 1.6Д-54кс =6/100 БМВ-?-?=15/100
Ескорт 1.6i-105кс=10/100
Хайде да не сравняваме 54кс със 150 например!Е не върви 10 000 пъти повече,а само 3 и то е нормално

Частите за БМВ са малко по скъпи?
Ами я виж една малка част като комутатора каква разлика има.
Ако не знаеш да ти кажа:
Форд /посочения по горе за сравнение 1.6i/ - 40лв
БМВ - 80лв
Няма да продължавам с цени на носачи и др. части освен,ако не проявявяш интерес.
Не казвам,че Форд е по добрата кола.Но това което си написал за вървене(динамика) и стоене(устойчивост) при сравнение на 1.6Д и ?? просто е смешно.Сравни го например с един RS2000,който стандартно е усилен и тогава пак ще говорим.
ПП.
Любо е писал малко по бързо от мен

Извинявам се за Детската Градина

Последна промяна от bilder на 16 мар 2006, 11:31, променено общо 1 път.
- viper
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
- Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, не приемайте лично това, което съм написал. Това е мойто мнение по въпроса - и точка. Форд и БМВ са в различен ценови клас, ориентирани са към различен сегмент потребители, целта на самите автомобили е различна; БМВто е ориентирано към по-младите (респективно по-агресивни и търсещи силни усещания) шофьори, докато Форд е кола, която не те занимава много-много със себе си, вози си те и е икономична (изключвайки някой модели
) Нормално е тройката да е по-тясна от мондеото - просто на мондеото отговаря пета серия; Ще ме извинявате, ама една 5-ца от 93-94 и едно мондео от същата година са просто... ами няма да си кривя душата - Мондеото ми е като вагон-ресторант, сравнявайки го с агресивно изглеждащата 5-та серия; Това, че не ме грабва, в никакъв случай не значи, че Мондеото е лош автомобил...
Тук мисля, че не трябва да се настройваме негативно един срещу друг, по-скоро да се радваме на общата страст и бензина в кръвта... Е, и нафтата де...

Тук мисля, че не трябва да се настройваме негативно един срещу друг, по-скоро да се радваме на общата страст и бензина в кръвта... Е, и нафтата де...

-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Тук не си много прав,Мондеото е от класа на БМВ 3серия.За Скорпиото по може да се каже че отговаря на 5 серия.Нормално е тройката да е по-тясна от мондеото - просто на мондеото отговаря пета серия
Иначе по темата-Форд и БМВ са две корено различни марки с корено различни пазарни политики и философии.БМВ и Мерцедес продават автомобили на един вид клиенти а Форд и Опел например на друг вид и с други финансови възможности.Представете си че една кола на БМВ която струва 2 пъти повече от аналогичен модел на Форд се разваля по-често,че то тогава никой няма да си купува БМВ

Надявам се че разбрахте кво точно искам да кажа

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта